Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asist thn ptr superviz proiecte de lucr finant din Prg.Phare2002Comp Proiect.mari de infrastruct reg


Anunt de participare numarul 94/16.01.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Integrarii Europene
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 Latura Nord sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Directia de Achizitii Publice, Tel.+(021)301.14.62, In atentia: Leonard Enescu, Email: [email protected], Fax: +(021)335.80.96, Adresa internet (URL): www.mie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Ministerul Integrarii Europene
Adresa postala: Bulevardul Libertatii nr.12, sector 5, etaj 5, cam.460A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Directia Monitorizare Programe si Proiecte, Tel.+4(021)311.41.82, In atentia: Catalin Surdeanu, Email: [email protected], Fax: +4(021)311.41.95, Adresa internet (URL): www.mie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Ministerul Integrarii Europene
Adresa postala: Bulevardul Libertatii nr.12, sector 5, etaj 5, cam.460A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Directia Monitorizare Programe si Proiecte, Tel.+4(021)311.41.82, In atentia: Catalin Surdeanu, Email: [email protected], Fax: +4(021)311.41.95, Adresa internet (URL): www.mie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Ministerul Integrarii Europene
Adresa postala: Bulevardul Libertatii nr.12, sector 5, etaj 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Adresa internet (URL): www.mie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asist thn ptr superviz proiecte de lucr finant din Prg.Phare2002Comp Proiect.mari de infrastruct reg
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Reab zn Manast Agapia Barlad, Reab DN 2B GLGiurgoulesti, Reab DN 21 DrajnaCL, Dezv zn Ilovita-Bahna-Ciresu-Marga, MH, Dezv zn Luna SesBorsa, Parc Ind Bors si retelei canal Zalau;Reab DJ131 Reg Buc-N IF
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cont superv contr de lucrari din Componenta Proiecte mari de infrastruct reg privind imbunatatirea infrastruct de transp reg, dezv infrastruct de afaceri si turism pentrz intarirea competitivit IMM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74260000-9 - Servicii privind constructiile (Rev.1)
74261000-6-Servicii de cercetare a santierului (Rev.1)
74262000-3-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
74262100-4-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.1)
74263000-0-Servicii de consultanta in constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4078 zile lucratoare.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 118, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 49.000 RON (din care TVA 9.310 RON);Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, prin bugetul aprobat Ministerului Integrarii Europene, pe anul 2006 si respectiv pe anul 2007 in conformitate cu HG 1909 din 22.12.2006 publicata in MO nr.15 din 10.01.2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in participatiune legalizata conform legii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoane juridice romane: Copie dupa certificatul de inregistrare unic emis de camera de comert si industrie, copie dupa actul constitutiv ( contractul de societate sau statutul), declaratie privind eligibilitatea, certificate constatatoare privind plata impozitelor catre stat.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie min.10.000.000 RON lei, bilantul contabil incheiat la 31.12.2005
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara, recomandari din partea altor beneficiari (se vor prezenta in copie legalizata 2 contracte de acest tip de servicii sau similare), certificat privind asigurarea calitatii, informatii privind personalul tehnic de specialitate, declaratie privind dotarile tehnice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata la casieria Ministerului.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2007 12:30
Locul: Ministerul Integrarii Europene, Bucuresti, Bulevardul Libertatii nr.12, sector 5, etaj 5, cam.429R
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti, Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel.+4(021)311.80.90, Fax: +4(021)311.80.95, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL INTEGRARII EUROPENE; DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: Adresa postala: STR. Apolodor, Nr.17, LATURA Nord, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Adresa internet (URL): www.mie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2007 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer