Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asigurarea pazei obiectivelor aflate in incinta Spl. Independentei nr. 294, sector 6, Bucuresti


Anunt de participare numarul 61245/13.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE - DEZVOLTARE PENTRU PROTECTIA MEDIULUI - I.C.I.M. BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR 294 SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINA MARIN, Tel.004.021.318.20.57, In atentia: Olteanu Octavian, Marin Cristina, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 004.021.318.20.01 / 004.021.318.20.63, Adresa internet (URL): www.icim.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asigurarea pazei obiectivelor aflate in incinta Spl. Independentei nr. 294, sector 6, Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Spl. Independentei nr. 294, sector 6, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea pazei obiectivelor aflate in incinta Spl. Independentei nr. 294, sector 6, Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 400, 000 si 469, 440RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea prelungirii contractului prin act aditional;
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 4500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, conform art 44/OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire si cuprinde: declaratie de eligibilitate; declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006; certificat constatator privindindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire si cuprinde: fisa de informatii generale;
ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele in drept(copie semnata, stampilata si cu mentiunea conform cu originalul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire si cuprinde: 1Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani;
2. copie a minim 3 contracte similare declarate la punctul 1;
3.recomandari din partea altor beneficiari: minim 3 recomandari din partea contractantilor declarati la punctul 1;
4.declaratie care contine informatii referitoare la persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului;
5.lista nominala cu personalul care va acoperi posturile prevazute in Caietul de sarcini;
6.declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului-8. certificat ISO 9001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. - minim 3 prestari, care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Personal calificat pentru servicii de paza, conform Legii nr. 333/2003
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2008 12:00
Locul: Spl. Independentei nr. 294, sector 6, Bucuresti, corp cladire 0, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatorii economici pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor prin reprezentanti (maxim 2)pe baza de imputernicire emisa de operatorul economic si buletin de identitate/Carte de Identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 004.021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.004.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 004.021.319.51.80, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Achizitii Publice si Aprovizionare
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 294, sector6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Tel.004.021.318.20.57, Email: [email protected], Fax: 004.021.318.20.01, Adresa internet (URL): www.icim.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2008 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer