Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - asigurare auto 2013


Anunt de participare numarul 140526/16.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Valcea
Adresa postala: str.Carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, In atentia: Ing.Cracana Cosmin, Fax: +40 250739266
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Valcea
Adresa postala: str.Carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, In atentia: Ing.Cracana Cosmin, Fax: +40 250739266
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Valcea
Adresa postala: str.Carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, In atentia: Ing.Cracana Cosmin, Fax: +40 250739266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
asigurare auto 2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: sediul D.S.Rm.Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
asigurare obligatorie si casco la masinile din parcul auto al D.S.valcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
asigurare obligatorie si casco la masinile din parcul auto al D.S.valcea
Valoarea estimata fara TVA: 45, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este de900 lei, valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor .Se va constitui in conf.cu art.86, alin(1) din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau o societate de asigurari in forma prezentata in formularul "scrisoare de garantie bancara", instrument care va fi prezentat A.C. in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.in cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea prin virament bancar , acesta va vira contravaloarea garantiei incontul Directiei Silvice Valcea RO81RZBR0000060001071076-RAIFFEISEN BANKRm.Valcea, urmand ca dovada constituirii sa fie scanata sa fie prinsa pe plic. Modul de restituire a garantiei de participare : Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art.88, alin.1, 2, 3 din HG 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art.88, alin.4) din HG 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARICIPARE garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Garantia de buna executie va fi constituita in conf.cu art.90 , alin.1-3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri propruii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completare si prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea?de neincadrare in art.180 din OUG 34/2006 aceasta trebuie completata de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori
2. Completare si prezentare ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006?, aceasta trebuie completata de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori
3.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe localeal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original , copie sau in copie legalizata, din care sa rezulte situatia financiara a ofertantului in luna anterioara datei de depunere aofertelor.
4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata oligatiilor la bugetul general consolidat al statului in original, copie sau in copie legalizata, din care sa rezulte situatia financiara a ofertantului in luna anterioara datei de depunere aofertelor.Pentru persoane juridice straine :
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
5.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati au obligatia sa prezinte declaratie de neincadrare in art.69(1) din OUG 34/2006-se va completa formularul "declaratie de neincadrare in art.69(1) din OUG 34/2006 .Persoanele cu functie de decizie in cadrul Directiei Silvice Valcea : Mihailescu Gheorghe, , Jinaru Adam , Gogonetu Constantin , Cracana Cosmin , Simoiu Cristian, Frunzescu Raluca.
6. Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati au obligatia sa completeze formularele: Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare cu oferta independenta 1.Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a efectua respectivele lucrari prevazute in documentatia de atribuire : i)se va atasa certificatul constatator eliberat de Oficiul registrului Comertului (emis cu maxim 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor ) din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar comertsi ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privindprocedura insolventei, societatea se afla in incapacitate de plata.ii) pentru persoane fizice romane: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
iii) pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
2.autorizatia societatii de asigurare ?reasigurare emisa de CSA din care sa rezulte ca firma de asigurare esteautorizata sa practice astfel de servicii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3. lista principalelor prestari de servicii (RCA)executate pe ultimii 3 ani
4. recomandare din partea altor beneficiari(minim1 recomandare)
5.se va prezenta o lista a filialelor/ sucursalelor/agentiilor pe care le detine , din care sa reiasa ca are cel pitin una pe teritoriul judetului Valcea
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2012 11:00
Locul: la sediul D.S.valcea , din str.carol I , nr.37
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii legali ai firmelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
fonduri proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii vor fi solutionate potrivit Cap. IX art.256.alin. (1) din O.U.G. 34/2006 cu privire la atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Valcea - OFICIULJURIDIC
Adresa postala: str.carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, Fax: +40 250739266
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2012 16:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer