Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asigurarea serviciilor de transport aerian de pasageri (rezervarea si emiterea de bilete pentru destinatiile interne si internationale solicitate de autoritatea contractanta)


Anunt de participare numarul 95708/11.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
Adresa postala: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Simona Mariana Bata, Tel.037.204.1115, Email: [email protected], Fax: 037.204.1114, Adresa internet (URL): www.just.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asigurarea serviciilor de transport aerian de pasageri (rezervarea si emiterea de bilete pentru destinatiile interne si internationale solicitate de autoritatea contractanta)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: sediul Ministerului Justitiei din Str. Apollodor 17, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 53, 420 si 2, 465, 520RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Ori de cate ori apare necesitatea unei deplasari.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de transport aerian de pasageri (rezervarea si emiterea de bilete pentru destinatiile interne si internationale solicitate de autoritatea contractanta), prin incheierea unui Acord cadru intre Ministerul Justitiei si maxim 10 operatori economici semnatari ai acestuia, cu reluarea competitiei intre acestia si servicii conexe transportului aerian de pasageriServiciile conexe se asigura la solicitarea expresa a Ministerului Justitiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numarul de bilete estimat de autoritata contractant pe durata acordului-cadru: minim 100 bilete - maxim 1.500 bilete pentru deplasariinterne si internationale.
Valoarea estimata fara TVA: intre 53, 420 si 2, 465, 520RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 12.000 lei constit.cu: Scris. de gar. bancara emisa in favoarea M.J, OP sau orice alt instrument legal, cu valab. 40 de zile calend. de la data deschiderii of., inclusiv
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In functie de bugetul de stat alocat Ministerului Justitiei.Plata serviciilor prestate se va face cu OP, conform clauzelor contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Op. economici care sunt in asociere, au obligatia, in cazul in care oferta este castigatoare, sa-si legalizeze acordul de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii priv. eligibilitatea ( FORMULARU11)
Declaratie priv. neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta ( FORMULARUL 2)
Certif. de atestare fiscala valabil la data deschiderii of., eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca op. ec. nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii of.
Certif. fiscal cu priv. la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii of., eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca op. ec. nu are datorii la bugetul local la data deschiderii of.
Certificat constatatoreliberat de oficiul reg. comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia op. isi are sediul social operatorul ec.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ( FORMULAR 3).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea a cel putin unui cotract cu obiect similar licitatiei, derulat si finaiz. in ultimii trei ani ( 2007, 2008 sau 2009) cu mentiunea ca vor fiexcluse clauzele de confidentialitate si cele care implica partea financiara.Fiecare contract de servicii va fi insotit de recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarului acestuia, semnate si stampilate, privind indeplinirea obligatiilor contractuale dintre parti.
Brevet de turism pentruo persoana din conducerea agentiei de turism careia i se atribuie functia de manager in activitatea de turism sau director de agentie de turism touroperatoare sau director de agentie de turism detailista.
Licenta de turism eliberata de autoritatea tutelara in domeniu.
Certificat I.A.T.A ( International Air TransportAsoociation ) valabil in anul 2010.
Declar. pe propria raspundere din care sa reiasa faptul ca sunt respectate normele de protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
23422/4/MJ
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2010 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2010 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana in baza unei imputerniciri semnata si stampilata.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 050091, Romania, Tel.40.21/332.12.40, Email: [email protected], Fax: 40.21/319.51.83, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice din Ministerul Justitiei
Adresa postala: Str. Apollodor 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.037.204.1115, Email: [email protected], Fax: 037.204.1114, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2010 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer