Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asfaltare strazi rurale din comuna Razvad, astfel: Sector I - Str. Gura Vaii, KM 0+000 2+000, Sector II - Str. Preot Goglea, KM 0+000 1+800, Sector III - Str. Furtunesti, KM 0+000 0+240, Sector IV - Str. Dragutoiesti, KM 0+000 0+860, Jud.


Anunt de participare numarul 87456/29.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RAZVAD (PRIMARIA RAZVAD)
Adresa postala: STRADA PRINCIPALA, NR. 350, Localitatea: Razvad, Cod postal: 137395, Romania, Punct(e) de contact: ION-FLORIN TOBOSARU, Tel.0245.677.516, Email: [email protected], Fax: 0245.677.530, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asfaltare strazi rurale din comuna Razvad, astfel: Sector I - Str. Gura Vaii, KM 0+000 2+000, Sector II- Str. Preot Goglea, KM 0+000 1+800, Sector III - Str. Furtunesti, KM 0+000 0+240, Sector IV - Str. Dragutoiesti, KM 0+000 0+860, Jud. Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sat Valea Voievozilor, comuna Razvad, judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asfaltare strazi rurale din comuna Razvad, astfel: Sector I - Str. Gura Vaii, KM 0+000 2+000, Sector II- Str. Preot Goglea, KM 0+000 1+800, Sector III - Str. Furtunesti, KM 0+000 0+240, Sector IV - Str. Dragutoiesti, KM 0+000 0+860, Jud. Dambovita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asfaltare strazi rurale din comuna Razvad, astfel: Sector I - Str. Gura Vaii, KM 0+000 2+000, Sector II- Str. Preot Goglea, KM 0+000 1+800, Sector III - Str. Furtunesti, KM 0+000 0+240, Sector IV - Str. Dragutoiesti, KM 0+000 0+860, Jud. Dambovita
Valoarea estimata fara TVA: 8, 318, 420RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 60.000 lei si garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat (H.G. nr. 577/1997), buget local si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 1 (declaratie privind eligibilitatea)
Formularulnr. 2 (declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006)
Certificateliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat valabile la data deschiderii ofertelorCertificateliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale
Formularul nr. 3 (declaratia privind calitatea de participant la procedura)
Formularul nr. 3a (declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora)
Formularul nr. 3b (imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire)Copie dupa CUICertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 16.000.000 lei. Se va declara cifra de afaceri pe anii 2006, 2007 si 2008 atat in lei cat si in euro. Se va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 21.09.2009.Copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe anii 2006, 2007 si 2008, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul sa aiba capacitatea financiara de a derula contractul fara sincope, dovedind accesul la lichiditati, in cuantum minim de 2.500.000 lei pentru o perioada de minim 6 luni de zile.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr. 5(Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani)- Detinerea autorizatiei de distribuitor national al produsului folosit la stabilizare cu enzime organice, in original sau copie legalizata. Produsul si tehnologia de stabilizare sa aiba agrement tehnic cu aplicabilitate cel putin la clasa de drum judetean. Ofertantul trebuie sa prezinte analiza toxicologica si impact de mediu pentru substanta folosita la stabilizare
- Formularul nr. 6 (declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari)
- Certificatele ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 - valabile la data deschiderii ofertelor in copie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada faptului ca in ultimii 5 ani a executat 3 lucrari similare (Asfaltare drumuri) a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 2.000.000 lei, dintre care cel putin una cu enzime organice, insotite de recomandari din partea beneficiarilor privind calitatea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere:
2.
Oferta tehnica
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7591/25.09.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2009 15:00
Locul: Consiliul Judetean Dambovita, str. Piata Tricolorului nr. 1, Municipiul Targoviste, judetul Dambovit
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei de evaluare;
- reprezentantii autorizati ai ofertantilor;
- alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Fisa de date a achizitiei precum si Formularele se pot descarca gratuit din SEAP. Din motive tehnice (art. 40, alin. 2 din OUG 34/2006), caietul de sarcini, piesele scrise si desenate vor fi ridicate gratuit de la sediul autoritatii contractante in urma unei solicitari scrise.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40-21-3104641, Email: [email protected], Fax: +40-21-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL DAMBOVITA
Adresa postala: str. Calea Bucuresti nr. 3, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130141, Romania, Tel.0245612345, Email: [email protected], Fax: -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune la CNSC in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actelor pe care acesta le considera nelegale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI RAZVAD - Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Principala nr. 350, Localitatea: Razvad, Cod postal: 137395, Romania, Tel.0245677005, Email: [email protected], Fax: 0245677530
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2009 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer