Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asigurarea oblig. de rasp. civila RCA si asigurarea facultativa de avarie,furt si persoane CASCO.


Anunt de participare (utilitati) numarul 69717/05.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. PIATRA CRAIULUI NR 3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: ELEONORA TICULA, Tel.0256302667, In atentia: Compartimentului Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0256490241
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asigurarea oblig. de rasp. civila RCA si asigurarea facultativa de avarie, furt si persoane CASCO.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: SC COLTERM SA Distributie, Str. Piatra Craiului nr.3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asigurare oblig. de rasp. civila si asig. facultativa de avarie, furt si persoane CASCO.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini nr. 2980A/05 12 2008
Valoarea estimata fara TVA: 85, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Aosciere conform art. din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl.elig.;decl.priv.cal.part.proced.decl.neincad.in prev.art.181din ord;cert.taxe ANAF si cert.taxe loc.; cert.const.si cert.inreg emis de of. reg. com./autoriz funct/echiv;Decl.Cif.de afac.pe ult.3 ani.cif.de afac.med.an.pe ult.3 ani sa fie > =cu: 150.000 lei, echiv.39.207E.Lis.princ.prest.de serv.in ult.3 ani, Decl.care contine inf.priv.asig.cu pers.de spec.pt.const.daunelor, nr.si preg.cadr.de cond. precum si pers.resp.direct de indepl.ctr.Decl.care contine inf.priv.dotarea teh.pt.prest.serv.; Decizia emisa de Comisia de suprav.a Asig.pt. autoriz.desf.activ.in dom.asig.in conf.cu prev.Legii 32/2000 cu modif.si compl.ulter.(copie); Decizia emisa de Comisia de suprav.a Asig. prin care este autoriz.sa practice asig.oblig. de rasp.civila pt.pagube produse tertilor prin accid. de autoveh. in 2009 (copie);Implem.un sist.de manag.al calit.in conf.cu SREN ISO 9001 :2001 sau cu oricare versiune a stand.ISO9001:2000 sau echiv.cert.de un org.nation.sau internat. de cert.acred.(copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30 06 2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.12.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: D.A. pe hartie se ridica de la Biroul Achiz. in max 4 zile de la solicitarea prin fax.Se achita da catre op. ec. sau firma de curierat imputernicita.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2008 10:00
Locul: SC COLTERM SA Distributie Str. Piatra Craiului nr. 3, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii autorizati ai op. economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel sectia contencios-administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010426, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COLTERM SA DISTRIBUTIE
Adresa postala: Str. Piatra Craiului nr. 3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel.0256/302667, Fax: 0256/490241
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2008 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer