Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta juridica pentru Beneficiarii POST


Anunt de participare numarul 134927/24.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Ioana Petrescu, Tel. +40 750032396, In atentia: d-nei Gabriela Teletin, Email: [email protected], Fax: +40 0213110565, Adresa internet (URL): www.mt.ro; www.ampost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare a activitatilor de transport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta juridica pentru Beneficiarii POST
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
21 - Servicii juridice
Locul principal de prestare: Bucuresti si la amplasamentul lucrarilor pentru care se acorda asistenta
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 6 agenti economici
Durata acordului-cadru: 26 luni
Valoarea estimata fara TVA: 34, 253, 390RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul specific al fiecarui acord cadru il reprezinta acordarea de asistenta juridicabeneficiarilor finali CN ADNR SA si, respectiv, CNCF CFR SA in vederea gestionarii eficiente a contractelor derulate de acestia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79110000-8 - Servicii de consultanta si de reprezentare juridica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru fiecare lot:
min. 1584 om zi pentru expertii cheie
min. 2112 om zi pentru expertii non-cheie
Valoarea estimata fara TVA: 34, 253, 390RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 50.000 Lei pe fiecare lot. Modul de constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, (Formularul 23 din sect. III a Doc de atrib). Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor . Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu oferta. In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata, ofertantul prezentand, obligatoriu pentru aceasta documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul depunerii unei oferte in asociere, toti membrii asocierii trebuie sa faca dovada faptului ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului (5% pt IMM). Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si fonduri comunitare nerambursabile. Modalitatea de plata este descrisa in clauzele contractuale (factura/OP)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta, Formularul 3 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Formularul 4 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;Certificat de participare cu oferta independenta, Formularul 6 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din ordonanta - Formularul 5 din sec III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt d-na Gabriela Teletin ? director si d-na Sorana Lazar-Paraschivescu - sef serviciu. Certificat constatator - din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, care trebuie sa corespunda obiectului contractului. Nu se solicita transmiterea formularului intrucat autoritatea contractanta face verificarile direct la Registrul Comertului pentru operatorii economici romani. In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic si din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, care trebuie sa corespunda obiectului contractului.In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(certificat constatator emis de ORC) trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie de minim 500, 000 Euro pentru fiecare dintre loturi.
Criteriul se aplica pentru fiecare lot
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LOTUL 1:
3 experti cheie - Avocati 1, 2, 3:
Calificare: - Licentiat in studii universitare juridice
- Limba romana sau engleza ? nivel excelent
- Avocat definitiv inscris in barou in Romania (Uniunea Nationala a Barourilor)
Experienta generala: - Sa prezinte experienta ca Avocat Definitiv - Minim 8 (opt) ani
- Sa prezinte experienta in reprezentarea intereselor unei Parti in cadrullitigiilor sau in consultanta juridica - Minim 5 (cinci) ani
Experienta specifica:
- experienta in litigii - Minim 2 (doi) ani sau min. 5 cauze
- experienta in litigii in care a reprezentat o Parte in baza Conditiilor Generale de Contract FIDIC - Minim 5 cauze
- sa prezinte experienta in formularea de actiuni in Instanta pentru contracte de infrastructura de transport rutier - Minim 2 contracte
LOTUL 2:
3 experti cheie - Avocati 1, 2, 3:
Calificare: - Licentiat in studii universitare juridice
- Limba romana sau engleza ? nivel excelent
- Avocat definitiv inscris in barou in Romania (Uniunea Nationala a Barourilor)
Experienta generala: - Sa prezinte experienta ca Avocat Definitiv - Minim 8 (opt) ani
- Sa prezinte experienta in reprezentarea intereselor unei Parti in cadrullitigiilor sau in consultanta juridica - Minim 5 (cinci) ani
Experienta specifica:
- experienta in litigii - Minim 2 (doi) ani sau min. 5 cauze
- experienta in litigii in care a reprezentat o Parte in baza Conditiilor Generale de Contract FIDIC - Minim 5 cauze
- sa prezinte experienta in formularea de actiuni in Instanta pentru contracte de infrastructura de transport feroviar - Minim 2 contracte
- In ultimii 5 ani ofertantul a finalizat/deruleaza cel putin 3 contracte/ proiecte / mandate al caror obiect il constituie litigii/dispute in care au fost aplicate regulile de contract FIDIC, cu valori de minim 10 milioane Euro sau echivalent fara TVA per disputa sau litigiu
Criteriul se aplica pentru fiecare lot
- In ultimii 5 ani Ofertantul a reprezentat Angajatorul Autoritate Publica** in minim o procedura de adjudecare a disputelor pentru care s-au aplicat conditii de contract FIDIC
Criteriul se aplica pentru fiecare lot
- In ultimii 5 ani Ofertantul a reprezentat Angajatorul Autoritate Publica** in minim un arbitraj international in care au fost aplicate regulile de contract FIDIC.
Criteriul se aplica pentru fiecare lot
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2012 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2012 13:00
Locul: Sediul MTI, Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, et. 1, cam. 29
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant, pe baza de imputernicire; acces poarta G.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala - POS Transport 2007 - 2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
Operatorul economic declarat castigator este obligat sa detina/sa-si deschida cont la Trezorerie, in vederea efectuarii platilor aferente serviciilor prestate in cadrul contractului subsecvent. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Daca este cazul, oferta va include Acordul de asociere, nelegalizat. In cazul in care pe locul 6 in clasament (pentru fiecare dintre loturi) sunt mai multe oferte cu preturi egale (valoarea totala a acordului cadru fara TVA ? pentru fiecare dintre loturi), se va intocmi un clasament in functie de valoarea totala a serviciilor fara TVA si se va accepta oferta cu cea mai mica valoare totala a serviciilor fara TVA. In cazul in care exista din nou egalitate se va solicita reofertare a valorii intregului acord cadru, in plic inchis, numai operatorilor economici care sunt la egalitate. Prezenta procedura de achizitie este organizata in conformitate cu prevederile art. 16 din OUG nr. 34/2006, cu modif. si compl. ulterioare. Ofertele se depun separat pentru fiecare lot.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii - Directia Proiecte Asistenta Tehnica
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 750032325, Email: [email protected], Fax: +40 0213110565, Adresa internet (URL): www.mt.ro;www.ampost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2012 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer