Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica de specialitate prin diriginti de santier aferenta obiectivului de investitii - Amenajare strada Brazilor


Anunt de intentie numarul 25442/03.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 256408367, In atentia: Ec. Corina Radu, Email: [email protected], Fax: +40 256408477/+40 256204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Asistenta tehnica de specialitate prin diriginti de santier aferenta obiectivului de investitii - Amenajare strada Brazilor
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de livrare sau de executare : Strada Brazilor
Cod NUTS: RO424 - Timis
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 929RON
Servicii de asistenta tehnica prin diriginti de santier pentru asigurarea urmaririi executiei lucrarilor de Amenajare strada Brazilor.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valoarea totala estimata a serviciilor pe care autoritatea Contractanta intentioneaza sa le achizitioneze in urmatoarele 12 luni din aceeasi categorie de servicii, sunt mai mari decat echivalentul in lei a 750.000 euro. Mentionam faptul ca serviciile pe care Autoritatea contractanta doreste sa le achizitionaze pe codul CPV 71311100-2, conform programului anual al achizitiilor publice pe anul 2012 sunt in valoare de 1.962.380 lei.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura aplicata - cerere de oferta, criteriul de atribuire - pretul cel mai scazut.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2012 08:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer