Licitatie Publica - Asigurare aeronave si raspunderi din activitati aeronautice
Anunt de participare (utilitati) numarul 123406/11.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA ROMANA DE AVIATIE ROMAVIA R.A.
Adresa postala: Bdul Dimitrie Cantemir 1, bl. B2, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040231, Romania, Punct(e) de contact: sediul social Bdul Dimitrie Cantemir, Tel. 021 316 9965, 031 405 8784, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021 316 9957, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asigurare aeronave si raspunderi din activitati aeronautice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurare aeronave si raspunderi din activitati aeronautice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66514140-9 - Servicii de asigurare a aeronavelor (Rev.2)
66516200-2-Servicii de asigurare de raspundere civila pentru aeronave (Rev.2)
66516400-4-Servicii de asigurare de raspundere civila generala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurarea unei aeronave si a raspunderii civile pentru toate activitatile aeronautice descrise in Caietul de sarcini pentru o valoare estimata de 272000 USD; autoritatea contractanta intentioneaza introducerea unei a doua aeronave in contractul de asigurare in cursul lunii mai 2012.
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000 si 330, 000USD
II.2.2) Optiuni
Da
Aplic.prev.art.122, lit.j ptr.introd.in asig.a unei a doua aeronave in luna mai 2012
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 5000 USD; Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Subventii acordate in conformitate cu bugetul aprobat pe 2011 si venituri proprii in conformitate cu HG 244/1991
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ? Formularul 1;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 al ordonantei ? Formularul 2;Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile inaintea datei deschiderii ofertelor.Document emis de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor referitor la clasele de asigurari pe care asiguratorul este autorizat sa le practice..
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ? Formularul 3Rezultatul exercitiului financiar si bilantul contabil aferent respectiv la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente si raportul de audit aferent.Raportarea la autoritatea de supraveghere, sau documente echivalente, privind marja de solvabilitate disponibila , marja de solvabilitate minima si fondul de siguranta, la 31.12.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani ? Formularul 4;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ? Formularul 5Curriculum Vitae pentru persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului.Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, daca exista ? Formularul 6
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
WQ-RA-947
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2011 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2011 12:00
Locul: Sediul Regiei Autonome Bdul Dimitrie Cantemir 1, bl.B2, sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicite din partea ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
PROCEDURA UTILIZATA ESTE DE LICITATIE RESTRANSA ACCELERATA CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE ANEXATE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile legale in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania romana de aviatie ROMAVIA RA
Adresa postala: Bdul Dimitrie Cantemir 1, bl.B2, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040231, Romania, Tel. 021 316 9965, Fax: 021 316 9957
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2011 16:22