Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ASIGURAREA SERVICIULUI DE ASISTENTA PENTRU PERSOANE CU DIZABILITATI SI PERSOANE CU MOBILITATE REDUSA (PRM) CARE CALATORESC PE CALEA AERULUI


Anunt de participare (utilitati) numarul 140285/07.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.N. AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA TRAIAN VUIA S.A.
Adresa postala: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300790, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Gheorghiu, Tel. +40 256386007, Email: [email protected], Fax: +40 256386007, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ASIGURAREA SERVICIULUI DE ASISTENTA PENTRU PERSOANE CU DIZABILITATI SI PERSOANE CU MOBILITATE REDUSA (PRM) CARE CALATORESC PE CALEA AERULUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de prestare: SN Aeroportul International Timisoara Traian Vuia SA
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 232, 766RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de Servicii pentru persoane cu dizabilitati si persoane cu mobilitate redusa care calatoresc pe calea aerului, in conformitate cu Caietul de Sarcini atasat prezentei pe SEAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85311200-4 - Servicii sociale pentru persoanele cu handicap (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala a produselor care se vor achizitiona sunt cele mentionate in caietul de sarcini atasat prezentei pe SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 1, 232, 766RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ? 12.000 lei / 6.000 lei pt.IMM (formular M). Modalitati de constituire ?Virament bancar in contul autoritatii contractante RO70 BRDE 360S V333 5567 3600, (cont Lei), BRD - TIMISOARA, ? Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare (5.012, 76 lei). Dovada constituirii garantiei de participare, trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5%/2, 5% pt. IMM, din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. Modul de constituire: ? in conformitate cu art.90 alin.(1)-(3), din HG 925/2006. Totodata se vor avea in vedere prevederile HG 1045/19.10.2011, privind modificara art.90 alin.(3) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 2) - se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator daca este cazul.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 3) aceasta delaratie este obligatorie si pentru tertul sustinator in ceea ce priveste art. 181 lit. a), lit. c^1) si lit. d) din OUG 34/2006 (daca este cazul)3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (formular 4)4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare (formular 5).In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Idolu Iulian Daniel - Director General, Stamatovici Daniel - Director Comercial, Marius Ursu - Director Economic, Tamas Gabriela - Director Dezvoltare si Investitii, Sandu Nicolae - Director Tehnic. - Aceasta se va prezenta daca este cazul si de catre subcontractanti sau de catre tertul sustinator.5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele de la pct. 5 si 6 se pot depune in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. In cazul in care sunt depuse in copie simpla, acestea se vor solicita in original, ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??Certificat emis de Autoritatea Aeronautica Civila Romana, pentru autorizare ca agent de handling, in vederea asigurarii serviciilor de asistenta si a facilitatilor prevazute in regulamentul CE nr. 1107 / 2006, persoanelor cu mobilitate redusa (PRM)Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, in care se solicita si cifra medie de afaceri realizata pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) in domeniul de activitate, in lei si echivalent in euro. (curs BNR mediu de: 2009 = 4, 2373, 2010 = 4, 2099, 2011 = 4, 2379).
Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul / ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Informatii referitoare la utilajele, echipamentele, etc de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2012 10:00
Locul: Biroul de achizitii publice al aeroportului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim 2 persoane cu imputernicire (daca e cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu acelasi pret, clasate pe primul loc: -in situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide noile propuneri financiare precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare. Pentru IMM-uri: Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de garantiile cerute. Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform Formularului M . In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria IMM, asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute mai sus. Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, atunci asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM. Documentele solicitate din prezenta fisa de date a achizitiei constituie cerinte minime de calificare; ofertele care nu le contin sau nu sunt inlocuite de o declaratie pe proprie raspundere conform prevederilor art.11, alin.4 si 5 din HG 925//2006 vor fi declarate inacceptabile de catre comisia de evaluare in etapele prevazute la art. 36 din H.G. nr. 925/2006 si O.U.G. nr. 34/2006 (cu modificarile ulterioare).Oferta comuna: 1. In cazul asocierii mai multor ofertanti, pentru a depune o oferta comuna, cerintele de eligibilitate, trebuie sa fie indeplinite atat de liderul asociatiei cat si de ceilalti asociati, iar cerinta privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara sa fie indeplinita prin cumul de catre asociati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al aeroportului
Adresa postala: Str. Aeroport, nr. 2, Localitatea: Ghiroda, Cod postal: 300702, Romania, Tel. +40 256386007, Fax: +40 256386007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2012 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer