Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asfaltarea Drumului Comunal DC43 intre DN13 (Gaiesti) - localitatea Suveica, judetul Mures


Anunt de participare numarul 49526/14.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAACATARI
Adresa postala: str. Principala nr.214, Localitatea: Acatari, Cod postal: 547005, Romania, Punct(e) de contact: OSVATH CSABA, Tel.0265-333112, Email: [email protected], Fax: 0265-333298, Adresa internet (URL): www.primariaacatari.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asfaltarea Drumului Comunal DC43 intre DN13 (Gaiesti) - localitatea Suveica, judetul Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Acatari, judetul Mures DC43 Gaiesti-Suveica
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asfaltarea DC 43 Gaiesti - Suveica, Comuna Acatari, judetul Mures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului este asfaltarea DC43 Gaiesti-Suveica, Comuna Acatari, judetul Mures
Valoarea estimata fara TVA: 4, 105, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 20000 lei, constituita prin scrisoare bancara in favoarea Primariei Acatari sau ordin de plataGarantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile vor fi efectuate in limita fondurilor alocate de autoritatea contractanta prin finantare multianuala a investitiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individual sau in asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006 formularul 2-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Sunt eligibili ofertantii care prezinta certificate valabile la data de 15.05.2008
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul. Se va prezenta in original sau copie legalizata.-Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari / clienti-Copie dupa bilantul contabil la 31 decembrie 2007, inregistrat si vizat de organele competente.-Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 animinimum 12.000.000 lei-Capacitatea financiara a ofertantului de a sustine executia lucrarii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatul prin care se confirma ca ofertantul are documentat, implementat si mentine un Sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte.- Certificatul prin care se confirma ca ofertantul are documentat, implementat si mentine un Sistem de management de mediu aplicat pe baza standardelor SR EN ISO seria 14001, sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte.- Certificatul prin care se confirma ca ofertantul are documentat, implementat si mentine un sistem propriu de management al sanatatii si securitatii ocupationale, aplicat pe baza standardelor OHSAS 18001 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte.2) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si realizat in ultimii 5 ani cel putin un contract de lucrari al carui obiect a fost executarea unor lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare decat 1200000 lei(se admit ca lucrari similare lucrari de asfaltare).- certificarea de buna executie din partea beneficiarului/clientului respectiv formular nr. 6- copia contractului adus ca referinta si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare;
- copia procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor si cea finala (daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1582/11.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea doc. poate fi achitata prin caserie sau virament -OP-in contul RO03TREZ47624510220XXXXX Trezoreria Tg Mures
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2008 10:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Acatari, Acatari nr.214, judetul Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Tg Mures
Adresa postala: str. Bolyai Farkas nr.30, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265-260323, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.021-2104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre constetator despre un actal autoritatii contractante pe care aceasta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Acatari
Adresa postala: Acatari, nr.214, judetul Mures, Localitatea: Acatari, Cod postal: 547005, Romania, Tel.0265-333112, Adresa internet (URL): www.primariaacatari.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2008 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer