Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru promovarea campaniei nationale de constientizare in domeniul incluziunii sociale


Anunt de participare numarul 65773/08.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI
Adresa postala: Calea Plevnei, nr. 46-48, Sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Punct(e) de contact: AM POS DRU, Tel.+4021-315.02.07, In atentia: DRAGOS SEBASTIAN SAULEA, Email: [email protected], Fax: +4021-315.02.07, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnicapentru promovareacampaniei nationale de constientizare in domeniul incluziunii sociale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unei cercetari privind perceptia incluziunii sociale in randul profesionistilor si a publicului, promovarea dialogului in domeniul incluziunii sociale; conceperea, realizarea si distribuirea materialelor informative si promotionale, conceperea si realizarea materialelor audiovizuale, evaluarea impactului campaniei de sensibilizare a publicului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
79310000-0-Servicii de studii de piata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatorul va asigura indeplinirea urmatoarelor rezultate:
Cercetare privind perceptia domeniului in randul profesionistilor si publicului elaborata.
Materialele de informare si promovare elaborate;
Dialogul intre profesionistii in domeniu facilitat;
Strategie de informare pe termen lung cu privire la domeniul incluziunii sociale aprobata;Evaluarea impactului campaniei de constientizare elaborata si difuzata.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 20.000 Euro. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 19/12/2008.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform Acordului de Finantare Programul National PHARE 2006/018-147.04.02.Coeziune Economica si Sociala.Platile se fac in conformitate cu prevederile legislatiei nationale in domeniu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere semnat intre parti. Se va prezenta la semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
* Persoane juridice romane: 1. Declaratie privind eligibilitatea; 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ale OUG nr. 34/2006; Documente justificative conform cerintelor din Fisa de Date a Achizitiei.
*Persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine insotit de traducerea legalizata in limba romana. Pentru fiecare documente de calificare emis de Autoritatile din tara de origine trebuie realizata corespondenta cu documentul similar din Romania cerut pentru persoanele juridice romane.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (n-3, n-2, n-1) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii)Profitului operational al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
trebuie sa depaseasca valoarea de 1, 000, 000 eurotrebuie sa fie pozitiv pe ultimii trei ani financiari (n-3, n-2, n-1)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) a finalizat* cu succes, in perioada 2005 pana la termenul limita de depunere a ofertei.2. Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) a finalizat cu succes, in perioada 2004 pana la termnul limita de depunere a ofertei.
3. Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii)
* - un proiect poate fi considerat finalizat doar daca pana la data depunerii ofertei a fost semnat Raportul final reprezentand acceptanta pentru serviciile prestate.4. Capacitatea tehnica a expertilor cheie propusi in oferta.4.1. Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) a finalizat* cu succes, in perioada 2005 - termenul limita de depunere a ofertei
4.2. Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) a finalizat* cu succes, in perioada 2005 - termenul limita de depunere a ofertei, 4.3. Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii)* - un proiect poate fi considerat finalizat doar daca pana la data depunerii ofertei a fost semnat Raportul final reprezentand acceptanta pentru serviciile prestate.5. Declaratii de exclusivitate si disponibilitate a expertilor cheie propusi in oferta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.cel putin 1 proiect in domeniul asistentei sociale (incluziune sociala, servicii sociale, protectia copilului etc) in unul din Statele Membre ale UE.2. cel putin 1 proiect, cu o valoare mai mare de 300.000 euro avand drept obiectiv organizarea de campanii de constientizare in domeniul social in unul din Statele Membre ale UE.3. sa aiba cel putin 3 persoane angajate permanent care sa lucreze in domeniul relevant pentru acest proiect.4. Trebuie sa indeplineasca cerintele minime4.1. cel putin 1 proiect in domeniul asistentei sociale (incluziune sociala, servicii sociale, protectia copilului etc) in unul din Statele Membre ale UE4.2. cel putin 1 proiect, cu o valoare mai mare de 300.000 euro avand drept obiectiv organizarea de campanii de constientizare in domeniul social in unul din Statele Membre ale UE.4.3. sa aiba cel putin 3 persoane angajate permanent care sa lucreze in domeniul relevant pentru aceste proiect.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere:
2.
Descrierea rationamentului
12%
Descriere:
3.
Descrierea metodologiei de implementare
25%
Descriere:
4.
Planificarea si graficul de indeplinire a activitatilor
12%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S112-150315 din 11.06.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2008 10:00
Locul: Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Calea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv, alte persoane nominalizate de catre Autoritatea Contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National Phare 2006/018-147.04.02. Coeziune Economica si Sociala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+4) 021 319.51.80, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 319.16.49, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de vreun act al Autoritatii Contractante conform art.207 din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Adresa postala: Calea Plevnei, nr. 46-48, Sector1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Tel.+4021-315.02.14, Email: [email protected], Fax: +4021-315.02.06, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2008 11:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer