Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica supraveghere de catre inspectorii de santier, aferenta proiectului : DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII TURISTICE PE MASIVUL COZLA, MUNICIPIUL PIATRA NEAMT, JUDETUL NEAMT


Anunt de participare numarul 93806/04.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: RO-610101, Romania, Punct(e) de contact: Neculai Munteanu, Tel.0233218991, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0233215374, Adresa internet (URL): http: //www.primariapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica supraveghere de catre inspectorii de santier, aferenta proiectului : DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII TURISTICE PE MASIVUL COZLA, MUNICIPIUL PIATRA NEAMT, JUDETUL NEAMT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Mun. Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va actiona in calitate de Inginer pentru supervizarea Contractului de lucrari din cadrul proiectului DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII TURISTICE PE MASIVULCOZLA, MUNICIPIUL PIATRA NEAMT, JUDETUL NEAMT. Inginerul va asigura si serviciile de dirigentie de santier, prin furnizarea de personal autorizat/ atestat, pe specialitati, corespunzator cerintelor proiectului. Supervizarea contractului de lucrari din proiect se va efectua in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Durata contractului de servicii este de 24 luni (perioada executie lucrari) + 2 luni (perioada post constructie).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 617, 294.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare -4000 ron; garantiei de buna executie 10 % ( din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursele de finantare: fonduri structurale Programul Operational Regional 2007 2013, Axa prioritara 5- dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul Major de interventie 5.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractanti / Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , conform art. 180/ O.U.G. nr. 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 /O.U.G. nr. 34/2006
Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat -ANAF.
Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local.Calitatea de participant la proceduraCertificat constatator emis de ORC, original sau copie cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata, valabil la data deschiderii ofertelor.
CUI emis de ORC copie cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata, valabil la data deschiderii ofertelor
Persoane fizice - autorizatia de functionare (PF) - in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
min. 1.200.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara in ultimii 3 ani - un contract servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii pentru o investitie similara
Declaratie privind lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani, Resurse umane : Liderul echipei : Licentiat in inginerie civila sau diploma echivalenta;
Cunostinte de operare pe calculator in MS Word, Excel, Autocad Cel putin 5 ani de experienta profesionala in inginerie civila (constructie, activitati asociate cu cerintele specifice prezentului Caiet de sarcini);
Cel putin 2 ani de experienta relevanta in managementul de proiect in sectorul constructiilor.
Experienta ca Lider/Lider Adjunct de Echipa in minim 1 (un) proiect de investitii finantat din fonduri europene/internationale se vor prezenta: copia contractului, recomandarea din partea beneficiarului din care sa rezulte sursa de finantare, nr contract de prestari servicii, bugetul proiectului.
Alti expertiCV-urile membrilor echipei responsabile de indeplinirea contractului pentru fiecare domeniu de activitate specific executiei lucrarii -cel putin o persoana - diriginte de santier ( autorizatie emisa de catre Inspectoratul de Stat in constructii )- pentru fiecare domeniu de activitate specific executiei lucrarii -cel putin o persoana - responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii ( autorizatie emisa de catre Inspectoratul de Stat in constructii ), pentru care se vor prezenta : - copii dupa diplomele de studii precum ;
-copii legalizate a autorizarii ca diriginte de santier, emise de catre ISCconform Ordinul MDLPL 595/2007 valabile pe intreaga durata de derulare a contractului;
- copii legalizate dupa dovada autorizarii ca responsabil cu controlul tehnic al calitatii , emise de catre ISC.
- Experienta ca diriginte de santier / responsabil cu controlul tehnic al calitatii, in minim un contract semnat pentru servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii incheiat cu institutii publice - se vor prezenta copia contractului si recomandarea din partea institutiei publice.
-Obligatii privind conditiile de munca si protectia muncii, Informatii privind subcontractantii/asocierea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2010 12:00
Locul: Primaria Mun. Piatra Neamt, str. Stefan cel Mare, nr. 6 - 8, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 2013, Axa prioritara 5- dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul Major de interventie 5.2.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 / 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda , nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/513296, Fax: 0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Piatra Neamt
Adresa postala: str. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610101, Romania, Fax: 0233/215374
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2010 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer