Licitatie Publica - Asigurarea facultativa pentru avarii - FULL CASCO
Anunt de participare (utilitati) numarul 132288/22.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIAAUTONOMA DE TRANSPORT BRASOV
Adresa postala: STR. HARMANULUI NR. 49, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500250, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA SANDU, Tel. +40 368/401259, Email: [email protected], Fax: +40 268/335660, Adresa internet (URL): www.ratbv.ro/vers 2, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asigurarea facultativa pentru avarii - FULL CASCO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Brasov, sediul regiei
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea facultativa de avarii - FULL CASCO, fara fransiza, pentru 15 autobuze noi destinate transportului public urban de calatori, achizitionate in sistem leasing financiar de la BCR LEASING IFN SA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurari auto facultative - FULL CASCO pentru 15 buc autobuze solo, cu o lungime de 11, 880 m si capacitate de transport de 101 persoane (27 pe scaune si 74 in picioare), cu an de fabricatie 2011
Valoarea estimata fara TVA: 854, 072.58RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 8.540, 72 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele proprii ale regiei si subventii de la bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-scrisoare de inaintare
-declaratie privind eligibilitatea
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr 34/2006
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr 34/2006
-certificat de participare ofertanti
-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice
-certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice
-certificat constatator emis de ONRC
-autorizatie emisa de CSA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 800.000 lei (cerinta minima de calificare)
-situatiile financiare anuale intocmite pentru anul precedent, vizate si inregistrate la unitatile teritoriale ale MEF
-coeficientul de lichiditate asigurari generale calculat pe baza informatiilor din bilantul contabil
-marja de solvabilitate minima si marja de solvabilitate disponibila
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista cu reasiguratorii ofertantilor
-fisa de informatii privind experienta similara
-lista cu denumirea si adresa atelierelor de service agreate de ofertant
-lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani
-recomandari din partea beneficiarilor
-certificare pentru calitate ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va derula intr-o singura runda folosindu-se pas de licitare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2012 10:15
Locul: Brasov, str Harmanului nr 49 et 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Persoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: director economic - ec Florea Cristinel
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos, nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014770, Romania, Tel. +40 21/310641, Email: [email protected], Fax: +40 21/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre ofertant despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RAT Brasov - Comp Achizitii
Adresa postala: str Harmanului nr 49, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500250, Romania, Tel. +40 368/401259, Email: [email protected], Fax: +40 268/335660, Adresa internet (URL): www.ratbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2011 08:47