Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asigurarea utilitatilor tehnice, edilitare si sistematizare pe verticala aferente constructiilor de locuinte ampalsate pe strada Branului in municipiul Oradea


Anunt de participare numarul 109218/07.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Antoniu Dan, Tel. 0259.437000, ,Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0259/409406, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Antoniu Dan, Tel. 0259/437000 int.230, Email:  [email protected], Fax:  0259/409406
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Antoniu Dan, Tel. 0259/437000 int.230, Email:  [email protected], Fax:  0259/409406
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, camera 23 - parter, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Antoniu Dan, Tel. 0259/437000 int.243, Email:  [email protected], Fax:  0259/409406
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asigurarea utilitatilor tehnice, edilitare si sistematizare pe verticala aferente constructiilor de locuinte ampalsate pe strada Branului in municipiul Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: -Municipiul Oradea, str. Branului
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciilor de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia lucrarilor in vederea asigurarii utilitatilor tehnico-edilitare si sistematizare pe verticala aferente constructiilor de locuinte unifamiliale de pe strada Branului din Oradea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia serviciilor de actualizare a proiectuluisi constructia lucrarilor de drumuri, trotiare, zid de sprijin si alimentare cu apa pe str. Branului din Oradea
Valoarea estimata fara TVA: 704, 088RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantie de participare: 14.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat de stat si bugetul local;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;
-Certificat de inregistrare (CUI).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale, din care sa rezulte ca valoarea cifrei de afaceri medie anuala in ultimii 3 ani fiscali este mai mare sau cel putin egala cu:
-Prezentarea bilant contabil pe ultimii 3 ani, vizat si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-1.370.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor prestari de servicii de proiectare pe ultimii 3 ani, care sa contina cel putin:
-Formularul H privind experienta similara, copia xerox a celor doua contracte similare, insotite de procesele verbale de receptie si recomandare din partea beneficiarilor;
-Decl. privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani care sa contina:
-Formularul H? privind experienta similara, copiile xerox a celor doua contracte similare insotite de procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor sirecomandaredin partea beneficiarului pentru fiecare contract prezentat;
- Decl. referitoare la personalul de specialitate responsabil pentru prestarea serviciilor de proiectare si asistenta tehnica care sa contina cel putin:
-Decl. referitoare la personalul de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor care sa contina cel putin:
-certificatul de atestare tehnica eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania;
-Decl.privind asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice si mijloace de transport;
-Lista cusubcontractantii, daca este cazul;
-certificate ISO 9001:2008, ISO 14001:2005 siOHSAS 18001:2004 sau echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-doua contracte similare incheiate si finalizate in perioada (01.09.2007-01.09.2010);
-doua contracte de lucrari similare incheiate in perioada (01.09.2005 ? 01.09.2010)a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau cel putin egala cu 685.000 lei fara TVA;a)personal pt. proiectare: -un inginer proiectant drumuri si poduri, cu o vechime in specialitate de minim 5 ani;
-un arhitect cu o vechime in specialitate de minim 5 ani;
-un inginer instalatii retele tehnico-edilitare cu o vechime in specialitate de minim 5 ani.b)personal pt. executie: -un sef santier inginer licentiat in specialitatea drumuri si poduri cu o vechime in specialitate de minim 5 ani;
-un responsabil tehnic cu executia atestat de ITC in domeniul drumuri si poduri;
-un inginer instalatii retele tehnico-edilitare, cu o vechime in specialitate de minim 5 ani;
-un inginer topograf;
-un maistru/tehnician de drumuri si poduri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2010 12:00
Locul: -sediul Municipiului Oradea, str. P-ta Unirii, nr.1, et.1 - sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisie de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV- CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala:  Parcul Traian , nr. 10, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259.426.883;, Email:  [email protected], Fax:  0259.415.903
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-5 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL ORADEA - Directia Juridica
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Tel. 0259/437000, Email:  [email protected], Fax:  0259/409406, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2010 16:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer