Licitatie Publica - ASFALTARE DRUM SATESC DN 67D VINATA-REST DE EXECUTAT
Anunt de participare numarul 136610/15.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TISMANA (PRIMARIA ORASULUI TISMANA)
Adresa postala: oras Tismana, strada Tismana, judetul Gorj, Localitatea: Tismana, Cod postal: 0253, Romania, Punct(e) de contact: COSTEL BUZIANU, Tel. +40 0253206101, Email: [email protected], Fax: +40 0253206102, Adresa internet (URL): http: //www.primariatismana.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ASFALTARE DRUM SATESC DN 67D VINATA-REST DE EXECUTAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SATUL VINATA , ORASUL TISMANA, JUDETUL GORJ
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIA LUCRARILOR DE ASFALTARE A DRUMULUI SATESC VINATA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ASFALTARE 1, 1 KM DRUM
Valoarea estimata fara TVA: 585, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei de participare 4.000 lei2.Garantia de participare are valabilitate de la data depunerii ofertei pana la data incheierii contractului de achizitie publica (cel putin 3 luni de la data limita de depunere a ofertelor).3.Forma de constituire a garantiei de participare se constituie conform art.86, alin (1) din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare 1. Cuantumul garantiei de buna executie este procent de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.2. Garantia de buna executie se constituie conform art.90 din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.1.1. Declaratie pe proprie raspundere, completare Formularul V.1/1, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.2.1.2 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul V.1/2), in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.2.1.3 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul V.1/3), in original.
Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie care participa la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Primar - Buzianu Costel;
- Comisia de achizitie: - Ghinoiu Nicolae - presedinte- Carabineanu Ilie - membru- Mogos Simona - membru- Gavrilescu Marioara - membru- Butoarca Romeo - membru
- Contabil sef - Vacaru Nicolae- Inspector achizitii - Macarie Daniel
- Consilieri locali: - Branzan Nicolae- Budica Nicolae- Caprita Nicusor Daniel- Diaconescu Marina- Drumen Dumitru- Gheorgm Gheorghe- Grecescu Alexandru- Gruescu Ion- Mujescu Constantin- Nebunu Marian- Raut Ion- Sarcina Gheorghe- Seceleanu Ion Marius- Slivilescu Marian- Tica DumitruIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.2.1.4 Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impoyitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original/copie legalizata/ copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiese lipsa obligatiilor de plata, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelorsunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesnirila plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate la punctul 1 de mai sus.2.1.5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formular V.1/4, in original.
2.1.6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completare Formular V.1/5 sau
2.1.7 Acord de asociere - Formular V.1/6 2.1.8 Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original/copie legalizata/ copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.2.1 Bilantul contabil pentru anii 2008, 2009 si 2010, vizat si inregistrat de organele competente ? copie.
2.2.2 Media cifrei de afaceri globale pe ultimii treiani trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1.000.000 lei.
Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anuallei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte
2.2.3 Ofertantul declarat castigator trebuie sa demonstreze, la momentul semnarii contractului ca dispune de resurse reale, negrevate de datorii sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 585.000 lei, sau echivalent, pentru o perioada de 3 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.3.1 Lista principalelor lucrari -Formular nr.V.4/1.Existenta a cel putin unui contract similar, a carui valoare sa fie cel putin egala cu valoarea contractului licitat (copie contract executie
2.3.2 Recomandari din partea altor beneficiari Formular V.4/2, la care se ataseaza documente constatatoare eliberate in baza art. 97 indice 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
2.3.3 Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe-pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului Formularnr. V.4/3Dotari solicitate: - Statie mixturi asfaltice autorizata;
- Repartizator mixturi asfaltice autorizat;
- Autobasculante;
- Atogreder;
- Buldoexcavator;
- Cilindru compactor terasamente;
- Cilindru compactor asfalt;
- Autocisterna apa;
- Echipamente pentru stropit si aplicat emulsie;
- Freza asfalt;
- Perie mecanica;
- Reciclator stabilizator sol.
Pentru dotarile mentionate mai sus se vor prezenta actele de provenienta (proprietate, inchiriere sau alte cazuri)
2.3.4 Declaratie privind personalul-Formular nr. V.4/4
Specialisti solicitati: - Responsabil tehnic cu executia atesta MLPAT ? inginer/subinginer drumuri;
- Specialist in domeniul calitatii ? inginer/subinginer drumuri;
- Responsabil securitatea si sanatatea muncii ? inginer drumuri;
- Inginer topograf;
- Tehnician edilitar;
- Inginer evaluator riscuri geotermice;
- Inginer evaluator mediu;
- Asfaltatori.
Se va face dovada existentei specialistilor mai sus mentionati )contracte de munca, contracte de colaborare, copie acte studii cu avizele in vigoare)
- certificatpentru sistemde management al calitatii ISO 9001;
- certificatpentru sistemde management de mediu ISO 14001;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- In cazul in care vor fi prezentate oferte cu acelasi pret, situate pe primul loc, departajarea se va face prin reofertare in plic inchis, caz in care se va aplica din nou criteriul ? pretul cel mai scazut"- Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac este Serviciul Financiar contabil prin Compartimentul achizitii publice
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2012 14:40