Licitatie Publica - ASIGURAREA CASCO PENTRU DAUNA TOTALA SI FURT PENTRU 8 BUC. TROLEIBUZE SOLARIS TROLLINO 12 si un set scule si echipamente de service incluse in contractul de leasing
Anunt de participare (utilitati) numarul 148812/10.01.2014
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
URBIS S.A. Baia Mare
Adresa postala: STR.8 MARTIE NR.3, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430406, Romania, Punct(e) de contact: birou achizitii SC URBIS SA, Tel. +40 262213825, In atentia: Dorica Elvira Vancea, Email: [email protected], Fax: +40 262213034, Adresa internet (URL): www.urbisbaiamare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni cu capital integral al Consiliului Local Baia Mare
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ASIGURAREA CASCO PENTRU DAUNA TOTALA SI FURT PENTRU 8 BUC. TROLEIBUZE SOLARIS TROLLINO 12 si un set scule si echipamente de service incluse in contractul de leasing
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Baia Mare, str. 8 Martie, nr.3, jud.Maramures
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de asigurarifacultative CASCO PENTRU DAUNA TOTALA SI FURT PENTRU 8 BUC. TROLEIBUZE SOLARIS TROLLINO 12 si un set scule si echipamente de service incluse in contractul de leasing pentru o perioada de 65 luni, intreaga perioada de derulare a contractului de leasing.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
asigurari auto facultative- ASIGURARE CASCO PENTRU DAUNA TOTALA SI FURT PENTRU 8 BUC. TROLEIBUZE SOLARIS TROLLINO 12 si un set scule si echipamente de service incluse in contractul de leasing
-8 buc. polite multianuale pentru 8 buc. Troleibuze Solaris Trollino 12 si o polita multianuala pentru un set scule si echipamente de service incluse in contractul de leasing, pe toata durata derularii contractului de leasing.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 941EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
65 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 430 euro (ptr. echiv.garant.de particip. constituita intr-o alta moneda se va lua cursul valutar comunicat de BNR la data publicarii Anuntului de participare.Perioada de valab 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor- Forma de constit. a garant. de particip : -prin virament bancar sau orice instrum. de garant. emis in cond. legii de o societ. bancara ori de asig. in orig.- scris. de garant. bancara ? Formular 4A- in orig.- depunere la casieria unitatii contractante a sumei in numerar pana la data si ora deschiderii ofertelor- OP in contul autorit. Contr.RO80 RNCB 0182 0341 3783 0001BCR Baia Mare, confirm. de catre bancapana la data si ora desch. ofertelor .- Autorit. Contract. are dreptul de a retine garant. de particip, ofertantul pierzand astfel suma constit. atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute la art.87din HG 925/2006.Autorit. Contract. aplica prevederile Legii 346/14.07.2004 ofertantii avand posibilitatea de a constitui garantia de particip.in cuantum de 50% din val. stabilita, cu cond.depunerii declaratiei de incadrare in categoria IMM-urilor.Dovada constit. Garant.de particip. se prezinta comisiei de evaluare la inceputul sedintei de deschidere a ofertelor.Ofertele care nu vor fi insotite de dovada constit. garant.de particip. vor fi respinse.garant.de particip se va returna ofertantului conf preved.art.88 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta nr.3
Certificat de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv taxele locale ?formulare tip eliberare de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, sau grafic de esalonare sau compensare aprobat de catre organele competente in domeniu
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr.4
Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea contractului sunt:
Col.(r) Pop Ion-director general
Ec. Rus Ionut ? director economic
Ing.Firte Ioan-director tehnic
Ing. Onea Florin ? sef serv.tehnic
Ing.Puiu Daniel ?sef atelier rearatii troleibuze
Ing.Crisan Mircea ? sef comp.siguranta circulatiei
Sing.Vancea Dorica-sef birou achizitii
Cj.Robas Natalia ? consilier juridic
Ec.Muresan Cristina ? birou financiar-contabil
Ing.Vele Nelu Vasile- sef atelier reparatii autobuze
Ec.Sebok Ancuta-birou financiar contabil
In cazul in care ofertantul se incadreaza in oricare din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, va fi exclus din procedura de atribuire
Cerinta nr.5
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta nr.6
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, care sa contina date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, certificatul constatator depus in copie conform cu originalul.
Cerinta nr. 2
Persoane juridice /fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, anexandu-se documentele cu traducerea autorizata in limba romana.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Prezentarea a cel putin unui document care dovedeste apartenenta din punct de vedere profesional.
Cerinta nr. 3
Prezentarea autorizatiei emisa de C.S.A. pentru anul 2014 pentru practicarea activ. ce face obiectul contractului, sau echivalent, conform Legii 32/2000.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate (CSA), care confirma autorizarea pentru prestarea serviciilor de asigurari auto pe teritoriul Romaniei pentru anul 2014
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de informatii generaleCifra de afaceri anuala medie in domeniul care constituie obiectul contractului, minima impusa pentru ultimii 3 ani sa fie :
-mai mare sau egala cu 43882 euro
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular 2F din SectiuneaFormulare si modele.Pentru determinarea echivalentei cifrei de afaceri se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Cerinta nr. 2
Bilant contabil
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea bilanturilor contabile din ultimii trei ani vizate siinregistrate de organele competente. Ofertantii a caror durata de functionare este mai mica de 3 ani vor prezenta bilanturile contabile aferente duratei de functionare. Vor fi acceptate si alte documente prin care ofertantii isi pot demonstra situatia economica si financiara, in locul bilantului contabil inregistrat pe anul 2013.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind capacitatea tehnica
Prezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati
Modalitatea de indeplinire
Cerinta nr2
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat /ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta nr. 1
Prezentare certificat de implementare a sistemului deasigurare a calitatii ISO 9001/2008 , sau a oricarui standard echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale U.E, valabil la data limita a depunerii ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Valoarea totala a primelor de asigurare la sfarsitul perioadei de asigurare este elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare .Conform cu prevederile art.161-169 din OUG 34/2006, faza finala de licitatie electronica se va desfasura intr-o singura runda, durata rundei fiind de 1 zi. Procedura de LE va fi initiata in SEAP de autorit. Contract. prin introducerea numai a ofertantilor care sunt inregistrati in SEAP care au depus oferte si a caror oferta a fost declarata conforma si calificata.Deoarece criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut, se vor introduce datele cu preturile ofertate initial, se va stabili calendarul rundei unice de licitare, se va publica anuntul de initiere a LE si se vor informa ofertantii selectati si admisibili. Runda finala de LE nu va incepe mai devreme de 2 zile lucratoare de la definitiv. si public. anuntului in SEAP si transmiterea invitatiilor electronice.In timpul derularii (de 1 zi) rundei finale de LE ofertantii pot transmite una sau mai multe oferte exclusiv in sensul imbunatatirii /preturilor ofertate in jos. Dupa terminarea rundei finale de LE autoritatea va stabili clasamentul final si va stabili oferta castigatoare, respectiv oferta care da pretul cel mai mic, determinat conform Caietului de sarcini.Nota: in cazul in care un ofertat nu-si modifica oferta in sensul imbunatatirii acesteia, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa anterior desfasurarii acestei faze, respectiv cea introdusa in prealabil in SEAP de autorit. contract.Pe durata rundei autorit. contract. va asigura principiul tratamentului egal fata de toti ofertantii. Candidatul care in urma rundei finale de LE a oferit cel mai mic pret, va fi invitat sa reconfirme rezultatul din clasamentul final. Ofertantii nu au dreptul ca prin oferta din runda finala de LE sa aduca modificari elementelor din oferta, altele decat pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.01.2014 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2014 11:00
Locul: SC URBIS SA BAIA MARE, STR. 8 MARTIE, NR.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.-Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC URBIS SA BAIA MARE
Adresa postala: STR 8 MARTIE, NR 3, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430406, Romania, Tel. +40 262213825, Email: [email protected], Fax: +40 262213034, Adresa internet (URL): www.urbisbaiamare.
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.01.2014 12:30