Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asig de servicii de paza, monitorizare, interventie rapida, servicii medicale de urgenta si actiune in caz de dezastre sau calamitati a obiectivelor, bunurilor, valorilor aflate in administrare


Anunt de participare numarul 134618/07.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Adresa postala: Str. Parfumului Nr. 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII, Tel. +40 0213180336, Email: [email protected], Fax: +40 0213180336, Adresa internet (URL): www.sector3primarie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
PRIMARIE DE SECTOR
Activitate (activitati)
Altele: PRIMARIE DE SECTOR
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asig de servicii depaza, monitorizare, interventie rapida, servicii medicale de urgenta si actiune in caz de dezastre sau calamitati a obiectivelor, bunurilor, valorilor aflate in administrare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: SECTOR 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea de servicii depaza, monitorizare, interventie rapida, servicii medicale de urgenta si actiune in caz de dezastre sau calamitati a obiectivelor, bunurilor, valorilor aflate in administrare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
85143000-3-Servicii de ambulanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea totala estimata a contractului este de 2.632.875, 00 LEI exclusiv TVA
Valoarea estimata a serviciilor pentru anul 2012 este de 1.517.775, 00 LEI exclusiv TVA pentru 30 locatii
Valoarea estimata pentru serviciile similare este de 247.800, 00LEI exclusiv TVA pentru 5 de loca?ii
Valoarea estimata pentru prelungire a serviciilor pentru primele 4 luni ale anului 2013 este de 867.300, 00 LEI exclusiv TVA, pentru 35 de loca?ii
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 517, 775 si 2, 632, 875RON
II.2.2) Optiuni
Da
1.517.775, 00 LEI-la 31.12.2012, 247.800, 00 LEI-pt serv similare, 867.300, 00 LEI-pt event prelungiri
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie cf Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modific si complet ult, in cuantum de 30.355, 50 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabila a ofertei (120 de zile calendaristice).In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin op, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO12TREZ7035006XXX000100 deschis la Trezoreria Sector 3. Insituatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modific si complet ult, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de particip.Autorit contractanta va retine contestatorului din garantia de particip in raport cu val estim a contractului suma de 5.297, 78 lei in masura in care Consiliul respinge contestatia.Garantia de participare se va depune in SEAP sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG, sila sediul autoritatii contractante in original, inainte de data si ora limita de depunere a ofertei.Ofertantii care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in forma solicitata pana cel tarziu inainte de termenul limita de depunere al ofertelor, vor fi respinsi in sedinta de deschidere iar ofertele acestora nu se vor deschide. Dupa semnarea contractului prestatorul va prezenta garantia de buna executie in valoarea de 5% din valoarea contractului de servicii fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratii privind eligibilitatea, Declaratii privind situatia personala a operatorului economic, cazier judiciar - depunere document in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; - cazier fiscal - depunere document in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (cf. Ordin 314/12.10.2010), Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: LIVIU NEGOITA, MIRELA IONITA, VASILE DOBRANICI, ALINA SOCOBEANU, GABRIEL CALINESCU, OLIMPIA STANCA, MARIA DRAGHICI, STAN RALUCA. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004.
Fiecare document se va depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei. Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Urmare evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Pentru persoane juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, traduse in limba romana de traducator autorizat.
Licenta de functionare a ofertantului, eliberata de catre ministerul Administratiei si Internelor - Inspectoratul General al Politiei Romane, Directia Politiei de Ordine Publica, pentru obiectul paza si protectie bunuri si valori, se poate depune in oricare dintre formele: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
Dovada de inregistrare cu denumirea operatorului economic si a semnelor distinctive la OSIM, se poate depune in oricare dintre formele: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
Avizul favorabil al IGPR de functionare dispecerat de monitorizare obiective, se poate depune in oricare dintre formele: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
Persoane juridice /fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse in limba romana de traducator autorizatOfertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere , prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru ca in termen de 15 de zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania.
Fiecare document se va depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantulcontabil, la 31/12/2010, vizat si inregistrat de organele competente
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.
Se vor prezenta informatii privind cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011). Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea de 3.000.000, 00 lei, reprezentand 688.815, 93 euro, (la cursul B.N.R. valabil in data de 09.03.2012, 1EURO= 4, 3553 lei)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Lista cu principalele servicii prestate in ultimii trei ani. Serviciilefurnizatetrebuie sa aiba caracterasemanator contractului pentru care se aplica prezenta procedura.
Experienta similara in realizarea cu succes, in ultimii 3 ani a cel putin un contract de natura similara, maxim trei contracte de natura similara cu o valoare totala de 1.500.000 LEI fara TVA, reprezentand 344.407, 97 Euro, la cursulBNR din data de 09.03.2012, 1 Euro = 4, 3553 LEI
Se va prezenta cel putin o recomandare pentru unul din contractele prezentate la experienta similara.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de servicii
Lista personalului responsabil pentru indeplinirea contractului: 90 agenti paza (atestat), 30 agenti interventie (atestat), personal specializatpentru ambulante (medici, asistenti, ambulantieri)
Pentru persoanele agenti paza si agenti interventie - indeplinirea cerintei va fi sustinuta in anexa cu prezentarea atestatului profesionalPentru persoanele mentionate pentru indeplinirea contractului se vor prezenta contract individual de munca/contract de colaborare/angajamente de participare
Declaratieprivind dotarile tehnice solicitate prin caietul de sarcini: un dispecerat cu o dotare minima: 1 linie fax functionala?contract cu furnizorul de servicii de telefonie fixa;adresa email?pt primire reclamatii/sesizari/sugestii; statii radio emisie/receptie pe fiecare post de paza fix, precum si la dispecerat?contract cu furnizorul de servicii radio (emisie/receptie) cu acoperire, cel putin, pe raza sector 3;
Personalul de paza si interventie-dotare: uniforma tip, adecvata sezonului; baston de cauciuc sau tomfa; pulverizator iritant lacrimogene de capacitate medie(50 ml); mijloace de avertizare sonore si luminoase (fluier, lanterna);dispozitiv individual de iluminat de tip ?hands free?;mijloace de comunicare ? telefon mobil, statie radio (dupa nevoi si solicitari);detector de metale la solicitare.
Ambulante dotate corespunzator nu mai vechi de anul 2005 - tip B si tip C (A.R.T.I.)
Mijloace auto de interventienu mai vechi de anul 2007 30 bucati (auto, moto, atv, etc)
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asocierea
In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate la
Situatia personala a candidatului sau ofertantului, Capacitatea de exercitare
a activitatii profesionale, Capacitatea economica si financiara, Capacitatea
tehnica si/sau profesionala, Standarde de asigurare a calitatii (Certificat
valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent), Standarde de protectia
mediului (Certificat valabil ISO 14001/2004 sau alt certificat echivalent.
Planul calitatii (domeniul de aplicare, documentele sistemului calitatii, asigurarea cu echipamente si personal, fluxul tehnologic de prestare a serviciilor, receptia si verificarea serviciilor)
Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii serviciilor, adaptat pentru serviciile de fata.
Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, careconfirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.
CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE MEDIU ISO 14001/2004 sau alt certificat echivalent, emise de organisme nationale sau internationale acreditate.
In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantul declarat castigator va prezenta toate documentele ofertei, in forma solicitata de catre autoritatea contractanta pentru respectivul documentToate documentele vor fi semnate de catre persoana care angajeaza patrimonial societatea sau, daca o astfelde facilitate i-a fost permisa, de o persoana imputernicita de aceasta. Imputernicirea trebuie sa fie expresa si va fi depusa in original impreuna cu oferta. Persoana care semneaza documentele va scrie citet numele si calitatea in care semneaza.Toate documentele vor fi semnate, stampilate si vor avea inscrise in mod lizibil numele si functia persoanei care semneaza aceste documente.Toate documentele emise de catre organisme/autoritati straine, trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata in limba romana.Nu vor fi deschise ofertele depuse la alta adresa decat cea solicitata, adica SEAP sau registratura Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti, Str. Parfumului nr. 2-4, Sector 3, Bucuresti.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
Adresa postala: STR. PARFUMULUI NR. 2-4, CAM. 34, SECTOR 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030842, Romania, Tel. +40 0213180336, Fax: +40 0213180336
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2012 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer