Licitatie Publica - Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii executiei lucrarilor pentru proiectul ? Sistem de Management Integrat al Deseurilor in judetul Cluj?
Valoarea Contractului:
403.680 RON
Castigatorul Licitatiei: ROMAIR CONSULTING S.R.L.
403.680 RON
Castigatorul Licitatiei: ROMAIR CONSULTING S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 131315/29.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: Calea Dorobantilor, Nr. 106, Cluj Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400609, Romania, Punct(e) de contact: HOREA DORIN UIOREANU, Tel. +40 372640000, Email: [email protected], Fax: +40 372640070, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii executiei lucrarilor pentru proiectul ? Sistem de Management Integrat al Deseurilor in judetul Cluj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Judetul Cluj:
?CMID Cluj-Napoca?Statia de Transfer Gherla
?Statia de Transfer Huedin?Statia de Transfer Mihai Viteazu
?Depozitul de deseuri neconform Pata Rat
?Depozitul de deseuri neconform Dej
?Depozitul de deseuri neconform Gherla
?Depozitul de deseuri neconform Turda
?Depozitul de deseuri neconform Campia Turzii
?Depozitul de deseuri neconform Huedin
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii executiei lucrarilor pentru proiectul ? Sistem de Management Integrat al Deseurilor in judetul Cluj?care vizeaza in principal: solutionarea neconformitatilor si neconcordantelor semnalate de catre verificatorii atestati, executanti, etc, la solutiile tehnice proiectateparticiparea la predarile de amplasament si la fazele determinanteelaborarea de solutii tehnice prin dispozitii de santier, pe parcursul derularii executiei lucrarilorrealizarea/modificarea unor detalii de executieparticiparea la receptii partiale, la receptia finala si punerea in functiune a fiecarei lucrari cuprinse in proiect;participarea la intocmirea cartii tehnice a constructiei;
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71250000-5 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de masurare (Rev.2)
71336000-2-Servicii de asistenta in inginerie (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
403, 680RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Lucrarile / produsele / serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive legate de protejarea unor drepturi de exclusivitate
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 59/19978/27.11.2012 Denumirea: Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor pt. SMID Cluj
V.1) Data atribuirii contractului 27.11.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ROMAIR CONSULTING S.R.L.
Adresa postala: Str.Av. Sanatescu, nr.53, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70000, Romania, Tel. +40 0213193211, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0213193215, Adresa internet (URL): www.romair.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 403913.32 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 403680.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 29
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Serviciile sunt prestate in cadrul proiectului ?Sistemul de management integrat al deseurilor in judetul Cluj? in cadrul POS Mediu AXA PRIORITARA 2 ?Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor istorice contaminate?, iar finantarea se va realiza din Fondul European de Dezvoltare Regionala, bugetul de stat si bugetul local
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Cluj - Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Dorobantilor nr.106, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400609, Romania, Tel. +40 372640027 / +40 372640060, Email: [email protected], Fax: +40 372640074, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2012 13:47