Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asigurare de riscuri profesionale - asigurarea de raspundere civila pentru personalul de conducere din cadrul SNTGN Transgaz SA Medias


Anunt de participare (utilitati) numarul 141597/25.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Laura Filipas, Tel. +40 269803202, Email: [email protected], Fax: +40 269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asigurare de riscuri profesionale - asigurarea de raspundere civila pentru personalul de conducere din cadrul SNTGN Transgaz SA Medias
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: SNTGN Transgaz SA
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia 4 contracte subsecvente pe toata durata acordului cadru , respectiv se va incheia1 contract subsecvent pe an. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 75.000 euro.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurare de riscuri profesionale - asigurarea de raspundere civila pentru personalul de conducere din cadrul SNTGN Transgaz SA Medias. Suma minima de despagubire este minim 20.000.000 euro.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66516400-4 - Servicii de asigurare de raspundere civila generala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numarul minim de persoane asigurate este de 50/an si numarul maxim de persoane asigurate este de 70/an.
Numarul minim de persoane asigurate pe durata acordului cadru este de 200 persoanesi numarul maxim de persoane asigurate pe durata acordului cadru este de 280 persoane.
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare : _6.000 euro , respectiv 27.000 lei, valabila 90 zilede la data limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor art. 86, alin 1 HG 925/2006 - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11 - Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias; - Depuneri la caseria Transgaz - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea licitatiei. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; ? fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; ? ofertantul se incadreaza la prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, modificata. Garantie de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna executie : prevederile art. 90 alin. 1 din HG 925/2006 - scrisoare de garantie de buna executie, Formular 19, - sau retineri succesive din facturile partiale In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale : in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse : surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea : Se va completa Formularul 12 A;Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta): Ofertantii vor completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 BOperatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: se va completa Formularul 12 C;CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, : se va completa Formularul 12 D;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata: Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata. Persoanele de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA sunt : RUSU IOAN-Director General;MARES GABRIELA ELENA-Sef Serviciu;LATA ILIE-Director General Adj;STEFANESCU IOAN-Director Departament;TATARU ION-Director Departament;LUPEAN MARIUS VASILE-Director Directie;MATES ANGELA ANETA-Director Directie;IDU OLGA-Director Directie;MARIN DUMITRU - Director Directie;BOARIU TUDOR GABRIEL - Director Directie;PINZAR ADELA-Sef Serviciu;FILIPAS LAURA-Sef Birou;PETRARIU IOAN-Sef Serviciu;MARINESCU MARIA LUCIA-Sef Serviciu;BACIU ELENA MARIOARA-Consilier Juridic;GOAGE MIHAI-consilier Juridic;SUCIU NICOLAE-Consilier Juridic;COMSA ADRIAN -Director Directie;FLOREA FLORIN- SefServiciu;HENTEA VALENTIN-Sef Birou
. Formular 12 E. Aceasta declaratie se va completa si de catre tertii sustinatori ai capacitatii economico financiara si respectiv a capacitatii tehnico si/sau profesionala , daca este cazul.
Certificate constatatoare (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea la zi, a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident).
Se vor prezenta aceste certificate astfel incat din ele sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
In cazul ofertei comune: Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident;Se solicita ca ofertantiisa faca dovada existentei autorizatiei emise de Comisia de Supravegherea Asigurarilor.
In cazul ofertei comune: Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiara a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana ^. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180si 181 lit a c^1 si d) .
Modalitatea de indeplinire
In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiara a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana ^. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180si 181 lit a c^1 si d) .
Operatorii economici vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care in situatia in care este castigator va prezenta dovezi cu privire la reasigurarea riscurilor si a sumelor din oferta.
Modalitatea de indeplinire
Operatorii economici vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care in situatia in care este castigator va prezenta dovezi cu privire la reasigurarea riscurilor si a sumelor din oferta.
Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere ca in perioada 01.01.2009- 31.12.2011 si la data depunerii ofertei nu se afla sub incidenta prevederilor Legii 32/2000 si Legii 503/2004, modif.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere ca in perioada 01.01.2009- 31.12.2011 si la data depunerii ofertei nu se afla sub incidenta prevederilor Legii 32/2000 si Legii 503/2004, modif.
Bilantul contabil si contul de profit si pierdere la data de 31.12.2011 .
Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 150.000 euro ( respectiv 645.000 leiMarja de solvabilitate disponibilaOfertantul trebuie sa faca dovada ca marja de solvabilitate disponibila la 31.12.2011este cel putin egala cu marja solvabilitate minima, conform reglementarilor CSA (Comisia de Supraveghere a Asigurarilor).
Se solicita ca ofertantul sa prezinte informatii cu privire la cuantumul marjei de solvabilitate disponibila, conform raportarilor la CSA, pentru inchiderea exercitiului financiar la 31.12. 2011 .
Se vor depune obligatoriu :
-Copia formularului de raportare privind marja de solvabilitate disponibila la sfarsitul 31.12.2011 vizat de CSA ;
-Sanctiuni CSA
Modalitatea de indeplinire
Bilantul contabil si contul de profit si pierdere la data de 31.12.2011 .
Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 150.000 euro ( respectiv 645.000 leiMarja de solvabilitate disponibilaOfertantul trebuie sa faca dovada ca marja de solvabilitate disponibila la 31.12.2011 minima, conform reglementarilor CSA (Comisia de Supraveghere a Asigurarilor).
Se solicita ca ofertantul sa prezinte informatii cu privire la cuantumul marjei de solvabilitate disponibila, conform raportarilor la CSA, pentru inchiderea exercitiului financiar la 31.12. 2011 .
Se vor depune obligatoriu :
-Copia formularului de raportare privind marja de solvabilitate disponibila la sfarsitul 31.12.2011 vizat de CSA ;
-Sanctiuni CSA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara va putea fi dovedita prin prezentarea unei liste de servicii similare cu obiectul achizitiei, a caror valoare sa fie de minim 75.000 euro, ( respectiv 337.500 lei), din ultimii trei ani. Lista va cuprinde prestarea deservicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Modalitatea de indeplinire
Experienta similara va putea fi dovedita prin prezentarea unei liste de servicii similare cu obiectul achizitiei, a caror valoare sa fie de minim 75.000 euro, ( respectiv 337.500 lei), din ultimii trei ani. Lista va cuprinde prestarea deservicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Se vor prezenta : certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2001 sau echivalent;
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta : certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2001 sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.02.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2013 10:00
Locul: SNTGN Transgaz SA Medias
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru intocmirea unei oferte comune operatorii economici vor respecta prevederile art. 186 alin 3 si 190 alin 3 din OUG 34/2006, modificata. Pentru ofertantii din categoria IMM ? urilor : pot participa ca ofertanti firme sau asociatii de firme cuprinse in categoria IMM-urilor (Intreprinderi Mici si Mijlocii) conform legislatiei in vigoare. Acestea beneficiaza de facilitatile prevazute in art. 16 pct. 2 din Legea 346/2004, cu modificari si completari ulterioare.In cazul depunerii ofertei de catre o asociere , pentru a beneficia de reducerea de 50 %, conditiua este ca fiecare membru al asocierii sa fie IMM. Pentru a demonstra incadrarea in categoria IMM-urilor ofertantii sunt obligati sa prezinte o declaratie pe propria rasundere conform art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificari si completari ulterioare. In situatia depunerii a doua mai multe oferte cu acelasi pret ( cel mai scazut), acestea se vor departaja prin reofertare in plic inchis.( in termen de 24 de ore de la solicitare).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN Transgaz SA
Adresa postala: P=ta Constantin I Motas nr. 1, Localitatea: Medias, Cod postal: -, Romania, Tel. +40 269803090, Fax: +40 269842565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2013 08:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer