Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asimilarea de tehnologii si produse noi , in domeniul prelucrarii metalelor pe sisteme de prelucrare multiscule , de catre SC COMIS SRL pentru valorificarea rezultatelor cercetarilor obtinute in cadrul programelor de cercetare dezvoltare finantate din fon


Anunt de participare numarul 85692/04.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMIS S.R.L.
Adresa postala: Bdul Nicolae Iorga, nr.83, Bl.E13, parter, Localitatea: Valenii de Munte, Cod postal: 106400, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN SOARE, Tel.+40 244288688, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 244288637, Adresa internet (URL): www.comis-valeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu raspundere limitata
Activitate (activitati)
Altele: Fabricare de constructii metalice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asimilarea de tehnologii si produse noi , in domeniul prelucrarii metalelor pe sisteme de prelucrare multiscule , de catre SC COMIS SRL pentru valorificarea rezultatelor cercetarilor obtinute in cadrul programelor de cercetare dezvoltare finantate din fondurile publice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Teisani , punctul Statie de tratare Teisani , judetul Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Masini si echipamente cu comanda numerica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42621100-6 - Strung CNC (Rev.2)
42630000-1-Masini-unelte de prelucrare a metalelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform descrierii din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 215, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare : pentru lotul 1 va fi de 6 000 RON , pentru lotul 2 va fi de 8 000 RON , pentru lotul 3 va fi de 3 500 RON .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va asigura din bugetul de stat 50% din valoare si din surse proprii ale beneficiarului 50% din valoare. Plata se efectueaza prin virament bancar de catre autoritatea contractanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul poate depune oferta individual sau in asociere conform articolului 44-45 OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Formularul 12 A ;
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG numarul 34/2006 - Formularul 12 B ;
-Declaratie privind calitatea de participant - Formularul 12 C ;
-Certificate fiscale (originale sau copii legalizate) din care sa rezulte plata la zi a taxelor si impozitelor datorate bugetului local si de stat eliberate cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor;Persoane juridice/fizice romane:
-Certificat Constator emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata), din care sa rezulte : -sediul , capital social , relatii privind asociatii , administratori , obiectul de activitate;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei , sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
-Certificat unic de inregistrare (copie);Persoane juridice/fizice straine:
-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Documentul se va prezenta in copie legalizata , anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2008 , vizat si inregistrat de organele competente (copie)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat al sistemului de management al calitatii dupa SR EN ISO 9001/2001 sau echivalentde la producator (copie);
- Autorizarea firmei vanzatoare de catre compania producatoare pentru activitati de vanzari si service pentru utilaje marca si tipul celor ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
20%
25
Descriere:
2.
Termen de livrare
40%
50
Descriere:
3.
Garantii
30%
37.5
Descriere:
4.
Service post garantie
10%
12.5
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 80 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei , reprezentantii Ministerului Economiei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de finantare cu Ministerul Economiei in cadrul Programului de crestere a competitivitatii produselor industriale
VI.3) Alte informatii
Produsele vor fi noi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 2131004641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala: Str. Piata Victoriei nr. 10 , parter, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel.+40 244529107, Email: [email protected], Fax: +40 244529107
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COMIS SRL
Adresa postala: B-dul Nicolae Iorga , nr. 83 , Bl. E13 parter, Localitatea: Valenii de Munte , jud. Prahova, Cod postal: 106400, Romania, Tel.+40 244288688, Email: [email protected], Fax: +40 244288637, Adresa internet (URL): www.comis-valeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2009 19:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer