Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asigurarea scurgerii apelor in zona drumului, taieri acostament, combatere exces bitum, cosirea vegetatiei


Anunt de participare numarul 60937/08.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: JANETTA DELIA AURORA PATCAS, Tel.0261-713692, int.146, In atentia: ing.Amati Rodica, Email: [email protected], Fax: 0261-713589, Adresa profilului cumparatorului: de pe www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asigurarea scurgerii apelor in zona drumului, taieri acostament, combatere exces bitum, cosirea vegetatiei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: -Reteaua drumurilor judetene din judetul Satu Mare, clasificate conform H.G.R. nr. 540/2000, prezentata in anexa nr.1 la Caietul de SarciniCod CPV - 45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor
45233229-0 - Lucrari de intretinere a acostamentelor
45112100-6- Lucrari de sapare de santuri
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acorduri- cadru de lucrari, pe 4 loturi,
Asigurarea scurgerii apelor in zona drumului, taieri acostament, combatere exces bitum, cosirea vegetatiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
45112100-6-Lucrari de sapare de santuri (Rev.1)
45233229-0-Lucrari de intretinere a acostamentelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- lotul I reprezinta: ASIGURAREA SCURGERII APELOR IN ZONA DRUMULUI, -lotul II reprezinta TAIERI DEACOSTAMENTE
- lotul III reprezinta: COMBATERE EXCES BITUM
- lotul IV reprezinta: COSIRE VEGETATIE;
Cantitatile de lucrari corespunzatoare fiecarui lot si cantitatile maxime estimate de lucrari pe loturi sunt prezentate in anexa nr.2 la Caietul de Sarcini.
- pentru fiecare lot, se va incheia cate un acord cadru, cu un singur operator economic ;
Totallucrari: A.1.- cantitatile maxime estimate de lucrari, pe loturi, pe intreaga durata de derulare a acordurilor cadru, sunt cele prezentate in Anexa nr.2 la Caietul de sarcini.2.- cantitatile minime estimate de lucrari, pe loturi, pe intreaga durata de derulare a acordurilor cadru, suntde 2% din cantitatile maxime prezentate in Anexa nr.2 la Caietul de sarcini.
B.1. - cantitatile maxime estimate de lucrari care ar putea face obiectul unui singur contract subsecventdin cele ce urmeaza a fi atribuite, pe fiecare lot in parte, suntde 50% din cantitatile maxime prezentate in Anexa nr.2 la Caietul de sarcini.2. - cantitatile minime estimate de lucrari care ar putea face obiectul unui singur contract subsecventdin cele ce urmeaza a fi atribuite, pe fiecare lot in parte, sunt cele aferente realizarii cantitatilor unitare din cele prezentate in anexa nr.2 la Caietul de sarcini ;
C. - Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente, pe loturi, este prezentat in anexa nr. 4 la Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiilor de participare/lot: Lot 1=8.000lei, Lot 2=8.000lei, Lot 3=1.000lei, Lot 4=3.000leiCuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu de venituri si cheltuieli al judetului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie:
- Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12Adin Sectiunea III a documentatiei de atribuire
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 SolicitatCerinta obligatorie:
- Completarea Formularului 12B din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.
Declaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si constributiilor de asigurari sociale, emis de Directia Generala a Finantelor Publice - in original sau copie legalizata, valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor;
Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate alConsiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal -in original sau copie legalizata, valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - in original
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare (p.f) - in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara Nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.- Lista dotarii cu utilaje specifice lucrarilor ce fac obiectul contractului -conform Formular 12H - din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.(In functie de lotul pentru care se depune oferta, ofertantii trebuie sa faca dovada ca pot disponibiliza un minim de utilaje /echipamente, dupa cum urmeaza : - coasa mecanica-1buc.ptr.lotul nr.IV-raspanditor autopurtat-1buc ptr.lotul nr.III- excavator-1buc. ptr.lotul nr.I- autogreder-1buc. ptr.lotul nr.II2.- Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani conform Formular 12 F - din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. (Se solicita ca ofertantii sa faca dovada executarii minim a unei lucrari similare fizic cu lucrarile din lotul pentru care acestia depun oferta, insotita de recomandarea beneficiarilor)3.- Lista cu personalul angajat conform Formular 12I - din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, insotita de CV-urile personalului de conducere, precum si al persoanei responsabile tehnic cu calitatea lucrarilor executate ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
34/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2008 11:00
Locul: la sediul Consiliul Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere personal, sau prin reprezentant imputernicit care va face dovada imputernicirii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261-710661
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Satu Mare - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.0261-713072, Fax: 0261-713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2008 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer