Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ASIGURAREA SI MENTINEREA CURATENIEI IN PERMANENTA IN ZONA DE EST A ORASULUI NAVODARI


Concesionare numarul 1437/01.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASULNAVODARI
Adresa postala: Str. Dobrogei nr. 1, Localitatea: Navodari, Cod postal: 905 700, Romania, Punct(e) de contact: Petrica Adrian Constantin, Tel.0241 - 760 353, Email: [email protected], Fax: 0241 - 761 606, Adresa internet (URL): www.primaria-navodari.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
ASIGURAREA SI MENTINEREA CURATENIEI IN PERMANENTA IN ZONA DE EST A ORASULUI NAVODARI
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: ZONA DE EST A ORASULUI NAVODARI
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Contractul are ca scop delegarea de gestiune prin concesiune a serviciului public de salubrizare al Orasului Navodari - ASIGURAREA SI MENTINEREA A CURATENIEI IN PERMANENTA IN ZONA DE EST A ORASULUI NAVODARI
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90500000-2-Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90610000-6-Servicii de curatare si maturare a strazilor (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
ASIGURAREA SI MENTINEREA A CURATENIEI IN PERMANENTA IN ZONA DE EST A ORASULUI NAVODARI
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratia privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Se va prezenta imputernire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizata (e) sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original, valabil la data deschiderii licitatiei; Certificat de inregistrare ORC Copie dupa actul constitutiv Persoane fizice romane: autorizatie de functionare / altele - echivalent..Persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere professional; Indeplinirea obligatiilor fiscale: Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor fata de: Bugetul de stat -in original, Bugetul local-in original si obligatoriu sub sanctiunea descalificarii fata de Bugetul local al Orasului/Primariei Orasului Navodari-Pentru persoanele straine: document similar din tarile respective (in original si in traducere legalizata)
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil pe ultimii 3 ani, 2. Informatii generale.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)-cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, mai mare sau egala cu 9 500 000 lei.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare contracte similare; recomandare in original - procese verbale de prestare a serviciului; completare formular aferent dotarilor tehnice. Operatorul economic trebuie sa fie titular de licenta minim clasa 3 emisa de catre Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice (ANRSC), prin care se recunoaste acestuia calitatea de operator de servicii de salubrizare. Operatorul va prezenta dovada detinerii licentei de transport si a licentei de executie pentru mijloacele de transport utilizate in cadrul serviciilor prestate , in conditiile legii. -prezentare certificate de implementare a sistemelor de management al calitatii. Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)- dovada incheierii in ultimii 3 ani a unui contract sau a 3 contracte similare celui care face obiectul achizitiei in valoare totala de minim 1 090 000 lei fara TVA, contractele prezentate trebuie sa fie insotite obligatoriu de o recomandare din partea beneficiarului in original. a) Dotarea minima a ofertantilor cu mijloace de realizare a activitatii de precolectare , colectare si transport deseuri in cantitati suficiente , etanse si adecvate mijloacelor de transport : - Autogunoiera compactoare: 4 buc. - Autobasculante: 5 buc. b) Dotarea minima pentru maturatul, spalatul, stropirea si intretinerea cailor publice : - Autocisterna: 1 buc. ; - Autogunoiera compactoare: 1 buc c) Dotarea minima pentru asigurarea deszapezirii in Orasul Navodari : -Autocisterna imprastiere clorura de calciu: 1 buc. ; -Autocamion: 1 buc. ; - Incarcator frontal (ex. fadrome) :2 buc.; - Incarcator frontal bobcat: 3 buc. - Plug ( lama ) orientabil , pentru indepartat zapada , montat pe autovehicule :2 buc. ; - prezentare licenta minim clasa 3 emisa de ANRSC, a licentei de transport si a licentei de executie. -prezentare certificate ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 OHSAS.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
1.Pretul ofertei50 %Descriere: Componenta financiara2.NIVELUL REDEVENTEI 20 %3.Planurile de finantare si dezvoltare prezentate 30 %
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 21.05.2010 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.4641, Email: [email protected], Fax: +4021.310.4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel CONSTANTA
Adresa postala: Str. Traian 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.+40241-616003, Email: [email protected], Fax: +40241-760353, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=36
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: in termen de 10 zile cf art256^2/OUG 34/2006.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
DIRECTIA JURIDICA CORP CONTROL
Adresa postala: STR. DOBROGEI NR. 1, Localitatea: NAVODARI, Cod postal: 905700, Romania, Tel.0241-760353, Email: [email protected], Fax: 0241-761606, Adresa internet (URL): www.primaria-navodari.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2010 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer