Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica de specialitate prin diriginti de santier la lucrarile de "Intretinere si reparare strazi in zonele de locuit din Mun. Timisoara"


Anunt de participare numarul 100888/27.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala:  Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0256-408367, 408467, In atentia:  Ec. Cristina Scutariu, Ec. Calin Petricescu, Email:  [email protected], Fax:  0256-408477/204177, Adresa internet (URL):  www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala:  Bv. C.D.Loga nr.1, cam.12, ghiseul 9 sau 10, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0256-408367, 408467, In atentia:  Ec. Cristina Scutariu, Ec. Calin Petricescu, Email:  [email protected], Fax:  0256-408477, Adresa internet (URL):  www.primariatm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica de specialitate prin diriginti de santier la lucrarile de "Intretinere si reparare strazi in zonele de locuit din Mun. Timisoara"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Pe raza Municipiului Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contracte subsecvente avand ca obiect prestarea serviciilor de Asistenta tehnica de specialitate prin diriginti de santier la lucrarile de "Intretinere si reparare strazi in zonele de locuit din Mun. Timisoara"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciilor de Asistenta tehnica de specialitate prin diriginti de santier la lucrarile de "Intretinere si reparare strazi in Mun. Timisoara" in urmatoarele zone:
Lot 1: Zona de NORD-VEST
Lot 2: Zona de NORD-EST
Lot 3: Zona de SUD-VEST
Lot 4: Zona de SUN-EST
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local; plata in perioada 24-31 a lunii in conditiile contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legalizeaza asocierea. Sit. economico-financiara si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din acordul-cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Decl.pe propria raspundere-Form.12A;2)Decl. pe proprie raspundere-Form.12B;3)Certif. privind oblig. exigibile la plata impozite si taxe bugetul local(original/copie legaliz.);4)Certif. de atestare fiscala privind oblig. exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului(original/copie legaliz.);Certif. de la pct.3)-4) trebuie sa oglindeasca sit.oblig. ofertantului la data deschiderii ofertei.Ofertele depuse de catre op. ec.care figureaza cu restante neachitate la data deschiderii, vor fi excluse din procedura.5)Inf.gen.-Form.B1;Daca ?tara de origine/?tara ?care este stabilit ofertantul nu se emit doc. de de la punctele 3)-4)/doc.nu vizeaza sit. de la art.180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006: o decl. pe propria raspundere/o decl. autentificata data ?fata unui notar, a unei autoritati adm-tive/judiciare/a unei asociatii profesionale care are competente ?acest sens.6)Certificat constatator O.R.C-(original/copie legaliz, nu mai vechi de 30 de zile); Nu sunt ?crise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei/ca ofertantul este ?incapacitate de plata; Niciunul din elementele inscrise, nu este expirat. Pers.juridice/fizice straine: Doc.de ?egistrare conf. cu prevederile legale din tara ?care ofertantul este rezident (copie legaliz. si traducerea autorizata si legaliz. ?lb. rom?).Doc. emise ?alta lb. trebuie sa fie ?otite de traducerea autorizata si legalizata ?lb.rom?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Resurse umane (cerinta obligatorie pt. fiecare lot in parte)
2.Experienta similara (cerinta obligatorie pt. fiecare lot in parte)
3.Obligatii contractuale in desfasurare(daca exista)
4.Informatii subcontractanti/asociati
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.decl.efectiv mediu anual - pers. angajat si cadre de conducere-Form.12 I; Ofertantul va asigura cel putin un diriginte de santier atestat M.L.P.T.L. pentru lucrari de drumuri. Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta doc. just. privind rap. juridic cu ofertantul; copie atestare; CV-uri. Decl. pe propria raspundere ca la elab. ofertei a tinut cont de oblig. ref. la cond. de munca si protectia muncii, ?vigoare.; 2. Declaratia si lista servicii executate ?ultimi 3 ani–Form.12E.; Pt. unul din cazurile din lista se prezinta contract, p.v. receptie, recomandari/certificari de buna executie (orig. sau copii legalizate) din partea benef./client; 3.Decl + lista cu subcontr.-Form.12G + acord subcontract.(daca este cazul)-Form. 15; Acord de asociere (pt.ofera comuna)-Form.14;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala: L.E.; particip. in conf. cu art.42-44 alin.2-HG nr.1660/2006 si art.165 alin.2-OUG nr.34/2006.Ofertare: pretul ofertei. L.E. incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2010 10:00
Locul: Sediul Primariei Mun. Timisoara, cam. 229, Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta a avut in vedere prevederile art. 163 din OUG nr.34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timis – Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  P-ta Tepes Voda nr.2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256-498.054, Fax:  0256-200.040
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului invocat ca nelegal la AC si la CNSC; in justitiei conf. Lg 554/2004 si OUG nr.34/2006;10 zile de la comunicarea deciziei CNSC la Curtea de Apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice – Primaria Mun. Timisoara
Adresa postala:  Bv. C.D. Loga nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Tel. 0256-408467, 408367, Email:  [email protected], Fax:  0256-408477, Adresa internet (URL):  www.primariatm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2010 17:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer