Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica in gestionarea si implementarea Sistemului de management integrat al deseurilor in judetul Suceava si in derularea campaniilor de constientizare si informare aferente Proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor din judetul S


Anunt de participare numarul 133321/23.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: DANIEL IOAN RUSU, Tel. +40 230210148, Email: [email protected], Fax: +40 230222839, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnica in gestionarea si implementarea Sistemului de management integrat al deseurilor in judetul Suceava si in derularea campaniilor de constientizare si informare aferente Proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor din judetul Suceava?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Judetul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica in gestionarea si implementarea Sistemului de management integrat al deseurilor in judetul Suceava si in derularea campaniilor de constientizare si informare aferente Proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor din judetul Suceava?, conform prevederilor din Sectiunea II-Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79341400-0-Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
90700000-4-Servicii privind mediul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatii servicii - In Caietul de Sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.Valoarea estimata fara TVA: 3518992 Moneda: LEIDin care: -Asistenta tehnica in gestionarea si implementarea Sistemului de management integrat al deseurilor in judetul Suceava :1627011 lei fara TVA;
-Derularea campaniilor de constientizare si informare aferente Proiectului: 1891981 lei fara TVA.Valoarea estimata, fara TVA, in LEI, reprezinta valoarea maxima care poate fi acceptata de Autoritatea Contractanta, iar orice oferta care o va depasi, atat pe total cat si pe valorile partiale va fi respinsa ca inacceptabila.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 518, 992RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 70000 LEI valabilitate 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se constituie: prin virament bancar in contul (RO32TREZ5915006XXX000185), deschis la Trez Suceava, CF 4244512-printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire(120 zile). La data deschiderii ofertelor viramentul sa fie confirmat prin extras de cont al autoritatii contractante.Garantia sa fie irevocabila.Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termen de valabilitate si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, la prima cerere a beneficiar, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate(Formular 22).Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere(executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilit a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contract;
-in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestator din garantie suma de 7299 Lei, conform art.278?1 lit. b) din OUG nr.34/2006.Ofertantii care constituie garantia conform art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 vor atasa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM(Formular 17 din Sectiunea III-Formulare).Dovada constituirii garantiei trebuie prezentata in original pana cel mai tarziu la data si ora deschiderii. 10% din valoare contract fara TVA.Constituire: instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt perioada cel putin egala cu durata contractului.Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termen de valabilitate si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiar, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate(Formularul 23). Ofertantii care vor constitui garantia conform art.16 alin.(2) din Legea 346/2004, vor atasa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM(Formularul 17).Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive, contractantul deschizand la unitatea Trez Stat din cadrul organ fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C. in care depune cel putin 0, 5% din pret contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS MEDIU?Axa prioritara 2, Domeniul Major de Interventie 1, Fondul European de Dezvoltare (FEDR), Buget de stat, Buget local (conform contract finantare).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
(In cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, documentele se vor prezenta de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii)Cerinta nr. 1Declaratii privind calitatea de participant la procedura;Ofertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura din Documentatia de atribuire - Sectiunea III ? Formulare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1 din Documentatia de atribuire - Sectiunea III ? Formulare-Cazier judiciar al operatorului economic;
-Cazier fiscal al operatorului economic.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului/sustinatorului din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr.3Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Tertul sustinator trebuie sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 litera a), c1) Si d) din OUG 34/2006, modificata si completata ulterior .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2 din Documentatia de atribuire - Sectiunea III- Formulare, la care se vor anexa: -Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.- Certificat privind plata contributiilor de asigurari sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si contributiile de asigurari sociale) din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.In situatia in care operatorul economic se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus din procedura, oferta fiind respinsa.Tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit.a), c1) Si d) din OUG nr. 34/2006 - Formular 2T;Cerinta nr.4Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ?Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? (Formularul 4 din Sectiunea III ? Formulare);Cerinta nr.5Evitarea conflictului de intereseOfertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict de interese si/sau concurenta neloiala.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese (Formularul 5 din sectiunea III- Formulare).-prezentarea Extrasului din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii, pentru societatile pe actiuni.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele susmentionate. De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractant/tert sustinator declarat prin oferta.In situatia in care operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) se afla intr-una din situatiile prevazute de art.69?1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt mentionate la Sectiunea VI: Informatii Suplimentare, cap.VI.3 din prezenta fisa de date.Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat trebuie si va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata Si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului.Document care dovedeste forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009 si 2010), trebuie sa fie mai mare sau egala cu 6000000 LEI; Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int ) pentru anii respectivi: An Curs de schimb LEI/EUR 2008 3.6826 2009 4.399 2010 4.2122 Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int).
Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate la organele competente/rapoartele de audit/ rapoartele cenzorilor/echivalent.
In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea pentru media cifrei de afaceri pe anul 2008, 2009, 2010 se considera indeplinita daca este in cuantum de 50% din valoarea solicitata. In situatia in care ofertantul este o asociere formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna, aceasta asociere beneficiaza de aceeasi reducere a mediei cifrei de afaceri, respectiv 50% din valoarea solicitata. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de servicii, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens. Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata Si legalizata in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, a prestat: a) servicii de Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului in valoare de minim 1300000 lei fara TVA b) servicii de organizare si derulare a unei campanii de constientizare, educare sau informare in valoare de minim 1500000 lei fara TVA. Cerinta se considera a fi indeplinita prin cumularea a cel mult 6 (sase) contracte
Nota: i.Ofertantul va prezenta documente din care sa rezulte valoarea serviciilor prestate; ii. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta contractul de subcontractare din care sa reiasa partea de contract pe care a prestat-o, precum si valoarea aferenta acesteia;
iii. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi; Recomandarile Si contractele aferente serviciilor prestate in afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu) pentru anul prestarii serviciilor prezentate ca si experienta similara.
Cerinta nr. 2 Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect
Cerinte minime obligatorii: 1 Lider de proiect/ Manager de proiect Calificari si competente: -Studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau studii postuniversitare: tehnice, in inginerie civila sau similar (orice specializare din cadrul facultatii de constructii), studii administrative, management, protectia mediului, ecologie sau similar; -Certificare profesionala in management de proiect. Experienta profesionala : -Minim 3 ani experienta profesionala in managementul proiectelor. -Experienta in cel putin 1 proiect similar in care a detinut functia de Lider de proiect / Lider de proiect adjunct / Coordonator / Manager de proiect sau echivalent;
1 Expert de mediu Calificari si competente: -Studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau postuniversitare in: ingineria mediului, protectia mediului sau sau orice alt domeniu relevant pentru ocuparea pozitiei solicitate. Experienta profesionala: -Minim 3 ani experienta in domeniul mediului. -Experienta in cel putin 1 proiect de mediu similar;
1 Expert institutional Calificari si competente: -Studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau postuniversitare in: domeniul tehnic, protectia mediului, juridic, administrativ sau orice alt domeniu relevant pentru ocuparea pozitiei solicitate. Experienta profesionala: -Participarea ca expert institutional in cadrul a cel putin un proiect similar
1 Expert in managementul deseurilor Calificari si competente: -Studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau postuniversitare in: domeniul tehnic, protectia mediului, juridic, administrativ sau orice alt domeniu relevant pentru ocuparea pozitiei solicitate. Experienta profesionala: -Minim 3 ani experienta in managementul/gestionarea deseurilor . -Experienta in cel putin un proiect similar
1 Expert financiar Calificari si competente: -Studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic / financiar. Experienta profesionala: -Minim 3 ani experienta in domeniul economico-financiar. -Experienta in cel putin 1 proiect similar
1 Expert tehnic ? studii de oportunitate Calificari si competente: -Studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau postuniversitare in: domeniul tehnic sau economic sau orice alt domeniu relevant pentru ocuparea pozitiei solicitate. Experienta profesionala: -Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul tehnic sau economic. - Experienta in cel putin 1 (un) proiect similar.
1 Expert in achizitii publice Calificari si competente: -Studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau postuniversitare in domeniul tehnic, protectia mediului, juridic, administrativ, economic sau orice alt domeniu relevant pentru ocuparea pozitiei solicitate; -Certificare profesionala in Achizitii Publice. Experienta profesionala: -Minim 3 ani experienta in domeniul achizitiilor publice. -Experienta in cel putin 1 proiect similar.
1 Expert in relatii publice/comunicare Calificari si competente: - Studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau postuniversitare in: domeniul relatii publice/comunicare sau similar. Experienta profesionala: - Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul relatii publice sau comunicare. -Experienta in cel putin 1 proiect similar privind realizarea unei campanii de constientizare / informare in domeniul protectiei mediului .
Cerinta nr. 3 Informatii privind subcontractantii In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.
Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de servicii, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens. Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata Si legalizata in limba romana.
Cerinta nr. 1 Standard de Asigurare a Calitatii ISO 9001 sau echivalent;Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.In cazul in care operatorul economic este in procedura de certificare/re-certificare, se accepta raportul de audit insotit de procesul verbal ce cuprinde recomandarea pentru certificare/re-certificare. In cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2269
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S121-201041din28.06.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2012 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2012 12:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, Strada Stefan cel Mare nr.36, municipiul Suceava, Judetul Suceava, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Sistem de management integrat al deseurilor din judetul Suceava? finantat din Fondul European de Dezvoltare (FEDR) prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara 2, Domeniul Major de Interventie 1 ?Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si reabilitarea siturilor contaminate istoric?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte au acelasi pret si sunt situate pe primul loc al clasamentului intocmit dupa verificarea si evaluarea ofertelor, autoritatea contractanta va solicita prezentarea unei noi propuneri financiare. Solicitarea se va relua pana la atribuirea contractului. Raspunsurile la solicitarile autoritatii contractante se supun prevederilor art.79 alin.(1) teza intai din H.G.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2.Persoanele cu functie de decizie in cadrul Consiliului Judetean Suceava, in sensul prevederilor art.69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele: Flutur Gheorghe(Presedinte), Ilie Vasile(Vicepresedinte), Cadariu Constantin-Daniel(Vicepresedinte), Vasilciuc Irina(Administrator public), Pasniciuc Dumitru(Secretarul judetului), Andriu Tudor-George(Arhitect sef), Mandiuc Rodica(director executiv), Tanasa Petru(director executiv), Juravle Dragos(director general), Flutur Cristian-Florin(director general adjunct), Zahariuc Elena(director executiv), Pascu Constantin(sef serviciu), Greceanu Robert(sef serviciu), Savin Elena-Ionela(sef serviciu), Rusu Daniel-Ioan(sef serviciu), Morariu Mihai(sef serviciu), Ignatescu Gheorghe(sef serviciu), Anchidin Nicoleta(sef serviciu), Gemanari Liliana(sef birou), Consilieri judeteni: Agoutin Carmen-Constantina, Badale Ion, Badelita Ioan, Barbu Sorina, Boghian Marius-Mihai, Carcalete Petru, Cardas Elena, Cretu Florin, Cristache Bogdan, Dascalu Ioan-Dan, Dragan Sabin-Adrian, Grozavu Mihai, Hojbota Georgeta, Iacob Gheorghe, Iliescu Diana-Georgeta, Iliesi Traian, Lesanu Petru-Paul, Macovei Cristinel, Malasinca Dumitru, Milici Ovidiu, Nichitean Vasile-Brindusel, Nita Marin-Gheorghe, Pantiru Vasile, Pintilei Oana-Elena, Placinta Tudor, Pricope Radu-Constantin, Severin Lucian, Simeria Petre, Slevoaca Doru-Gavril, Slevoaca Simion, Stirbu Petru, Timofeiov Marfa, Titi Petrea, Vranau Nicolai. Numerele documentatiilor respinse atribuit de SEAP este 9578 si 14037.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Suceava - Serviciul investitii si achizitii publice
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 36, judetul Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel. +40 230210148, Email: [email protected], Fax: +40 230222839, Adresa internet (URL): http: //www.cjsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2012 16:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer