Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica independenta privind asigurarea expertizei tehnice in procesul de achizitie si implementare a contractelor


Anunt de participare numarul 54003/29.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.4021/326.55.55 int. 219, In atentia: Mihai Salajan, Email: [email protected], Fax: 319.98.62, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica independenta privind asigurarea expertizei tehnice in procesul de achizitie si implementare a contractelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Oficiul de Plati si Contractare Phare, B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, cod postal: 030669, Bucuresti, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea unei expertize tehnice independente in timpul diferitelor etape de achizitii, contractare si implementare a proiectelor si pregatirea personalului Biroului Facilitatea Schengen din cadrul Oficiul de Plati si Contractare Phare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74210000-4 - Servicii de consultanta tehnica (Rev.1)
72220000-3-Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.1)
74141800-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.1)
74231000-7-Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.1)
74543000-7-Servicii de perfectionare a personalului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare in cuantum de 80.000 EURO, cu valabilitate de 90 zile de la data deschiderii ofertelor. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile conform Planului Indicativ Facilitatea Schengen 2007-2009, Capitol 6.5. Costuri Operationale (Logistica si Asistenta Tehnica). Plata se va face conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
Declaratie privind eligibilitatea; Alte documente justificative conform cerintelor din fisa de date:
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;
2. Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent;
3. Certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor.
4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
5. Certificat pentru plata CASvalabil la data deschiderii ofertelor.
6. Cazier judiciar pentru administrator(i)7. Cazier judiciar al companieiPentru detalii a se vedea documentatia de atribuire: fisa de date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2005, 2006, 2007).
b) Media Cifra de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2005, 2006, 2007)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)sa fie pozitivab) de cel putin de 4.000.000Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere aofertelor) cel putin 1 proiect avand ca scop intarirea capacitatii institutionale a unei autoritati publice
b) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul lapersonal tehnic de specialitate in domeniul proiectului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) participarea ofertantului a fost de minimum1.200.000 Euro;b) cel putin 1 un specialist (personal tehnic de specialitate) in fiecare din domeniile: constructii civile, IT, transporturi, telecomunicatii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea tehnica
49%
Descriere:
2.
Propunerea financiara
51%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2008 12:00
Locul: OPCP - B-dul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL FACILITATEA SCHENGEN RO-FSCH-20 "Asistenta si sprijin pe durata derularii procedurilor de achizitie si implementare a contractelor"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR - OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 21 326 55 55, int. 614, Email: [email protected], Fax: + 40 213 26 87 30, 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272 alin. 2 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 21 326 55 55, int. 614, Email: [email protected], Fax: + 40 213 26 87 30, 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2008 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer