Licitatie Publica - Asistenta tehnica a Proiectantului pentru Proiectul ?Reabilitarea si extinderea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Tulcea?
Anunt de participare (utilitati) numarul 110077/23.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Aquaserv S.A.
Adresa postala: Str. Rezervorului nr.2, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820131, Romania, Punct(e) de contact: ION BISERICA, Tel. 0240524310, Email: [email protected], Fax: 0240524310, Adresa internet (URL): www.aquaservtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica a Proiectantului pentru Proiectul ?Reabilitarea si extinderea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Tulcea?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Tulcea, judetul Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica a Proiectantului pentru Proiectul ?Reabilitarea si extinderea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Tulcea? finantat prin POS Mediu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
79415200-8-Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 8, 874, 912RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- scrisoare de garantie de participare ? 90.000 lei.; -scrisoare de garantie de buna executie ? 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va asigura din urmatoarele surse de finantare: Fondul de Coeziune ? reglementat prin prevederile Plan Operational Sectorial de Mediu ? aprox 80, 2% si co-finantare nationala ? aprox 19, 8%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere/subcontractare legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant-Declaratie de eligibilitate-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006-Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, in original sau in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.-Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original sau copie legalizata, valabila la data deschiderii ofertelor).Cerinte privind inregistrareaA. Persoane juridice/fizice romane- Certificat unic de inregistrare, copie xerox- Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial emis cu maxim 30 de zile inaintede data deschiderii, original sau copie legalizata; din acest certificat trebuie rezulte ca in obiectul de activitate al firmei este inclus si domeniul de activitate definit in CAEN ca ?Activitati de arhitectura si inginerie; activitati de testari si analiza tehnica?- Cazier judiciar pentru administratorul/ administratorii mentionat/ mentionati in certificatul constatator si, dupa caz, pentru persoana imputernicita sa semneze ofertaB. Persoane juridice/fizice straine- documentele care dovedesc inregistrarea din tara de proveniente prezentate in copie autentificata dupa original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii trei ani 2007, 2008, 2009 cu viza DGFPMedia profitului din exploatare al ofertantului pe ultimii 3 ani financiari trebuie sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara - Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani, pana la data sedintei de deschidere a ofertelor din cel mult un contract, a urmatoarelor conditii cumulate: -au avut ca obiect servicii de proiectare pentru infrastructura de apa si canal si/sau drumuri;: - prin serviciile de proiectare respective au fost parcurse fazele de realizare a unui studiu de fezabilitate conform prevederilor legislatiei romanesti in vigoare cu obtinerea avizelor si autorizatiilor impuse in certificatul de urbanism, faza de proiect tehnic si detalii de executie, inclusiv proiectul pentru obtinerea autorizatiei de construire, si asistenta tehnica a proiectantului pe durata executiei lucrarilor;
-valoarea totala a investitiilor proiectate in cadrul contractului respectiv este echivalentul a minim 5mil Euro la data intocmirii studiului de fezabilitate, conform capitolului 4 al devizului aferent studiului de fezabilitate.2. Se vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor/ clientilor pentru toate proiectul prezentat la punctul 1. Pentru calificare este necesar ca toate recomandarile sa acorde calificativul bun sau foarte bun.3.Pentru personal ofertantul va prezenta:
-Lista personalului - Formular FM15 Personalul propus in contract
-CV-urile tuturor persoanelor propuse ? Formular FM16 Experienta profesionala a personalului propus
-Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute (mentionate in CV);
Echipa trebuie sa cuprinda minim:
-INGINER CONSTRUCTII HIDROTEHNICE- Sef echipa -1 pers
- INGINER PROIECTANT LUCRARI HIDROEDILITARE - 2 pers
- INGINER INSTALATII - 1 pers
- TOPOGRAF - 1 pers
- OPERATOR CAD - 2 pers
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2010 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu - Axa 1: " Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata" Proiectul se numeste "Reabilitarea si extinderea sistemelor de apa si apa uzata in jud Tulcea"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
1. Avand in vedere dimensiunile mari ale fisierelor cu planse, acesta nu pot fi puse pe SEAP si pot fi obtinute GRATUIT de la Autoritatea Contractanta2. Pentru lucrarea CL7- Planurile de Control vor putea fi puse la dispozitie solicitantilor dupa aprobarea lor de catre ISC. Pana atunci, pentru acest contract, se poate face analogia cu celelalte contracte de pe Tulcea
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel. +40241/616.003; 0241/606.591, Email: [email protected], Fax: +40241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Aquaserv SA Tulcea
Adresa postala: Str. Rezervorului, Nr. 2, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820131, Romania, Tel. 0240/524.310, Email: [email protected], Fax: 0240/524.310, Adresa internet (URL): www.aquasertulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2010 07:46