Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asigurare spor de putere in alimentarea cu energie electrica a sediului B.N.R. din str. Lipscani nr. 25


Anunt de participare numarul 126827/21.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Nita, Tel. 0311.32.32.22, In atentia:  Teodorescu Eugen Constantin, Email:  [email protected], Fax:  0213.11.01.62, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Doamnei, 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Tel. 0311.32.32.16, In atentia:  Teodorescu Eugen Constantin, Email:  [email protected], Fax:  021.315.82.94
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Doamnei, 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Tel. 0311.32.32.16, In atentia:  Teodorescu Eugen Constantin, Email:  [email protected], Fax:  021.315.82.94
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Doamnei, 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, In atentia:  REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asigurare spor de putere in alimentarea cu energie electrica a sediului B.N.R. din str. Lipscani nr. 25
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Imobil B.N.R. str. Lipscani nr. 25
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari fara tarif de racordare (lucrarile din postul de transformare ? comp abonatului si anume executarea inst din aval de pct de delimitare dintre instalatiile SC Enel Distributie Muntenia si instalatiile BNR; inst elec racord TEGJT ? str Lipscani 25; asistenta tehnica, adaptare sol, masuratori, identificare si etichetare cabluri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232221-7 - Statie electrica de transformare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati prezentate in Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 118, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ? 14.000 leiGarantie de buna executie ? 10 % din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Plata se face in 10 de zile de la emiterea facturii de catre executant, pe baza situatiilor de lucrari aprobate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea,
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si catre bugetele locale, Certificat de participare la licitatii, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, Certificatul constator si certific de inmatric eliberate de ORC, Certificatul de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil 31 decembrie 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani,
Lista de experienta similara 1 lucrare fara tarif de racordare de minim 1.000.000 lei (fara TVA), Informatii privind personalul tehnic de specialitate precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, Atestat eliberat (ANRE)- pentru executie lucrari de medie si joasa tensiune,
Informatii privind subcontractantii, Certificate ISO 9001:2008, ISO 14001:2005, OHSAS 18001:2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2011 10:00
Locul: Bucuresti, str.Lipscani nr.16, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Repr imputerniciti ai ofertantilor pot asista la deschid ofertelor (se accepta max 2 reprez pt acelasi ofertant). Imputer va mentiona niv de delegare al reprezentantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-ofertantului castigator i se vor pune la dispozitie toate avizele care au stat la baza obtinerii autorizatiei de construire, cu obligatia de a-si insusi, in vederea rezolvarii, toate solicitarile care cad in sarcina sa;
-toate aparatele de masura care fac parte din lista oficiala LO-2004 a mijloacelor de masurare supuse obligatoriu Controlului metrologic al Statului in conformitate cu Ordonanta Guvernului nr.20/1992 cu toate modificarile ulterioare si LO in vigoare (LO-2004), vor fi verificate metrologic inainte de instalare. La PIF, se vor prezenta buletinele de verificare metrologica intocmite de Biroul Roman de Metrologie Legala;
-toate produsele achizitionate trebuie sa corespunda cu cerintele din specificatiile SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA, specificatiile tehnice, de certificare si receptie si sa fie oferite de catre furnizori certificati de SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA (http: //www.enel.ro/distributie/distributie/specificatii_tehnice.htm);
-odata cu semnarea contractului de lucrari, ofertantul castigator va semna si un angajament prin care se va obliga sa execute si lucrarile pe tarif de racordare (lucrarile pentru masura energiei electrice si echipamentul de joasa tensiune cu izolatie SF6 montat in compartimentul de racordare si anume executarea instalatiilor din amonte de punctul de delimitare dintre instalatiile S.C. Enel Distributie Muntenia S.A. si instalatiile B.N.R., inclusiv lucrarile de desfiintarea masurii existente); aceste lucrari se vor executa si deconta pe baza unui contract ce se va incheia intre ofertantul castigator si S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.;
-perioada de garantie impusa este de minim 24 luni de la data semnarii procesului verbal de receptie si punere in functiune.-termenul de executie a lucrarilor :70 zile de la data constituirii garantiei de buna executie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala:  str. Doamnei, 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Tel. 0213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2011 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer