Licitatie Publica - Asimilarea tehnologiei moderne de prelucrare prin deformare plastica la rece a reperelor complexe din tabla cu alimentare automata din banda.
Anunt de participare numarul 107747/14.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC ELEMENTE COMANDA AUTO SA
Adresa postala: STR. MAXIMILIAN POPOVICI; NR.60, Localitatea: Topoloveni, Cod postal: 115500, Romania, Punct(e) de contact: RADU CARAIVAN, Tel. +40248607110, Email: [email protected], Fax: +40248666632, Adresa internet (URL): www.ecauto.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni
Activitate (activitati)
Altele: fabricarea altor piese si accesorii pentru autovehicule si pentru motaoare de autovehicule
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asimilarea tehnologiei moderne de prelucrare prin deformare plastica la rece a reperelor complexe din tabla cu alimentare automata din banda.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.1. Achizitie presa mecanica 200tf
1.2. Achizitie derulator tabla
1.3. Achizitie dispozitiv de indreptare
1.4. Achizitie sistem de avans
1.5. Achizitie instalatie automatizare
1.6. Achizitie sistem de schimbare automad al matritelor
1.7. Achizitie sistem evacuare deseuri
1.8. Achizitie stanta combinata
Caracteristicile tehnice ale acestor echipamente sunt detaliate in caietul de sarcini.
Mentionam ca preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pe fiecare produs sau pe ansamblu de produse.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42636000-3 - Prese (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.1. Achizitie presa mecanica 200tf- 1 buc
1.2. Achizitie derulator tabla- 1 buc
1.3. Achizitie dispozitiv de indreptare- 1 buc
1.4. Achizitie sistem de avans- 1 buc
1.5. Achizitie instalatie automatizare- 1 buc
1.6. Achizitie sistem de schimbare automad al matritelor- 1 buc
1.7. Achizitie sistem evacuare deseuri- 1 buc
1.8. Achizitie stanta combinata - 1 buc
Caracteristicile tehnice ale acestor echipamente sunt detaliate in caietul de sarcini.
Mentionam ca preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pe fiecare produs sau pe ansamblu de produse.
Valoarea estimata fara TVA: 304, 480EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 6000 lei fara TVA. Se accepta OP sau CEC validat de Banca emitenta sau orice instrument de garantare emis de o banca, in original (art.86(1) din HG925)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din fonduri de la Bugetul de Stat in proportie de 50% conf programului "cresterea competitivitatii industriale" restul din fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/ subcontractare conform art. 44, 45/OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate-formular A;Declaratie privind neancadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 -Formular B;Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului ;
Copie a certificatului de inregistrare la oficiul registrului comertului ;pentru persoane juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani-Formular 2;Ultimul bilant anual inregistrat la Administratia Fiscala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Recomandari din partea altor beneficiari clienti (min-1)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristici tehnice (conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini)
40%
Descriere: Conform fisa de date a achizitiei
3.
Termen de livrare
20%
Descriere: Conform fisa de date a achizitiei
4.
Conditiide garantie si post garantie
10%
Descriere: Conform fisa de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2010 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Topoloveni, Str. Maximilian Popovici Nr.60, CP: 115500, Jud. Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor in baza prezentarii unor imputerniciri scrise.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Din fonduri de la Bugetul de Stat in proportie de 50% conform programului"Cresterea competitivitatii Industriale" Restul din fonduri proprii.
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Victoriei Nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel. 0248219374, Email: [email protected], Fax: 0248219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2010 15:48