Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asigurarea facultativa pentru avarii - CASCO


Anunt de participare (utilitati) numarul 135989/25.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIAAUTONOMA DE TRANSPORT BRASOV
Adresa postala: STR. HARMANULUI NR. 49, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500250, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA SANDU, Tel. +40 368/401259, Email: [email protected], Fax: +40 268/335660, Adresa internet (URL): www.ratbv.ro/vers 2, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asigurarea facultativa pentru avarii - CASCO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Brasov, sediul regiei
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea facultativa de avarii - CASCO, fara fransiza, pentru 153 autovehicule destinate transportului public urban de calatori din dotarea regiei, valabila pe teritoriul Romaniei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurari auto facultative - CASCO pentru urmatoarele tipuri de autovehicule:
- 25 buc autobuze MAN articulate
- 56 buc autobuze MAN solo
- 28 buc autobuze BMC
- 29 buc autobuze MAZ
- 15 buc autobuze MB Conecto solo
Valoarea estimata fara TVA: 645, 351.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 10.000 lei cu o perioada de valabilitate de 60 de zile de la data primirii ofertelor.Suma ce va fi retinuta in cazul aplicarii art 278 1 din OUG nr 34/2006 este de 4.425, 35 lei. Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: -scrisoare de garantie bancara; sau-retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele proprii ale regiei si subventii de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea (completare formular A)
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr 34/2006 (completare formular B)
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr 34/2006 (completare formular B2)
- certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta (completare formular 1)
- certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
- certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - certificat constatator, eliberat de ORC;obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
- autorizatie emisa de CSA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 600.000 lei;
- situatiile financiare anuale intocmite pentru anul precedent, vizate si inregistrate la unitatile teritoriale ale MEF.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista cu reasiguratorii ofertantilor;
- fisa de informatii privind experienta similara;
- lista cu denumirea si adresa atelierelor de service agreate de ofertant;
- lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani;
- recomandari din partea beneficiarilor.
- certificare pentru calitate ISO 9001 valabila la data depunerii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul.b)Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor urmatoarele: -informatii referitoare la preturi sau valori noi-licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului-se va utiliza pasul de licitatie-procentul pentru pasul de licitare este de 1% din valoarea totala estimata-numar de runde: 1
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2012 10:15
Locul: str Harmanului nr 49 et 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul privind utilizarea cailor de atac este cel prevazut de art 256^2 din OUG nr 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Achizitii
Adresa postala: str Harmanului nr 49, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500250, Romania, Tel. +40 368/401259, Email: [email protected], Fax: +40 268/335660, Adresa internet (URL): www.ratbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2012 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer