Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asigurarea serviciilor de paza pentru obiectivele din municipiul Galati si imobilul situat in localitatea Calimanesti-Caciulata, jud Valcea


Anunt de participare numarul 133234/21.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Galati
Adresa postala: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: biroul Licitatii, Tel. +40 236307720, In atentia: Crivat Liliana, Email: [email protected], Fax: +40 236307720, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asigurarea serviciilor de paza pentru obiectivele din municipiul Galati si imobilul situat in localitatea Calimanesti-Caciulata, jud Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Lot 1 - mun. Galati, lot 2 - loc. Calimanesti- Caciulata, jud. Valcea
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de paza pentru obiectivele Primariei mun. Galati si a imobilului situat in localitatea Calimanesti -Caciulata, jud. Valcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1-obiectivele Primariei mun. Galati-anexa nr. 1 din caietul de sarcini-954.112 lei, Lot 2-imobilul proprietatea Consiliului Local Galati, situat in localitatea Calimanesti-Caciulata, str. Valea lui Traian nr. 535-70.272 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 024, 384 si 1, 365, 648RON
II.2.2) Optiuni
Da
1.024.384 lei este estimarea pt 2012, iar 1.365.648 lei include si eventualele suplim de 4 luni
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1-10000 lei, lot 2 - 1800 lei. Modul de constituire: prin virament bancar (ordin de plata sau fila cec) cu conditia confirmarii acestora de catre banca;Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810;printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, avand perioada de valabilitate de cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor (care sa cuprinda cel putin informatiile din cadrul Formularului 12). Dovada garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va depune in original la sediul autoritatiicontractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, atasat ofertei. 5% din pretul contractului, fara TVA. Modul de constituire: in termen de maxim 5 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti prin una din urmatoarele modalitati: a) retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului, conform H.G. nr. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.b)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ. bancara ori de o societ. de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- completare Formular nr. 1; Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69¹ din OUG 34/2006 - completare Formular 2 (Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica
sunt: Primar. ing. Dumitru Nicolae, dir. ec. Stamate Doina, ec. Campeanu Rodica, jurist Roman Mirela, Kovacs Radu, Mirica Adrian, responsabil procedura Crivat Liliana); Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular nr. 3; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.
181 din OUG nr. 34/ 2006 - completare Formular nr. 4;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (taxe si impozite catre stat cat si locale) ? formulare tip emise de autoritatile competente, din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata aferente lunii anterioare depunerii ofertelor. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, document emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate serviciile ce fac obiectul prezentei procedurii - original, copie legalizata ori copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul constatator sub forma de copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, i se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional original, copie legalizata ori copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? copie lizibila insotita dementiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani (2011, 2010,
2009)Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta moneda este cursul
mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.De ex. echivalenta leu/euro va fi: pentru anul 2009 ? 4, 2373 lei/euro, pentru
anul 2010 ? 4, 2099 lei/euro, pentru anul 2011 ? 4, 2379 lei/euroPentru echivalenta leu/alte monede se va folosi cursul mediu anual precizat pe pagina web: eu.europa.budget.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similaraCerinta se considera indeplinita prin prezentarea a cel mult trei documente/contracte/procese-verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii de paza in valoare de minim 400.000 lei pentru lotul 1 si 25.000 lei pentru lotul 2, fara TVA. Aceste documente vor fi insotite de minim o recomandare/document constatator din partea beneficiarului.Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta moneda este cursul
mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.De ex. echivalenta leu/euro va fi: pentru anul 2009 ? 4, 2373 lei/euro, pentru
anul 2010 ? 4, 2099 lei/euro, pentru anul 2011 ? 4, 2379 lei/euro.Pentru echivalenta leu/alte monede se va folosi cursul mediu anual precizat pe pagina web: eu.europa.budget.
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani.
Licenta de functionare emisa de Ministerul Administratiei si Internelor, Inspectoratul General al Politiei Romane.
Atestat profesional pentru persoanele care exercita profesia de agent de paza si ordine.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
Standarde de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul, exprimat in lei, fara TVAb)In vederea realizarii etapei electronice, Autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic. Autoritatea contractanta, prin intermediul SEAP, va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite simultan, tuturor ofertantilor respectivi. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi. Daca la sfarsitul licitatiei electronice doua sau mai multe oferte prezinta acelasi pret, atunci pentru departajare, comisia de evaluare va stabili ca fiind castigatoare oferta al carei pret de pornire a fost cel mai mic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimata a contractului este de 1.272.144 lei, fara TVA, pentru lotul 1 si 93.405 lei, fara TVA, pentru lotul 2 ce a fost determinata avandu-se in vedere si posibilitatea prelungirii contractuluide achizitie publica cu maxim 4 luni in anul 2013, in conditiile art. 6 alin. 3 din HG nr. 925/2006.Valoarea estimata a contractului pentru anul 2012 este 954.112 lei, fara TVA, pentru lotul 1 si 70.272 lei, fara TVA, pentru lotul 2.Daca la sfarsitul licitatiei electronice se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, atunci pentru departajare, comisia de evaluare va solicita reofertarea in plic inchis.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 (Formular 11).Informatii privind subcontractantii - Ofertantul va completa formularul 9, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, specialitatea acestora precum si partea/partile din contract ce urmeaza a lerealiza.Persoanele juridice nominalizate ca subcontractanti in cadrul unei oferte nu au dreptul de a depune oferta proprie sau in asociere.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, potrivit art. 256² din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Licitatii
Adresa postala: str. Domneasca nr. 38, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel. +40 0236307720, Fax: +40 0236307720
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer