Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta cartare, evaluare si monitorizare


Anunt de participare numarul 115556/17.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
RNP ROMSILVA-Administratia Parcului National Muntii Rodnei RA
Adresa postala:  Str. Principala nr.1445, Localitatea:  Rodna, Cod postal:  427245, Romania, Punct(e) de contact:  Mircea-Ioan Nelca, Tel. 0263377715, Email:  [email protected], Fax:  0263377181, Adresa internet (URL):  www.parcrodna.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie parc national, unitate a RNP Romsilva cu personalitate juridica
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta cartare, evaluare si monitorizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Parcul National Muntii Rodnei
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de monitorizare, evaluare si cartare de mediu in Parcul National Muntii Rodnei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90711500-9 - Monitorizare de mediu, alta decat cea pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de monitorizare, cartare, evaluare de mediu : -Campanii pentru evaluarea starii de conservare a habitatelor de interes comunitar in teren, -Campanii pentru evaluarea starii de conservare a speciilor de interes comunitar in teren, -Consultanta in vederea intocmirii planurilor de monitorizare-Curs de instruire privind tehnicile de monitorizare a speciilor si habitatelor comunitare, -Consultanta in monitorizarea unor specii tinta, -Realizarea hartii geologice a PNMR, -Realizarea hartii pedologice, hidrobiologiceElaborarea a 27 protocoale de monitorizare pentru habitate comunitare si a 74 protocoale de monitorizare pentru speciile comunitare enumerate in continuare, format electronic (Word, A4) si tiparit.
Valoarea estimata fara TVA: 384, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
29 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 7500 lei.Garantia de buna executie va fi 5% din pretul fara TVA al contractului sau prin retineri succesive din situatiile de plata, cu acordul partilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din finantarea proiect SMIS CSNR 1300 POS Mediu Axa4-din prefinantarea si sumele recuperate la rambursare in cadrul Contractului 97778/23.03.2010.Sursa finantare-FEDR si Guvernul Romaniei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita?Declaratie privind eligibilitatea?, -?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006?, - certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale(in original sau copie legalizata), - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale , privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la zi (in original sau copie legalizata).- prezentarea declaratiei de neincadrare in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006.Declaratiile vor fi completate si de catre asociati/subcontractanti, dupa caz, - prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala pentru subcontractanti dupa caz;
- prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010. -Se solicita: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane- Autorizatie de functionare/altele echivalente;Persoane juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea Formularului nr. 3, ?Informatii generale?, cu cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se solicita completarea Formularului?Declaratie privind experienta similara?, impreuna cu formularul -lista principalelor servicii efectuate in ultimii 3 ani. 2. Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei similare in furnizarea de servicii de asistenta cartare, evaluare si monitorizare. In acest sens se vor prezenta in copie certificata pentru conforitate cu originalul unul sau mai multe contracte pentru aceste tipuri de servicii similare, insotite de recomandare de la beneficiarul respectiv in original sau copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara a expertilor in domeniile care care vor fi abordate in cadrul contractului, dovedita prin: contracte de cercetare (cu participare activa la actiunile din teren) participare la proiecte si/sau articole (unul sau mai multe)Expertii cheie necesari in proiect trebuie sa acopere urmatoarele domenii de expertiza: -1. minim un expert in baze de date geosptiale/GIS/cartografie digitala si amenajarea padurilor/teritoriului;
-2. minim un expert in habitate forestiere, de tufarisuri, de maluri si cursuri de apa si de liziera (silvicultor/ botanist) ;
-3. minim un expert in habitate de pajisti, mlastini, stancarii/grohotisuri si plante (botanist) ;
-4. minim un expert in nevertebrate; -5. minim un expert in pesti, amfibieni, reptile; -6. minm un expert in pasari;
-7. minim un expert in mamifere cu licenta in capturare carnivore mari (Lynx lynx).Expertii cheie mentionati anterior reprezinta numarul minim necesar implementarii proiectului. Pe langa expertii cheie, echipa de proiect trebuie sa aiba in componenta si alti specialisti pentru culegere de date din teren, din studii/rapoarte de cercetare, prelucrare informatii cartografice, responsabil de tranchilizare si capturare carnivore mari etc. Lista completa a expertilor si responsabilitatile acestora se vor regasi in propunerea tehnica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-comisia de evaluare, -orice ofertant are dreptul sa asiste la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Masuri de management conservativ al biodiversitatii Parcului National Muntii Rodnei?, cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, POS Mediu 2007-2013, axa Prioritara 4 conform contractului de finantare nr. 97778 /23.03.2010, SMIS-CSNR 1300
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire si caietl de sarcini se afla publicate in SEAP, in aplicatia aflata la adresa www.e-licitatie.ro, sectiunea Documentatii si clarificari.La aceeasi adresa vor fi publicate si raspunsurile la solicitari de clarificari.Data, ora si locul deschiderii ofertelor: -pentru etapa de Evaluare tehnica: in data de 10.03.2011, ora 10, 00 la sediul ADMINISTRATIEI PARCULUINATIONALMUNTIIRODNEIRA, Str.Principala nr1445, Rodna, jud.Bistrita-Nasaud, comisia de evaluare va descarca din SEAP documentele de calificare si propunerile tehnice;
-pentru etapa de Evaluare financiara in data de 24.03.2011, ora 10, la sediul ADMINISTRATIEI PARCULUINATIONALMUNTIIRODNEIRA, Str.Principala nr1445, Rodna, jud.Bistrita-Nasaud, comisia va stabili ofertele declarate admise si va accesa pentru acestea ofertele financiare criptate din SEAP, urmand ca ulterior aplicand criteriul de atribuire stabilit in documentatie sa desemneze oferta castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal conform art.256^2 din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RNP-Romsilva Administratia Parcului National Muntii Rodnei RA
Adresa postala:  Str. Principala nr.1445, jud. Bistrita -Nasaud, Localitatea:  Rodna, Cod postal:  427245, Romania, Tel. 0263377715, Email:  [email protected], Fax:  0263377181, Adresa internet (URL):  www.parcrodna.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2011 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer