Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta in intarirea miscarii consumatoriste in Romania


Anunt de participare numarul 63292/10.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+40 21 326 55 55int. 561, In atentia: Ion Danut Iconaru, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09; 326 87 30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta in intarirea miscarii consumatoriste in Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de consultanta pentru :
-stabilirea unui punct de informare in fiecare oficiu teritorial ANPC;
-elaborare unui studiu referitor la solutionarea disputelor pe cale extrajudiciara
pentru rezolvarea plangerilor consumatorilor;
-elaborarea unui Ghid al Mediatorului referitor la litigiile consumatorilor.
Realizarea unei campanii publice pentru a creste gradul de constientizare a consumatorilor. Achizitia de sesiuni de instruire in vederea instruirii a 50 de ONG-uri pentru consumatori
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74423100-1 - Servicii de studii privind consumatorii (Rev.1)
74422000-3-Servicii de promovare (Rev.1)
80420000-4-Servicii de formare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare este de 20 000 euro - scrisoare de garantie bancara.Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului ( fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile PHARE 2006 conform Acordului de Finantare PHARE 2006/018-147.05.01 Platile vor fi efectuate in conformitate cu clauzele contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat /subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa indeplineasca toate cerintele privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006 Ofertantul va prezenta: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, Adresa de la Instanta Competenta/ Curtea Districtuala/ Agentie Guvernamentala din care sa rezulte ca nu este in insolventa/ faliment / aranjament cu creditorii Certificate fiscale, Cazier judiciar pentru persoanele care semneaza oferta, Cazier judiciar al companiei, Certificat pentru plata CAS.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2005, 2006 si 2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007) sa fie pozitivab) Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007) minim 700.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Documente suport (copii dupa contracte/ recomandari/ procesele verbale de receptie preliminara sau finala).Formularul 10privind experienta similara.2. Formularului 8- Informatii generale despre personalul ofertantului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat, in ultimii trei ani , calculati la data deschiderii ofertelor, cel mult3 proiecte in domeniul protectiei consumatorilor cu experienta in derularea de campanii de informare si educare a cetatenilor in calitatea lor de consumatori, unde participarea cumulata a ofertantului a fost de minimumde 700.000 Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara
51%
Descriere:
2.
Oferta tehnica
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S71-095715 din 11.04.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2008 14:00
Locul: OPCP B-dul Mircea Voda nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor care au depus oferta. calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare 2006/018-147.05.01/ Facilitatea de Actiuni Speciale
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare si poate fi descarcata in format electronic. ( www.e-licitatie.ro )
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stavropoleus nr.6, 030084 Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 0040 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP
Adresa postala: B-dul Mircea Voda. nr.44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 4021 326 55 55, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272 (2) si 280 (5) dinOUG34/2006cu completarile si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP - Departamentul Juridic
Adresa postala: B-dul Mircea Voda. nr.44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 4021 326 55 55 int.614, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2008 19:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer