Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asigurari de raspundere civila auto (RCA)


Anunt de participare numarul 40260/04.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul de Politie al Judetului Mures
Adresa postala: str. Borsos Tamas Nr.16, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540065, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Nicolae Cabulea, Tel.0265-202306, In atentia: Boier Ioan-Catalin, Email: [email protected], Fax: 0265-311555, Adresa internet (URL): http: //ms.politiaromana.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Inspectoratul de Politie al Judetului Mures
Adresa postala: str.Borsos Tamas, nr.16, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540065, Romania, Punct(e) de contact: Boier Ioan, Tel.0265/202.531, Email: [email protected], Fax: 0265/311.555, Adresa internet (URL): ms.politiaromana.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asigurari de raspundere civila auto (RCA)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Tg. Mures, str.Borsos Tamas, nr.16
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie furnizarea serviciilor de asigurari de raspundere civila auto (RCA) valabile de la 01.01.2008 pana la 31.12.2008, pentru toate tipurile de autovehiculele apartinand autoritatii contractante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66337100-2 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea serviciilor de asigurare de raspundere civila auto (RCA) la autovehiculele de serviciu din dotarea I.P.J. Mures
Valoarea estimata fara TVA: 3, 783RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Ofertantii vor constituigarantia de participare in cuantum de 756, 62 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va efectua de la bugetul de stat prin trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Scrisoare de inaintare .
2. Acord de confidentialitate .
3. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea .
4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 .
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura .
6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale in conformitate cu prevederile legale in vigoare aferente ultimei luni incheiate financiar (certificat valabil la data deschiderii procedurii) original sau copie legalizata, in termenul de valabilitate la data depunerii ofertei.
7. Certificat (certificate) privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
8. Certificat de Cazier Fiscal eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar pe anul 2006 (bilantul contabil);
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani: ofertantul trebuie sa realizeze o medie a cifrei de afaceri globala egala sau mai mare cu 114.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
Recomandari din partea altor beneficiari/clienti.
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.
Fisa/fise de informatii privind experienta similara: se solicita caofertantul sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 3 ani contracte de furnizare de servicii similare, care prin insumare sa reprezinte minimum 50% din categoriile si cantitatile ofertate .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
193.254
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2007 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2007 11:00
Locul: I. P. J. Mures, Serviciul de Logistica, str. Borsos Tamas, nr. 16
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti operatorilor economici in baza unei delegatii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoles, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.12.2007 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer