Licitatie Publica - ASIGURAREA PAZEI OBIECTIVELOR BUNURILOR SI VALORILOR APARTINAND SUCURSALEI HIDROCENTRALE TTARGU JIU
Anunt de participare (utilitati) numarul 68537/13.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: SUCURSALA HIDROCENTRALE TARGU JIU; Str. Prelungirea Vasile Alecsandri Nr1;, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: Birou Contracte, Tel.0253/207288 sau 0744669145, In atentia: Poenaru Violeta, Email: [email protected], Fax: 0253/218670
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ASIGURAREA PAZEI OBIECTIVELOR BUNURILOR SI VALORILOR APARTINAND SUCURSALEI HIDROCENTRALE TTARGU JIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Obiective ce apartin SH Targu Jiu amplasate in Tg Jiu, Motru, Tismana;
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 118, 286.96RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ASIGURAREA PAZEI OBIECTIVELOR BUNURILOR SI VALORILOR APARTINAND SUCURSALEI HIDROCENTRALE TTARGU JIU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 118, 286.96RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 62000 lei(se va constitui conform Fisei de date)Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea - cerinta obligatorie;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 -cerinta obligatorie;
-Certificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei (original/ cope legalizata)din care sa reiese ca obiectul de activitate al societatii include prestarea serviciilor de paza si protectie -cerinta obligatorie;
-Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice -ANAF-copie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil pe ultimul an, vizat si inregistrat de organele competente(Ministerul Finantelor Publice);
-Informatii generale;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista serviciilor executate in ultimii 3 ani , care contine valori , perioada si locul prestarii serviciilor , beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Ofertantul trebuie sa fi avut cel putin un contract similar incheiat si executat in ultimii 3 ani;
-Declarartie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
-Dovada certificarii Sistemului de Management pentru asigurarea calitatii conform ISO 9001/2000 sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
7133
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.12.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.01.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.01.2009 12:00
Locul: La sediul Sucursalei Hidrocentrale Tg Jiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputernicitii ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR6; SECT 3;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SUCURSALA HIDROCENTRALE TG JIU -Birou Contracte
Adresa postala: Prelungirea Vasile Alecsandri Nr1, Localitatea: Tg Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.0253/207288, Email: [email protected], Fax: 0253/218670
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2008 09:14