Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica - Supervizarea lucrarilor aferente implementarii proiectului ?Reabilitarea sistemului de termoficare urbana la nivelul municipiului Focsani pentru perioada 2009-2028 in scopul conformarii la legislatia de mediu si cresterii eficientei en


Anunt de participare numarul 122265/01.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL FOCSANI
Adresa postala:  Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620098, Romania, Punct(e) de contact:  VASILICA PETRONIE, Tel. 40/0237/215710, Email:  [email protected], Fax:  40/0237/216700, Adresa internet (URL):  www.focsani.info, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica - Supervizarea lucrarilor aferente implementarii proiectului ?Reabilitarea sistemului de termoficare urbana la nivelul municipiului Focsani pentru perioada 2009-2028 in scopul conformarii la legislatia de mediu si cresterii eficientei energetice?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: CET Focsani
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
supervizarea activitatilor de : proiectare de capacitati noi in sursa, proiectarePT, retele de transport si distributie energie termica , executie lucrari ( inclusiv demontari/demolari) in sursa, executie lucrari pentru PT, retele de transport si distributie a energiei termice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
79421100-2-Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 641, 285RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garan particip72000 lei; valab90zile forma virament bancarsau un instrument de garantare;garantia de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fond coeziune 50%;buget stat 45%;buget local 5%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind calitatea de participant la procedura; privind eligibilitatea;; neincadrarea in prevederile art.180/181; cazier judiciar; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ;certificatul privind impozitele si taxele locale si de stat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente pentru dovedirea inregistrarii si atestarii;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe anii financiari2008, 2009 si 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2000000 lei, faraTVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara -1contr superviz lucrar infrastr-val 1000000lei.prestat ultim 3ani
Experti cheie
Expert1: Manager de Proiect-licenta in Energetica sau echiv.Experien-5 ani in dom produc energ termice
- Exp ca Leader/Leader Adj in 1 proiect de superviz lucr de complexsim, pt sist centraliz de incalz care sa includa min 1 proiect cu introdechipam noi in sursa de caldura si lucrari de reabretele de termoficExpert2: Inginer Asigur calitatii-Stud sup -Certificat MEC_ Cod COR ? 242302 Manager al sist de management al calitatii sau echiv- 5 de ani de exp prof gen;
- cel putin 1 proiectin dom sist centraliz de incalz avand atributiiasig calitExpert 3 -Diriginte de santier -Atestat constr civ, industr?categ de imp B; exp pe aceeasi pozitie in implementarea a 1 proiect in constr civile-lic in dom constr civile sau echiv.5ani exp in dom construc industr- Cel putin 1 proiect in dom construc industr in care sa fi participat ca diriginte de santier Experti cheie 4: Inginer de proces-Diploma de licenta in dom energ sau echiv-5ani de experienta prof indom produc energ termice; 1 proiectca inginer de procesin dom produc energ electr sitermice Expert 5: Inginer Rezident-lic electroenerg sau echiv.5 ani de exp in lucrari din dom inst electr industr-1 proiectin supervizarea lucrarilor in dom inst electr industr Expert 6: Inginer Rezident -lic inAutomatica sau echiv.5 aniexp in lucr de automatiz - 1 proiectin superviz lucr in dom instautomatiz industr Expert7: Inginer Rezident-licen inConstr Civile/Industr sau echiv.5 aniexp in lucr de constr industr in dom energ-1 proiectin superviz lucr de constr in sursa de energ termExpert 8: Inginer Rezident -licen in Energetica sau echiv.;5 aniexp in lucrari pt sist de transp si distrib a energ termice-1 proiect exp in superviz lucr in sist de transp si distrib a energ termice;lista subcontractanti;Standarde ISO9001 ISO14001 ISO18001 sau echiv;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
propunerea tehnica
70%
Descriere: obiective20%metodolog25%planif25%
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S23-037337 din 03.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2011 12:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Focsani -sala consiliu et.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Focsani- comp.achizitii
Adresa postala:  str.D.Cantemir nr.1 bis, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620090, Romania, Tel. 0237215710, Email:  [email protected], Fax:  0237216700, Adresa internet (URL):  www.focsani.info
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2011 16:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer