Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Asistenta de specialitate in realizarea proiectelor de investitii prin parteneriate public-privat/concesiune?


Anunt de participare numarul 144957/18.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Adresa postala: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Punct(e) de contact: Serviciului Atribuire Contracte Achizitii, Tel. +40 212080414, In atentia: Camelia Mirela Trandafir, Email: [email protected], Fax: +40 212080403, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Asistenta de specialitate in realizarea proiectelor de investitii prin parteneriate public-privat/concesiune?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 896, 200EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Incheierea contractelor subsecvente se va face numai in functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante, cantitatile minime si maxime fiind estimative. Calendar estimat: anual.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta de specialitate in realizarea proiectelor de investitii prin parteneriate public-privat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66171000-9 - Servicii de consultanta financiara (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
79400000-8-Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
80000000-4-Servicii de invatamant si formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce ar putea fi atribuit: 974.050 euro fara TVA.
Cantitati minime si maxime ale acordului-cadru:
Se vor achizitiona minim 100 ore de consultanta/formare si maxim 28336 ore de consultanta/formare.
Cantitati minime si maxime ale contractului subsecvent:
Se vor achizitiona minim 20 ore de consultanta/formare si maxim 7084 ore de consultanta/formare.
In baza acordului-cadru se vor incheia contractele subsecvente cu operatorul economicsemnatar al respectivului acord-cadru. Acordul-cadru cat si contractele subsecvente vor aveainvedere, conformDocumentatiei deatribuire (carefacepartedinacordul cadru), conditiile considerate esentiale, care se refera la: - obligatiile pe care operatorul economic si le-a asumat prin descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate si nivelul calitativ al acestora, datele de prestare, incepand din momentul incheierii contractului si orice alte elemente cuprinse in caietul de sarcini;
- preturile/tarifele unitare pe care operatorul economic le-a prevazut in propunerea financiara;
- conditii specifice.
Prin incheierea acordului-cadru, ? autoritatea contractanta isi asuma, fata de operatorul economic care este parte a acordului respectiv, urmatoarele obligatii principale:
a) sa nu initieze, pe durata acordului-cadru, o noua procedura de atribuire, atunci cand intentioneaza sa achizitioneze serviciile care au facut obiectul acordului-cadru respectiv, cu exceptia cazului in care operatorul economic semnatar al acordului nu mai are capacitatea de a raspunde solicitarilor autoritatii contractante;
b) sa atribuie contracte subsecvente operatorului economic semnatar, ori de cate ori intentioneaza sa achizitioneze serviciile care au facut obiectul acordului-cadru respectiv, respectand conditiile esentiale stabilite la incheierea acestuia.
? operatorul economici semnatar al acordului-cadru isi asuma ca obligatie principala fata de autoritatea contractanta, prestarea de servicii, astfel cum a fost prevazut in acordul-cadru respectiv, ori de cate ori autoritatea contractanta solicita acest lucru.
? Solicitarea autoritatii contractante pentru a presta serviciile ce fac obiectul acordului-cadru, adresata operatorului economic, se materializeaza prin incheierea unui contract subsecvent acordului-cadru, incaresestipuleazaclarcantitatile, tarifele sitermenelede prestare a serviciilor.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 896, 200EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 330.000 lei sau 76.566, 12 euro (curs de schimb 4.31 lei/euro) (pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare).In eventualitatea unei contestatii respinse de C.N.S.C. se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform art.278ยน lit.c) din OUG 34/2006.Garantia de participare se va constitui in formele precizate de art.86 di HG nr.925/2006. In cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara se completeaza formularul respectiv.- contul in care se poate vira garantia de participare este RO05RNCB0082000367330001 deschis la BCR sucursala Unirea, CUI: 2351555.Precizare: In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Aceasta se va constitui intr-una din modalitatile prevazute de art. 90 HG nr 925/2006. In situatia constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din facturi, contul deschis de ofertant cu aceasta destinatie va fi deschis la Trezoreria Statului, in conformitate cu prevederile HG NR.1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, actualizata. Se va prezenta si de catre tertul sustinator pentru pct. a), c)1 si d), daca este cazul.
Certificatului de participare cu oferta independenta - conform ordinului ANRMAP nr.314/2010.
Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat al statului si bugetul local (original/copie legalizata sau copie semnata ?conform cu originalul?). Acest document estesolicitat de catre autoritatea contractanta in scopul dovedirii de catre operatorii economici ca si-au indeplinit obligatiile catre bugetul generalconsolidat, catrebugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Declaratia privind neincadrarea in prev. art.691 din OUG 34/2006-Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.
Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: Georgian Gabriel SURDU ? Director General; Emilia SERBAN ? Director Economic; Ion STERIAN ? Director Tehnic, Laura Roussos ? p. Director Directia Juridica; Stefania Dumitru ? Director Comercial, Radu Munteanu ? Director Directia Logistica Administrativ, Vasilica Grigoriu ? Contabil Sef; Mirela Pavel ? Sef Birou Avizare Legislatie; Camelia Mirela Trandafir ? Sef Serviciu Atribuire Contracte Achizitii; Monica Petrescu ? Sef Birou Intocmire Documentatii. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" din care sa reiasa ca operatorul economic are inscris ca domeniu de activitate, obiectul prezentei proceduri.
Din Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de langa tribunalul teritorial competent trebuie sa rezulte: (i) denumirea completa a ofertantului,
(ii) durata de functionare a societatii,
(iii) sediul social,
(iv) asociati/actionari,
(v) persoane imputernicite/administratori,
(vi) domenii de activitate,
(vii) subunitati/sedii secundare,
(viii) activitati autorizate, daca este cazul.
Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului, in original/copie legalizata.
Pentru persoane fizice/juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documenete vor fi prezentate in traducere legalizata.
Din documentele care atesta forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, trebuie sa rezulte:
(i) denumirea completa a ofertantului,
(ii) durata de functionare a societatii,
(iii) sediul social,
(iv) asociati/actionari,
(v) persoane imputernicite/administratori,
(vi) domenii de activitate,
(vii) subunitati/sedii secundare, (viii) activitati autorizate, daca este cazul.
Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.-urilor (daca este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale in care se precizeaza cifra de afaceri.
- se va specifica media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).
- Autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa inregistreze o cifra medie de afaceri globala, in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) de minimum 8.750.000 lei. In situatia in care cifra de afaceri este exprimata intr-o alta moneda, se va face conversia in lei, folosind pentru conversie cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Documente de confirmare:
- Bilanturile contabile pentru anii 2010, 2011 si 2012. Se prezinta copiile respectivelor documente.-Operatorii economici pot prezenta si alte documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidelaa situatiei economice si financiaresi, din motive justificate corespunzator, nu pot prezenta bilanturile contabile (conf. art.185 alin.2 din OUG 34/2006).
*Pentru conversia in Ron, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Pentru demonstrarea experientei similare acumulate in furnizarea cursurilor de formare profesionala pentru ocupatia expert in parteneriat public-privat/concesiune, in ultimii 3 ani, autoritatea contractantasolicitaca operatoruleconomic sa faca dovada ca a format profesional experti in parteneriat public-privat/concesiune, potrivit legii romane, prin organizarea cel putin a unui curs acreditat de Autoritatea Nationala pentru Calificari.Pentru a atesta indeplinirea acestei cerinte de calificare, ofertantul va depune:
- atestat din partea Autoritatii Nationale pentru Calificari pentru organizarea cursurilor de expert in parteneriat public-privat/concesiune;
- decizie de numire a comisiei de examinare emisa de Autoritatea Nationala pentru Calificari pentru organizarea cel putin a unui curs de expert in parteneriate public-privat/concesiune.
Echipa de proiect ? Se solicita ca ofertantii sa faca dovada ca detin experti pentru a acorda servicii de formare profesionala in domeniul parteneriatului public-privat/concesiune, potrivit legii romane.Echipa de proiect va fi formata din experti care vor trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
Expert 1 ? Expert formator- absolvent al unei facultati acreditata;
- absolvent al unui curs acreditat de Autoritatea Nationala pentru Certificari pentru ocupatia expert in parteneriate public-privat/concesiune;
- autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari ca formator al unui curs organizat pentru ocupatia expert parteneriate public-privat/concesiune;Expert 2- Expert formator- absolvent al unei facultati acreditata;
- absolvent al unui curs acreditat de Autoritatea Nationala pentru Certificari pentru ocupatia expert in parteneriate public-privat/concesiune;
- autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari ca formator al unui curs organizat pentru ocupatia expert parteneriate public-privat/concesiune;Expert 3 ? Expert economico-financiar- absolvent studii superioare economice;
- absolvent al unui curs acreditat de Autoritatea Nationala pentru Certificari pentru ocupatia expert parteneriate public-privat/concesiune;
- experienta in acordarea serviciilor de consultanta economico-financiara in structurare financiara in cadrul unei proceduri avand ca obiect atribuirea unui contract de parteneriat public-privat/concesiune;Expert 4 ? Expert economico-financiar
- absolvent studii superioare economice;
- absolvent al unui curs acreditat de Autoritatea Nationala pentru Certificari pentru ocupatia expert parteneriate public-privat/concesiune;
- experienta in acordarea serviciilor de consultanta economico-financiara in modelare financiara in cadrul unei proceduri avand ca obiect atribuirea unui contract de parteneriat public-privat/concesiune;Expert 5 ? Expert fiscal
- consultant fiscal autorizat, membru Camera Consultantilor Fiscali din Romania/echivalent;
- experienta in acordarea serviciilor de structurare fiscala.
Expert 6 ? Expert juridic
- absolventstudii superioare juridice;
- absolvent al unui curs acreditat de Autoritatea Nationala pentru Certificari pentru ocupatia expert parteneriate public-privat/ concesiune;
- experienta in acordarea serviciilor de consultanta juridica in cadrul unei proceduri avand ca obiect atribuirea unui contract de parteneriat public-privat/concesiune;
Expert 7 ? Expert juridic- absolventstudii superioare juridice;
- absolvent al unui curs acreditat de Autoritatea Nationala pentru Certificari pentru ocupatia expert parteneriate public-privat/ concesiune;
- experienta in acordarea serviciilor de consultanta juridica in cadrul unei proceduri avand ca obiect atribuirea unui contract de parteneriat public-privat/ concesiune.
Pentru demonstrarea experientei similare acumulate in acordarea serviciilor de consultanta economico-financiara si juridica in cadrul unei proceduri avand ca obiect atribuirea unui contract de parteneriat public-privat si/sau concesiune conform legislatiei romane in vigoare in domeniul parteneriatului public-privat si concesiunii, in ultimii 3 ani, Autoritatea contractantasolicitaca operatoruleconomic sa confirme prestarea serviciilor prin prezentarea unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, pentru contractul prezentat ca experienta similara.In cazul in care operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza prin depunerea contractului in extras (parti, obiect, durata, partea finala).
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Informatii privind subcontractantii (Daca este cazul)In cazul in care parti din acordul-cadru urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care are intentia sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere/identificare ale subcontractantului. Nota: Autoritatea contractanta va solicita, in termen de maximum 5 zile de la incheierea acordului-cadru, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la acordul-cadru.Pe parcursul derularii acordului-cadru, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Informatii privind asocierea, sustinerea, dupa caz.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul corespunzator +anexa.Se va completa formularul corespunzator.Documentele solicitate in sustinere se vor prezenta in copie, conforma cu originalul.Ofertantul va depune o lista cuprinzand componenta echipei de proiect. Ofertantul va depune pentru fiecare expert nominalizat in echipa de proiect urmatoarele documente: - curriculum vitae in format Europass;
- certificat/atestat de formator certificat de Autoritatea Nationala pentru Certificari;
- certificat/atestat de absolvent al unui curs acreditat de Autoritatea Nationala pentru Certificari pentru ocupatia expert parteneriate public-privat;
- copii diplome detinute;
- recomandari emise de beneficiarii serviciilor.Se va completa formularul corespunzator.Se va completa formularul corespunzator +anexa.Se va completa Formularul cu subcontractantii si specializarea acestora + anexa.a) Se va prezenta Acordul de asociere.In cazul in care oferta comuna a asociatilor este declarata castigatoare acestia vor prezenta actul privind asocierea, legalizat, inainte de semnarea contractului.b) Se vor prezenta Angajamente de sustinere de catre terti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia proiectelor, avand in vedere toate etapele de derulare a unui contract
25%
Descriere: Factor tehnic
3.
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini.
25%
Descriere: Factor tehnic
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2013 11:30
Locul: str.Moliere nr.6-8, sect.1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire si copie C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu punctaje egale: in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, atunci AC va declara castigatoare oferta cu pretul cel mai scazut. In masura in care vor exista oferte cu punctaje si preturi egale, se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, conform criteriului de atribuire.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in prezenta Fisa de date a Achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu prevederile HG 925/2006, o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal sau dupa caz, de catre alta persoana autorizata sa-l reprezinte, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006, alin. 1 lit.a) sau dupa caz art. 2562 alin.2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Atribuire Contracte Achizitii din cadrul R.A. A.P.P.S. Bucuresti
Adresa postala: Str. Moliere nr. 6-8 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012329, Romania, Tel. +4 0212080414, Email: [email protected], Fax: +4 0212080414
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2013 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer