Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica de specialitate din partea proiectantului pe parcursul derularii lucrarilor aferente proiectului: Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in regiunea Turda-Campia Turzii, judetul Cluj


Anunt de participare (utilitati) numarul 110827/09.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA "ARIES" S.A.
Adresa postala:  Str.Axente Sever nr.2, Localitatea:  Turda, Cod postal:  401078, Romania, Punct(e) de contact:  S.C. Compania de Apa Aries S.A., Tel. 0264/311771, In atentia:  Domnului Alexandru Sabau Director General, Domnului Traian Giurgiu-Sef PIU, Email:  [email protected], Fax:  0264/311772, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie de Apa
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica de specialitate din partea proiectantului pe parcursul derularii lucrarilor aferente proiectului: Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in regiunea Turda-Campia Turzii, judetul Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Serviciile vor fi prestate la locatiile lucrarilor din jud. Cluj: orasele Turda si Campia Turzii, localitatile Mihai Viteazu, Viisoara, Luna si Sandulesti
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79415200-8 - Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
71356300-1-Servicii de suport tehnic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari de servicii. In Caietul de Sarcini sunt prezentate tipul activitatlor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 421, 568RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 108431 lei (cf. art. 86(1) din HG925/2006), Garantie de buna executie10% din val.contract fara TVA printr-un instrument de garantare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene(Fondul de Coeziune: 80, 74%, Co-finantare nationala si contributie a autoritatii contractante): 19, 26%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDecl. privind eligibilitatea;Decl. privitoare la calitatea de participant la procedura;Decl. privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006, cu modif. si completarile;Certif. constatator eliberat de Ministerul Justitiei?ORC sau echivalentul din care sa rezulte nume complet, sediul, pers. autorizate/administratori;Cazier judiciar al companiei(pt. statele unde e aplicabil;Certif. de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent;Certif. pt. plata CAS(pt. statele in care aut. fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor;Certif. privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indep. obligatiilor fata de bugetul local.Persoane juridice/fizice romane: sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoane juridice/fizice straine: sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.(A se respecta cerintele prevazute in caietul de sarcini).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 2 560 000 Euro (conform art. 9/HG925). Pentru conversie se va utiliza cursul leu/euro din 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009.b) Media profitului operational a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie pozitiva.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat Euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int)1.Se va completa Formularul nr. 4.- Declaratie privind cifra de afaceri si profitul din Documentatia de atribuire- Sectiunea IV ? Formulare.2. Documente justificative (copie bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente/ raport de audit/ raportul cenzorilor sau echivalent).(A se respecta cerintele prevazute in caietul de sarcini).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul ec. sau membrii grupului de operatori ec. sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a implementat si finalizat cel putin 1 contract similar de proiectare in domeniul apa si apa uzata (CPV ? similar cu CPV prezentului contract) pt. lucrari de alimentare cu apa si canalizare menajera si pluviala in valoare de cel putin 75 milioane de euro (sau valoarea totala din prezentul contract de finantare), care sa fi inclus proiectarea (faze CS, SF, PT) unei retele de alimentare cu apa si canalizare de cel putin 120 km cumulat.In cazul in care ofertantul a avut calitatea de asociat/sub-contractor acest lucru este acceptabil cu conditia ca valoarea serviciilor prestate sa indeplineasca pragul stabilit anterior.Ofertantul va depune orice document de receptie a uneia din fazele mentionate mai sus in vederea indeplinirii cerintelor pentru demonstrarea capacitatii sale profesionale.(A se respecta cerintele prevazute in caietul de sarcini)Operatorul sau membrii grupului de operatori asociati trebuie sa dovedeasca existenta in prezent a personalului calificat si cu experienta relevanta in domeniile specifice acestui contract, conform urmatoarelor cerinte : - Proiectant instalatii lucrari edilitare- Proiectant de structuri civile- Proiectant geotehnician- Proiectant de instalatii mecanice- Proiectant de instalatii electrice/automatizari- Proiectant de instalatii ventilatie- Operator CAD- Operator topografOfertantul poate depune orice document pe care il considera relevant in vederea indeplinirii cerintelor pentru demonstrarea capacitatii sale profesionale.(A se respecta cerintele prevazute in caietul de sarcini).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2010 11:00
Locul: S.C. Compania de Apa Aries S.A., strada Axente Sever, nr.2, localitatea Turda, judetul Cluj.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de Evaluare, reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti si observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa 1 ??Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este postata electronic la prezentul anunt de participare, optiunea Documentatie si clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40-0213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40-0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunal Cluj
Adresa postala:  Str. Calea Dorobantilor, nr 2-4, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400117, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Compania de Apa Aries S.A.
Adresa postala:  Strada Axente Sever, nr.2, Localitatea:  Turda, Cod postal:  401078, Romania, Tel. 0264-311771, Email:  [email protected], Fax:  0264-311772
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2010 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer