Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ASIGURAREA CU ECHIPAMENTE DE INALTA PERFORMANTA FOLOSITE IN CHIRURGIA HEPATICA ,,SISTEM COMPLET DE NAVIGATIE 3D PENTRU CHIRURGIA FICATULUI??


Anunt de participare numarul 139352/04.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Timariu, Tel. +40 213172194, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ASIGURAREA CUECHIPAMENTE DE INALTA PERFORMANTA FOLOSITE IN CHIRURGIA HEPATICA , ,SISTEM COMPLET DE NAVIGATIE 3D PENTRU CHIRURGIA FICATULUI??
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul Clinic Fundeni
Blocul Operator
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 250, 000 si 2, 500, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor subsecvente de furnizare a acordului cadru vor fi: trimestrial.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ASIGURAREA CU ECHIPAMENTE DE INALTA PERFORMANTA FOLOSITE IN CHIRURGIA HEPATICA, ,SISTEM COMPLET DE NAVIGATIE 3D PNTRU CHIRURGIA FICATULUI??
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34933000-6 - Echipament de navigatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: incheierea contractelor subsecvente se va face trimestrial si numai in functie de necesitatile efective ale autoritatiicontractante, cantitatile minime si maxime prevazute fiind estimative.Cantitatile minime si maxime pentru acordul cadru si un contract subsecvent sunt precizate in caietul de sarcini.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 208 333, 33 RON
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 250, 000 si 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de: 25000 lei;Perioada de valabilit: 90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie, conform art.86 alin.(1) din H.G.nr.925/2006.Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%.Modalitati de constituire: scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari;virament bancar, confirmat, in contul autoritatii contractante.In masura in care Consiliul respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, o suma conform calculelor prevazute la Art.2781 din OUG 34/2006. Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Modul de constituire: Instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(conf.prev.art.90, al.1 din HG 925/2006, cu modif.si complet.ulterioare)sau retineri succesive din plata facturilor.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contract(conf. prev art.90, al.3 din HG 925/2006 modif prin art.I din Hot.1045 din 19.10.2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat-Fondul National al Asigurarilor de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?Formular nr.1 original;
Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?Formular nr.2 original;
Cerinta nr.3: Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?;
Cerinta nr.4: Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?;
Cerinta nr.5: Decl.pe prop.rasp.priv.neincadrarea in prev.art.69^1 din OUG 34/2006 cu modif.si compl. ult.complet.Formularului nr.3 original.(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in sit.prev.de art.69^1, art.186 al.2 si art.190 alin.2 din OUG 34/2006 cu modif.si compl.ulterioare)Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: MANAGER: Dr.Carmen OrbanDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec.Grigore EmiliaDIRECTOR MEDICAL: Dr.Alina TanaseDIRECTOR DE INGRIJIRI: As.med.Mocanu Ioana OtiliaSEF SERV.APROVIZIONARE: Ing.Sandu AndreeaSEF BIROU ACHIZITII: Ec.Parvulescu Adrian
OFICIUL JURIDIC: Jr.Stoian Mihaela
Cerinta nr.6: Declaratie?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?conf.Ordin ANRMAP nr.314/2010?Formular nr.4 original;
Cerinta nr.7: Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.5 original
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii.Pentru terti sustinatori este obligatorie prezentarea formularelor nr.1, nr. 2, nr.3 si nr.5?original;
Pt.subcontractanti este obligatorie prezentarea formularului nr.3 si nr.5?original;Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este resident.
Incadrarea ofertantului in conditiile prevazut de catre art. 180 si art. 181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta nr.8: Certificat constatator eliberat de ONRC, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator.Ofertantul castigator va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizice avand in obiectul de activitate furnizarea produselor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al Asocierii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.10: Ultimul Bilantul Contabil, vizat de organele de resort.
Verificarea capacitati economice a ofertantului prin prezentarea bilantului contabil
Cerinta nr.11: Fisa de informatii generale
Date de identificare ale ofertantului, principala piata a afacerilor precum si cifra de afaceri pe ultimii trei ani
Cerinta nr.12: Tert sustinator(daca este cazul) Angajament privind sustinerea financiara.Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/grupuluide operatori economici ? Formular nr.7-original fertantului/grupului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.13: Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor cu standardele impuse prin Directiva Consiliului 93/42/EEC pentru dispozitive medicale
Certificat de marcaj CE sau Declaratie de conformitate CE a producatorului conform cu Directiva CE pentru dispozitivele medicale in care se incadreaza echipamentul medical-copie lizibila ?conform cu originalul?
Cerinta nr.14: Informatii privind subcontractarea:
Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale vor fi luate in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati in oferta, exclusiv pentru partea lor de
implicare in executarea contractului.
1.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formular nr.13-original2.Lista cu subcontractantii si specializarea acestora?Anexa la Formularul nr.13-original
Cerinta nr.15: Tert sustinatorCapacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In acest caz ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, precum si documente care dovedesc faptul ca sustinatorul satisface cerinta pentru care acorda sustinere.In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm
prezentat de ofertant, trebuie sa prevada care sunt resursele respective.
Angajament ferm privind sustinerea tehnica si profesionala a Ofertantului-Formular nr.14 si Formular nr.15, in original;
Cerinta nr.19: Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul contractului.
Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul care face obiectul contractului-copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice(SEAP).a)Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare: pretul unitar, fara TVA, exprimat in lei/unitate de masurab)Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: 1)Poate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta: DA-Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta DA?Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA-Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: NU-Se va utiliza pasul de licitatie: NUc)Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -licitatia electronica 1 runda;2-licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare;
-durata rundei este de 1 zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S158-263914 din 18.08.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2012 12:00
Locul: Institutul Clinic Fundeni - Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, conducerea institutiei, reprezentantii Serv.Intern Specializat in Achizitii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi unitare egale la ofertantii clasati pe locul I, se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractual va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Noua propunere financiara se va depune la sediul institutului(registratura), cladirea B, etaj 1.Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere?Formularul nr.20, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Documentele care nu sunt in limba romana vor fi insotite de traducere autorizata .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic Fundeni ? Biroul Juridic
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Tel. +40 213172194, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2012 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer