Licitatie Publica - Asigurare utilitati aferente amplasamentului PUZ locuinte sociale Viisoara, Judetul Bistrita-Nasaud
Anunt de participare numarul 129955/08.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Bistrita
Adresa postala: p-ta Centrala nr. 6, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420040, Romania, Punct(e) de contact: Bistrita, Piata Centrala nr.1, Tel. 0263-237323, 0263-223923, In atentia: Mihut Albina, Email: [email protected], Fax: 0263-237323, 0263-224706, Adresa internet (URL): http: //www.primariabistrita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asigurare utilitati aferente amplasamentului PUZ locuinte sociale Viisoara, Judetul Bistrita-Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bistrita, loc.componenta Viisoara
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1: Executia retelei de apa rece si bransamente, retea de canalizare si racorduri la blocurile sociale din Viisoara, lucrari prevazute in cadrul obiectivului de investitii « Asigurare utilitati aferente amplasamentului PUZ locuinte sociale Viisoara, Judetul Bistrita-Nasaud »LOT 2: Executia retelei electrice pentru alimentare cu energie electrica si bransamente electrice la blocurile sociale din Viisoara si iluminat public stradal, lucrari prevazute in cadrul obiectivului de investitii « Asigurare utilitati aferente amplasamentului PUZ locuinte sociale Viisoara, Judetul Bistrita-Nasaud »
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45231400-9-Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM PROIECTELOR TEHNICE SI CAIETELOR DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 364, 590.64RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare(RON)LOT1:15.610 lei;LOT2:11.680 lei;Garantia de buna executie este de 10%din valoarea contractului de lucrari, fara TVA, pentru fiecare lot in parte
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor la bugetullocal si consolidat de stat;Certificat de participare cu oferta independenta;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economico-financiara - cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani; Bilanturile financiar-contabile pentru anii 2008, 2009, si 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, LOT 1 minim 1.561.000 leiLOT 2 minim 1.165.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele lucrari executatein ultimii 5 ani; Lista cu utilajele si dotarile specifice;Declaratia cu efectivul mediu anual si cadrele de conducere in ultimii 3 ani; Conducerea tehnica de specialitate pentru executia investitiei si personalul muncitor de specialitate; Listacu subcontractantii si acordul de subcontractare;Acord de asociere; Declaratie privind respectarea reglementarilor nationale de mediu;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin un contract cu o valoare egala sau mai mare decat : -LOT 1:780.000 lei, fara TVA-LOT 2:584.000 lei, faraTVAsi a caror obiect a fost executia unor lucrari similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde :1.Durata unei runde: 1 (una) zi.Oferta castigatoare va fi desemnata pe baza ierarhiei stabilite de sistemul electronic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
41
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2011 13:00
Locul: Bistrita, Piata Centrala nr.6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 3104641, Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic Contencios din cadrul Primariei Municipiului Bistrita
Adresa postala: Piata Centrala nr.6, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420009, Romania, Tel. 0263/223923, Fax: 0263/231046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2011 10:58