Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - asigurari CASCO elicoptere, persoane ;i bunuri la bordul acestora si pentru raspundere fata de terti


Anunt de participare numarul 132832/04.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General de Aviatie alM.A.I.
Adresa postala: Calea Ion Zavoi, nr. 14, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Punct(e) de contact: Octav Gaftoi, Tel. +40 213104399, Email: [email protected], Fax: +40 213113909, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
asigurari CASCO elicoptere, persoane ;i bunuri la bordul acestora si pentru raspundere fata de terti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: teritoriul Romaniei si al tarilor limitrofe si extinderea zonei de asigurare i cazul deplasarii elicopterelor in misiuni
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 829, 289.82 si 24, 751, 691.04RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: dupa aprobarea finantarii acestora, valoare intre 318.560 si 6.173.850, 90 lei echivalent a 73342 si 1421400 euro la un curs valutar 1 euro = 4.3435 valabil pentru data de 06.12.2011.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de asigurare CASCO a elicopterelor din dotarea Inspectoratului General de Aviatie si unitatilor teritoriale, a persoanelor si bunurilor aflate la bordul elicopterelor, pentru acoperirea daunelor rezultate ca urmare a vatamarii corporale sau a decesului respectiv distrugerii/deteriorarii bunurilor, precum si pentru cazurile de raspundere civila ca urmare a pagubelor produse tertilor in urma accidentelor, incidentelor sau a altor evenimente de aviatie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66510000-8 - Servicii de asigurare (Rev.2)
66511000-5-Servicii de asigurare de viata (Rev.2)
66514140-9-Servicii de asigurare a aeronavelor (Rev.2)
66515200-5-Servicii de asigurare a bunurilor (Rev.2)
66516200-2-Servicii de asigurare de raspundere civila pentru aeronave (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurare CASCO elicoptere ? minim 3 elicoptere - maxim 18 elicoptere
Asigurare bunuri aflate la bordul elicopterelor ? minim 130.000 lei, maxim 15.000.000 lei
Asigurare pentru acoperirea daunelor rezultate ca urmare a vatamarii corporale sau a decesului persoanelor aflate la bordul elicoterelor ? minim 39 persoane, maxim 215 persoane;
Asigurare pentru cazurile de raspundere civila ca urmare apagubelor produse tertilor in urma accidentelor, incidentelor sau a altor evenimente de aviatie ? minim 3 elicoptere, maxim 18 elicoptere.
Valoare estimata: intre 879.609 si 5.685.600 euro.
A fost folosit cursul valutar BNR 1 euro = 4.3534 lei, valabil pentru data de 06.12.2011.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 829, 289.82 si 24, 751, 691.04RON
II.2.2) Optiuni
Da
In cazul in care in dotarea AC intra elicoptere noi se vor incheia c.s. + optiune serv suplimentare
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 247.516 lei (1% din valoarea estimata maxima a acordului cadru) constituita prin scrisoare de garantie bancara valabila 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Garantia poate fi constituita si prin virament bancar in urmatorul cont RO39TREZ7005005XXX004991 deschis la A.T.C.P.M.B.Garantia de participare trebuie sa fie valabila de la data depunerii ofertei, pana cel putin la data de ___ inclusiv.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantul contestator, suma de 10.035, 17 lei.In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata. 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecventModul de constituire a garantiei de buna executie: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular nr. 11) ori de o societate de asigurari;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sume alocate de la bugetul de statPlata serviciilor se va efectua in contul de trezorerie al contractantului sau prin acreditiv
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/206, cu modificarile si completarile ulterioare; se va prezenta completat formularul 1
a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - se va prezenta completat formularul 2 si urmatoarele documente de confirmare:
1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat valabile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, valabile in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei pentru care se depun ofertele.- Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.1 si 2 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 13
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69 1 din OUG 34/2006 - Completare Formular 14
Mentionam faptul ca sunt implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire urmatoarele persoane din cadrul autoritatii contractante:
Gradinaru Dorel
Peligrad Ion
Ceausu Jean
Mosor Sorin
Popescu Adrian
Gaftoi Octav
Circo Mihaela - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pt operatorii economici romani sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional pentru operatorii economici straini
- autorizatie emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor pentru categoriile de asigurari mentionate
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico - financiara
a) bilantul contabil pe ultimul an sau extras de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul
b) declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - ceinta minima de calificare cifra medie de afaceri mai mare de 1.421.400 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
a) lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati; prestarea de servicii se confirma prin prezentarea de certificate/documente constatatoare emise de beneficiari ? prezentarea cel putin a unui contract care sa confirme prestarea de servicii in valoare de 1.421.400 euro;b) lista cuprinzand personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii ? demonstrarea ca cel putin o persoana din cele desemnate are experienta de minim 3 ani in asigurari / reasigurari de aviatie;
c) copia ofertei/contractului de reasigurare (in cazul in care riscul este plasat, total sau partial, in reasigurare);
d) rating ? ul ofertantului acordat de o agentie internationala de raiting;
e) lista reasiguratorilor;
f) nivelul minim de rating pentru reasigurator: A;
Standarde de asigurare a calitatii
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul acordului-cadru.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de reofertare: valoarea totala maxima a acordului cadru cuprinsa in propunerea financiara- numarul de runde ale licitatiei - 1 de 1 ziSe va depune centralizator de preturi dupa licitatia el
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentele depuse in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducere autorizata
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2012 10:30
Locul: sediul Inspectoratului General de Aviatie, Calea Ion Zavoi, nr. 14, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
a) Autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru cu 3 operatori economiciatribuind ulterior, prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, contracte subsecvente de servicii prin aplicarea criteriului de atribuire stabilit in prezenta documentatie;b) Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza cu respectarea elementelor / conditiilor prevazute in acordul-cadru;c) In cazul prezentarii de oferte admisibile care au acelasi nivel al propunerii financiare, autoritatea contractanta le va cuprinde in acordul-cadru chiar daca prin acest demers se va majora numarul maxim de operatori economici stabilit la lit.a).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de maxim 10 zile incapand cu ziua urmatoare luarii la cunstinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic al Inspectoratului General de Aviatie
Adresa postala: Calea Ion Zavoi, nr. 14, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Tel. +40 213104399, Email: [email protected], Fax: +40 213113909
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2012 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer