Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asigurarea reversibilitatii gazelor naturale la SMG Isaccea 1,respectiv SMG Negru Voda 1


Anunt de participare (utilitati) numarul 104317/20.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala:  Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551018, Romania, Punct(e) de contact:  Laura Filipas, Tel. 0269803202, Email:  [email protected], Fax:  0269844832, Adresa internet (URL):  www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asigurarea reversibilitatii gazelor naturale la SMG Isaccea 1, respectiv SMG Negru Voda 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sistemul national de Transport gaze naturale
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea reversibilitatii gazelor naturale la SMG Isaccea 1, respectiv SMG Negru Voda 1, in vederea cresterii sigurantei in aprovizionarea cu gaze a Romaniei si Bulgariei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
45231221-0-Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-
Valoarea estimata fara TVA: 15, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare :302.000 lei; garantie de buna executie 5 % din valoare contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii; termenul de plata 30-90 zile de la data inregistrarii facturii la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere Legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta);Declaratie privind calitatea de participant la procedura;certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;autorizatia de functionare;documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil vizat de organele competente (31.12.2009)-declararea cifrei medii de afaceripe ultimii 3 anii (2007, 2008, 2009) completare Formularul IV.3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experientasimilarava putea fi dovedita prin prezentarea unor contracte de executie lucrari similare cu obiectul achizitiei, a caror valoare sa fie de minim 15.100.000 lei, incheiatesi executate in ultimii cinci ani. (Se solicita prezentarea listei conform Formular 12Hprivind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Dotare minima impusa:
- Utilaje de interventie rapida (trailere ? 3 bucati, lansatoare ? 6 bucati, macarale cu senile -2 bucati , excavatoare - 4 bucati, buldoexcavatoare ? 3 buc, buldozere ? 2 bucati , surse de sudare automata -2 bucati, compresor pentru probe de presiune si rezintenta >40 bari ? 1 bucata ; statie de izolare anticoroziva pentru conducte ? 1 bucata
- Laborator grad I si grad II pentru izotest ?tranzotest;
- Laboratoare pentru analiza defectoscopica nedistructiva, suduri, incercari mecanice si laborator de betoaneSe solicita prezentarea listei conform Formular 12 I privind asigurarea cu personalul de specialitate care este considerta strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari.
-minim 10 sudori autorizati ISCIR , sau echivalent ;se va prezenta copie dupa autorizatie, contract de munca permanent /colaborare.
Se solicita dupa completarea Formular 12 GSe vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor de lucrari similare solicitate la pct V4a- Ofertantii vor prezenta :
-documente de certificare asistemului calitatii ISO 9001:2001, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei.- documente de certificare asistemului calitatii ISO 14001:2001, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei;
- documente de certificare asistemului de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale OHSAS 18001, sau echivalent.Operatorii economici vor prezenta inmod obligatoriu autorizatiile ETR si ETC emise de ANRE
Atestat tip B pentru instalatii electrice de 0, 4 KV, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza faza finala de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2010 10:00
Locul: SNTGN Transgaz SA Medias, P-ta Constantin I Motas nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Caietul de sarcini se obtine in mod gratuit prin transmiterea pe fax 0269/844832 a unei scrisori de intentie. Din motive tehnice caietul de sarcini nu este atasat prezentului anunt .S-a atasat prezentului anunt fisa de date a achizitiei si Sectiunea a Formulare.In vederea participarii la licitatia electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice ( S.E.A.P) .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stravopoleus nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Str.I.C.Bratianu, nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  -, Romania, Tel. 0258/810286, Fax:  0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN Transgaz SA
Adresa postala:  P-ta Constantin I Motas nr. 1, Localitatea:  Medias, Cod postal:  -, Romania, Tel. 0269/803090, Fax:  0269/803403
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.07.2010 08:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer