Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asimilarea tehnologiei moderne de prelucrare a reperului ax sustinere bancheta stanga/dreapta, necesar industriei auto, pe utilaje specializate, sincronizate.


Anunt de participare numarul 129397/01.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPONENTE AUTO S.A.
Adresa postala:  Strada Maximilian Popovici, Nr.59, Localitatea:  Topoloveni, Cod postal:  115500, Romania, Punct(e) de contact:  VICTOR URSU, Tel. 0248607144, Email:  [email protected], Fax:  0248607140, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni
Activitate (activitati)
Altele: Fabricarea de piese si accesorii pentru autovehicule si pentru motoare de autovehicule
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asimilarea tehnologiei moderne de prelucrare a reperului ax sustinere bancheta stanga/dreapta, necesar industriei auto, pe utilaje specializate, sincronizate.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Utilaj specializat pentru prelucrarea ax sustinere bancheta stanga, compus din:
1.1. Strung cu comanda numerica1.2. Sistem de reglare automata a parametrilor regimului de aschiere1.3. Sistem mecanic tip manipulator pentru alimentare si evacuare ax sustinere banchetastanga
2. Utilaj specializat pentru prelucrarea ax sustinere bancheta dreapta, compus din:
2.1. Strung cu comanda numerica2.2. Sistem de reglare automata a parametrilor regimului de aschiere2.3. Sistem mecanic tip manipulator pentru alimentare si evacuare ax sustinere banchetadreapta
Caracteristicile tehnice ale acestor echipamente sunt detaliate in caietul de sarcini. Mentionam ca preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile pentru fiecare produs sau pe ansamblu de produse.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42600000-2 - Masini-unelte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Utilaj specializat pentru prelucrarea ax sustinere bancheta stanga = 1 buc, compus din:
1.1. Strung cu comanda numerica = 1 buc
1.2. Sistem de reglare automata a parametrilor regimului de aschiere = 1 buc
1.3. Sistem mecanic tip manipulator pentru alimentare si evacuare ax sustinere banchetastanga = 1 buc
2. Utilaj specializat pentru prelucrarea ax sustinere bancheta dreapta = 1 buc, compus din:
2.1. Strung cu comanda numerica = 1 buc2.2. Sistem de reglare automata a parametrilor regimului de aschiere = 1 buc
2.3. Sistem mecanic tip manipulator pentru alimentare si evacuare ax sustinere banchetadreapta = 1 buc
Caracteristicile tehnice ale acestor echipamente sunt detaliate in caietul de sarcini. Mentionam ca preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile pentru fiecare produs sau pe ansamblu de produse.
Valoarea estimata fara TVA: 164, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 5000 lei fara TVA. Se accepta OP sau CEC validat de banca emitenta sau orice instrument de garantare emis de o banca, in original (art.86(1)din HG925)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din fonduri de la Bugetul de Stat in proportie de 50% conform programului "Cresterea competivitatii industriale", restul din fonduri propii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate - Formular A; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006-Formular B; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Copia a Certificatului de Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului; Pentru persoane juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimi 3 ani-Formular 2; Ultimul bilant anual inregistrat la Administratia Fiscala.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari din partea altor beneficiari. (minim 1)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Se acorda punctaj maxim pentru cel mai mic pret.
2.
Termen de livrare
30%
Descriere: Punctaj maxim pentru cel mai scurt termen.
3.
Conditii de garantie si post garantie
30%
Descriere: Punctaj maxim pentru garantia cea mai mare.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2011 12:00
Locul: Componente Auto SA Topoloveni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a autoritatii contractante si reprezentanti ai ofertantilor in baza prezentarii unor inputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Din fonduri de la Bugetul de Stat in proportie de 50% conform programului "Cresterea competitivitatii industriale". Restul din fonduri proprii.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Str. Victoriei nr. 22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248219374, Email:  [email protected], Fax:  0248219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al autoritatii contractante
Adresa postala:  Str. Maximilian Popovici nr. 59, Localitatea:  Topoloveni, Cod postal:  115500, Romania, Tel. 0721484324, Email:  [email protected], Fax:  0248607120
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2011 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer