Licitatie Publica - ASIGURAREA CASCO
Anunt de participare numarul 75108/08.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: SOSEAUA VESTULUI NR. 22, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100461, Romania, Punct(e) de contact: PAUN OCTAVIAN, Tel.0244-595353, In atentia: PAUN OCTAVIAN, Email: [email protected], Fax: 0244-595353, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN PRAHOVA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ASIGURAREA CASCO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: SEDIUL SERVICIULUI DE AMBULANTA JUDETEAN PRAHOVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea pentru fiecare ambulanta din anexa, care va acoperi si dotarea medicala a ambulantei, nu numai autovehicolul in sine.Sumele prevazute pentru cazuri de invaliditate sau deces a personalului vor fi de minim 2000 lei (RON), repectiv 1000 lei (RON);Asigurarea va include riscurile de furt, accidente, incendii, explozii, calamitati naturale, acte de violenta si agresiuni singulare sau ca urmare a interventiei, revolte, mitinguri, actiuni greviste, defectarea ambulantei ca urmare a starii proaste a drumurilor, caderi de obiecte peste ambulanta, indiferent de vinovatia sau culpa producerii evenimentului;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Marca ambulanta- Anfabricatie- Sumaasigurata ( lei ron ) - CantitateMercedes Sprinter 318 CDI - 2008- 360.000, 00- 4 bucatiMercedes Vito 115 CDI - 2007- 240.000, 00- 3 bucatiMercedes Vito 115 CDI - 2008- 260.000, 00- 11 bucatiVW Transporter- 2008- 315.500, 00- 4 bucatiFiat Punto- 2007- 69.500, 00- 6 bucatiFord Transit- 2007- 165.000, 00- 2 bucatiFiat Ducato 2.2 Multijet- 2007- 115.000, 00- 7 bucatiFiat Ducato 2.0- 2001-83.500, 00- 2 bucatiFiat Ducato 2.8 JTD- 2001- 96.500, 00- 4 bucatiIveco 35S11- 2001- 33.000, 00- 6 bucatiMercedes Sprinter 316 CDI- 2001- 73.500, 00- 3 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 470, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: FONDUL NATIONAL UNIC DE ASIGURARI SOCIALE DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.2. Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
3. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica;4. Un document eliberat de catre Comisia Nationala de Supraveghere a Asigurarilor din care sa rezulte ca in ultimii 5 ani societatea nu s-a aflat in situatii de urmarire sau interdictii de operare in domeniul asigurarilor. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu am solicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, minim 3 contracte, formular 12E din Ghidul pentru atribuirea contractelor de achizitie publica, aprobat prin Ordinul nr.155/2006 (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2009 11:00
Locul: Sala de consiliu a Serviciului de Ambulanta Judetean Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, maxim 2 persoane pe baza de imputernicire scrisa sidepusa odata cu oferta si observatori
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Comisia Nationala de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.4(021)3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: SOS. VESTULUI NR. 22, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100461, Romania, Tel.0721 467 686, Email: [email protected], Fax: 0244- 59 53 53
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2009 13:03