Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ASIGURARE CASCO


Anunt de intentie numarul 17553/08.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul Judetean de Ambulanta Bihor
Adresa postala: Oradea, str.Snagovului, nr.2, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410587, Romania, Punct(e) de contact: Remus Alexandru Cacuci, Tel.0359412128, Email: [email protected], Fax: 0259412897
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ASIGURARECASCO
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de livrare sau de executare : SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BIHOR
Cod NUTS: RO111 - Bihor
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000 si 300, 000RON
Asigurarea pentru fiecare ambulanta care va acoperi asigurarea echipajului si dotarea medicala a ambulantei.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.03.2010
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
asigurarea va include riscurile de furt, accidente, incendii, explozii, calamitati naturale, acte de violenta si agresiuni singulare sau ca urmare a interventiei la revolte mitinguri, actiuni greviste, defectarea ambulantei ca urmare a starii proaste a drumurilor, caderi de obiecte peste ambulanta, indiferent de vinovatia sau culpa producerii evenimentului, IN CAZ DE DAUNA TOTALA SE VA COMPENSA CU O NOUA AMBULANTA.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.protectiamuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2010 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer