Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ASISTENTA TEHNICA PENTRU ACORDAREA DE SPRIJIN IN GESTIONAREA SI IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR IN JUDETUL VRANCEA


Anunt de participare numarul 107142/04.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala:  DIMITRIE CANTEMIR, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620048, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA NEGULESCU, Tel. 0372372452, Email:  [email protected], Fax:  0372372474, Adresa internet (URL):  www.cjvrancea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ASISTENTA TEHNICA PENTRU ACORDAREA DE SPRIJIN IN GESTIONAREA SI IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR IN JUDETULVRANCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: judetul Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru acordarea de sprijin in gestionarea si implementarea sistemului de management integrat al deseurilor in judetulVrancea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79341100-7-Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop: asigurarea unui management eficient in implementarea sistemului de management integrat al deseurilor municipale din judetul Vrancea
Valoarea estimata fara TVA: 3, 316, 984RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 66.000 lei ron. Garatie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul operational Sectorial Mediu 2007-2013- Cod CCI: 2007RO161PR014 NR. DE INREGISTRARE IN SMIS-CSNR 13863
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Agenti economici care au domeniul de activitate solicitat, asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular 7), Declaratie privind eligibilitatea (Formular 9), Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/ 2006 , cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 10), Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii, asa cum este/sunt mentionat/ati in Certificatul Constatator, Cazier judiciar al companiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2009, Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)- Formular 12
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) in valoare de minim 6.600.000 ron, rezultat financiar pozitiv pe anul 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 13 - Declaratie privind principalele prestari de servicii similare finalizate in ultimii 3 ani, Formularul 14 ? Declaratie privind toate contractele aflate in derulare sau finalizate in ultimii 3 ani, avand ca obiect prestarea de servicii legate de proiectele de investii, Informatii privind capacitatea profesionala: 1.Lista cu expertii cheie propusi pentru implementarea proiectului ? Formularul 19; 2.Curriculum vitae pentru fiecare expert cheie urmarind Formularul 20;3.Lista cu dotarile tehnice ce urmeaza a fi folosite in executarea contractului de servicii ? Formularul 15, Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare cu specificarea din punct de vedere fizic si valoric a serviciilor subcontactate ?Formularul 6 , Sistemele de Management al Calitatii si Mediului, Declaratie pe propria raspundere privind protectia mediului- Formularul 16, declaratie pe proprie raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca?Formularul 17, Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale - Formularul 18
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Personal minim: 1 Manager de Proiect/Coordonator/Team Leader, 1 Expert in ingineria mediului, 1 Expert in publicitate si comunicare, 1 Expert in achizitii, 1 Expert financiar, 1 Expert legal
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt despre profilul cumparatorului
Numarul anuntului in JO: 2010/S60-089356 din 26.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2010 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori din partea Ministerului de Finante, reprezentanti/imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul operational Sectorial Mediu 2007-2013- Cod CCI: 2007RO161PR014 NR. DE INREGISTRARE IN SMIS-CSNR 13863
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Galati
Adresa postala:  Str. Brailei, nr. 153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800319, Romania, Tel. 0236/460027, Email:  [email protected], Fax:  0236/460227
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vrancea - Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul Dimitrie Cantemir nr. 1, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620048, Romania, Tel. 0372372443 int. 146, Email:  [email protected], Fax:  0372/372486, Adresa internet (URL):  www.cjvrancea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2010 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer