Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asigurari de raspundere civila auto (RCA) 2011


Anunt de participare numarul 111224/10.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul de Politie al Judetului Mures
Adresa postala:  str. Borsos Tamas Nr.16, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540065, Romania, Punct(e) de contact:  Valentin Pescari, Tel. 0265-202306, In atentia:  Boier Ioan Catalin, Email:  [email protected], Fax:  0265-311555, Adresa internet (URL):  http: //ms.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Inspectoratul de Politie Judetean Mures
Adresa postala:  str. Borsos Tamas nr. 16, judetul Mures, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540065, Romania, Tel. 0265/202.531, In atentia:  Boier ioan Catalin, Email:  [email protected], Fax:  0265/311.555, Adresa internet (URL):  www.ms.politiaromana.ro/achizitii/achizitii/html
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asigurari de raspundere civila auto (RCA) 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: La sediul operatorului economic desemnat castigator.
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In cazul asigurarilor de tip R.C.A., asiguratorul va acorda despagubiri pentru pagube produse tertilor prin accidente de autovehicule, in conformitate cu Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor nr. 20 din 07.11.2008 pentru punerea in aplicare a Normelor privind asigurarea obligatorie de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de vehicule, cu toate modificarile si completarile ulterioare;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea serviciilor de asigurari de raspundere civila auto (RCA) la autovehiculele de serviciu din dotarea I.P.J. Mures avand urmatoarele caracteristici:
- autoturism avand capacitatea cilindrica cuprinsa intre 1.201?1.400 cmc =21 buc.
- autoturism avand capacitatea cilindrica cuprinsa intre 1.401?1.600 cmc =23 buc.
- autoturism avand capacitatea cilindrica cuprinsa intre 1.601?1.800 cmc =14 buc.
- autoturism avand capacitatea cilindrica peste 2.000 cmc=1 buc.
- autospeciale pana la 2.300 kg=136 buc.
- autospeciale intre 2.301 ? 3.500 kg=11 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 263, 328RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertanti vor constitui garantia de participare in cuantum de 2.633, 28 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face de la bugetul statului prin Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Scrisoare de inaintare .2. Acord de confidentialitate .3. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea .4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura .
6. Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale in conformitate cu prevederile legale in vigoare aferente ultimei luni incheiate financiar.8. Certificat (certificate) privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare aferente ultimei luni incheiate financiar.9.Certificat de Cazier Fiscal eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice.10. Certificat unic de inregistrare ;11. Certificat de inregistrare in scopul inregistrarii de TVA;12. Certificat constatator in original sau copie emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de catre O.R.C.sau
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale .2. Declaratie pe propria raspundere cu privire la cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) si profitul anual inregistrat in ultimii 3 ani (2007-2009).3. Rezultatul exercitiului financiar pe anul 2009 si semestrul I 2010 (bilantul contabil), inregistrat la unitatea financiara; Se solicita bilantul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor Publice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa/fise de informatii privind experienta similara.2. Certificatele de buna executie trebuie insotite de recomandarea din partea beneficiarului- orice recomandare din partea beneficiarului/clientului trebuie sa fie insotita obligatoriu de fisa de experienta similara referitoare la contractul incheiat cu beneficiarul/clientul care a acordat recomandarea in care se va mentiona calitatea serviciilor furnizate: cel putin o recomandare trebuie sa indeplineasca calificativul ?foarte buna?;3. Certificate de tip ISO 9001, in termen de valabilitate care sa ateste conformitatea serviciilor ofertate, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 3 ani contracte de furnizare de servicii similare, care prin insumare sa reprezinte minimum 50% din categoriile si cantitatile ofertate .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
185.541
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2010 10:00
Locul: La sediul I.P.J. Mures, Serviciul de Logistica, din Targu-Mures, Borsos Tamas nr. 16 Jud. Mures.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor orice persoana in baza imputernicirilor legale emise de ofertanti si al actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
TOATE AUTOVEHICULELE CE SUNT IN DOTAREA AUTORITATI CONTRACTANTE SUNT INREGISTRATE IN SITEM MAI.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2010 20:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer