Licitatie Publica - Asistenta pentru stabilirea Registrului National Integrat al speciilor de flora, fauna salbatica si al habitatelor naturale de interes comunitar din Romania
Anunt de participare numarul 87495/30.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.+4021-326.55.55 int. 561, In atentia: Ion Danut Iconaru, Email: [email protected], Fax: +4021-326.87.30 / 326.87.09, Adresa internet (URL): http: //www.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta pentru stabilirea Registrului National Integrat al speciilor de flora, fauna salbatica si al habitatelor naturale de interes comunitar din Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul vizeaza:
1. Realizarea Registrului national integrat de baze de date privind speciile de flora si fauna salbatica si habitatele naturale de interes comunitar, in vederea monitorizarii statutului favorabil de conservare (FCS), corelat cu baza de date Natura 2000 existenta, stabilit pe baza capacitatilor IT si software si datelor de intrare privind flora/fauna/habitatele;
2. Program de instruire acordat personalului beneficiarului din MM, ANPM pe baza prevederilor ANI si Programului /Programei de instruire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72320000-4 - Servicii de baze de date (Rev.2)
80500000-9-Servicii de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform decrierii din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 480, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - scrisoare de garantie: 9.500 EuroGarantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FT 2007.19343.04.03-Asistenta pentru stabilirea Registrului National Integrat al speciilor de flora, fauna salbatica si al habitatelor naturale de interes comunitar din Romania
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuirea a contractului.
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat constatator eliberat de ORC sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;Adresa de la Instanta Competenta sau Curtea Districtuala sau Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza documentele din cadrul ofertei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si pentru administratorul/administratorilor care a/au imputernicit aceasta persoana.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna).b) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani incheiati (2006, 2007, 2008)b) cel putin: 700.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara
2. Asigurarea cu personal calificat
3. Standarde de calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul (Prestatorul sau respectiv membrii grupului de prestatori impreuna) va face dovada ca a finalizat cu succes in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei) cel putin a unuiproiect informatic integrat in domeniul mediului. Se va prezenta in acest sens recomandare de la beneficiar si copie contract pentru o experienta similara de minim 300.000 Euro.Nota explicativa: Prin proiect informatic integrat se va intelege dezvoltarea unor aplicatii informatice avand in componenta diverse subsisteme informatice interconectate si avand asigurata interoperabilitatea intre ele. Dat fiind terminologia si specificul activitatilor legate de mediu, se solicita ca experienta similara prezentata deofertant sa fie in domeniul mediului, aceasta cerinta avand caracter obligatoriu.Ofertantul (respectiv membrii asocierii luati impreuna) a finalizat cu succes in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a minim unui contract deinstruire in domeniul mediului la nivel national, participarea ofertantului fiind de minim 40.000 Euro.2. Ofertantul (Prestatorul sau membrii grupului de prestatori impreuna) poate asigura accesul a cel putin 6 specialisti in domeniile aferente acestui proiect (analisti de sistem, dezvoltator baze de date, protectiei naturii si/sau conservarii biodiversitatii, reteaua ecologica europeana Natura 2000, activitati de instruire)3. Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 pentru prestarea serviciilor care fac obiectul caietului de sarcini (respectiv: servicii de proiectare, dezvoltare si implementare de sisteme informatice, software si servicii asociate)Prezentarea Certificatului privind managementul pentru securitatea informatiei din seria ISO 27001Prezentarea Certificatului care atesta respectarea standardelor cu privire la protectia mediului din seria ISO 14001:2004Prezentarea Certificatului care atesta respectarea standardelor cu privire la sanatatea ocupationala din seria OHSAS 18001sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
oferta tehnica
49%
Descriere:
2.
oferta financiara
51%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S154-224823 din 13.08.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2009 12:00
Locul: OPCP B-dul Mircea Voda nr. 44, Intrarea B, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Facilitatea de Tranzitie 2007.19343.04.03/01 - Asistenta pentru stabilirea Registrului National Integrat al speciilor de flora, fauna salbatica si al habitatelor naturale de interes comunitar din Romania
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul , ,III.2) Conditii de Participare se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4021 319 51 80, Email: [email protected], Fax: +40 21 319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: conform art. 256^2 si art. 281 din OUG nr.34/2006 modificata si completata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice OPCP - Departamentul Juridic
Adresa postala: B-dul Mircea Voda. Nr.44, intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 (021) 326 55 55, Fax: +4(021)3268709;+4(021)326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2009 13:52