Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asimilarea de tehnologii moderne de prelucrare in 3+2 axe a referintelor necesare industriei constructiilor de masini si a cadrelor de dimensiuni mari.


Anunt de participare numarul 127822/09.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scularie Reparatii Utilaje S.A.
Adresa postala:  Str. Maximilian Popovici NR. 60, Localitatea:  Topoloveni, Cod postal:  115500, Romania, Punct(e) de contact:  Nicu-Valeriu IVANOIU, Tel. 0756069631, Email:  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe Actiuni
Activitate (activitati)
Altele: Operatiuni de mecanica generala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asimilarea de tehnologii moderne de prelucrare in 3+2 axe a referintelor necesare industriei constructiilor de masini sia cadrelor de dimensiuni mari.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.1. Achizitie centru de prelucrat in 3 axe.
1.2. Achizitie dispozitiv specializat pentru axele 4 si 5.
1.3. Achizitie soft specializat pentru integrarea si sincronizarea dispozitivului pentru axele 4 si 5 in comanda numerica a centrului de prelucrat in 3 axe.Caracteristicile tehnice ale acestor echipamente suntdetaliate in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42612200-1 - Centre de prelucrare cu axa verticala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.1. Achizitie centru de prelucrat in 3 axe.- 1 buc.
1.2. Achizitie dispozitiv specializat pentru axele 4 si 5.- 1 buc.
1.3. Achizitie soft specializat pentru integrarea si sincronizarea dispozitivului pentru axele 4 si 5 in comanda numerica a centrului de prelucrat in 3 axe.- 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 89, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
6000 lei fara TVA constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din fonduri de la Bugetul de Stat in proportie de 50% conf programului "cresterea competitivitatii industriale" restul din fonduri propii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate-formular A;
Declaratie privind neancadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-Formular B;
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
Copie a certificatului de inregistrare la oficiul registrului comertului;
pentru persoane juridice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii genarale cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010)-formular 2; Ultimul bilant anual inregistrat la Administratia Fiscala (bilant la 31.12.2010).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari din partea altor beneficiari clienti care sa priveasca furnizarea unor tehnologii similare (minim - 1).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
30%
42.86
Descriere: Se acorda punctaj maxim pentru cel mai mic pret.
2.
Caracteristici tehnice (conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini)
20%
28.57
Descriere: Caracteristicile sunt obligatorii nederogabile.
3.
Termen de livrare
29%
41.43
Descriere: Punctaj maxim pentru termenul cel mai scurt.
4.
Conditii de garantie si post garantie
21%
30
Descriere: Punctaj maxim pentru garantia cea mai mare.
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 70 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaloare a autoritatii contractante si reprezentant ai ofertantiilor in baza prezentarii unor imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Din fonduri de la Bugetul de Stat in proportie de 50% conform programului "Cresterea competitivitatii industriale". Restul din fonduri proprii.
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Costetatiilor (CNSC)
Adresa postala:  Srt. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Str. Victoriei nr 22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248219374, Email:  [email protected], Fax:  0248211947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al autoritatii contractante
Adresa postala:  Str. Maximilian Popovici. Nr. 60, Localitatea:  Topoloveni, Cod postal:  115500, Romania, Tel. 0721484324, Email:  [email protected], Fax:  0248667580
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2011 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer