Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru acordarea de sprijin in gestionarea si implementarea sistemului de management integrat al deseurilor in judetul Covasna


Anunt de participare numarul 113034/17.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Covasna
Adresa postala:  Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Localitatea:  Sfantu Gheorghe, Cod postal:  520008, Romania, Punct(e) de contact:  Szabo; Agoston, Tel. 0267311190, In atentia:  Balo; Atilla, Email:  [email protected], Fax:  0267351228, Adresa internet (URL):  www.kvmt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru acordarea de sprijin in gestionarea si implementarea sistemului de management integrat al deseurilor in judetul Covasna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Judetul Covasna
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru acordarea de sprijin in gestionarea si implementarea sistemului de management integrat al deseurilor in judetul Covasna
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
90713000-8-Servicii de consultanta in probleme de mediu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop: asigurarea unui management eficient in implementarea proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Covasna? si in contractarea serviciilor de operare a obiectivelor de investitii construite/achizitionate prin acest proiect.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 927, 757RON
II.2.2) Optiuni
Da
Optam pt. achizitionarea de servicii suplimentare (art.122 lit.j din OUG 34/2006).
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 38.000 lei. Garantia de buna executie = 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va face prin Programul operational Sectorial Mediu 2007-2013- Cod CCI: 2007 RO161 PR 015 si din bugetul local al autoritatii contractante.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura (inclusiv pentru subcontractanti). Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Certificatului de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatiiadministrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale atat pentru sediul social cat si pentru punctele de lucru sau sucursalele identificate in certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Cazier judiciar al companiei. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului. Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii, asa cum este/sunt mentionat/ati in Certificatul Constatator, care semneaza ?declaratia privind eligibilitatea?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente. Informatii generale ale operatorului economic (tel, fax, cifra de afaceri, etc.).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fiemai mare sau egala cu echivalentul de 3.469.962 lei. Rezultatul exercitiului financiar pe anul 2009 sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele contracte de asistenta tehnica/management de proiecte in sectorul deseurilor solide finalizate in ultimii 3 ani + certificari de buna executie. Pentru expertii cheie se vor depune CV-uri. Declaratie de disponibilitate (Formularul 20) semnata in original de fiecare expert cheie propus in oferta.O lista cu dotarile tehnice ce urmeaza a fi folosite in executarea contractului de servicii. Declaratie privind lista subcontractantilor si specializarea acestora. Acordul de asociere (dupa caz). Declaratie privind lista asociatilor si specializarea acestora. Certificat ISO 9001 sau echivalent. Declaratie pe propria raspundere privind Protectia mediului. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic a finalizat sau membrii asocierii de operatori economici au finalizat cu succes in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei un contract similar, dovedirea se poate face si prin max 3 (trei) contracte de asistenta tehnica pentru managementul proiectului in sectorul deseurilor solide, in valoare cumulativa de min. 1.900.000 lei fara TVA, contracte care au inclus si servicii de asistenta tehnica in procesul de achizitii publice, respectiv pentru realizare documentatie de atribuire aferente contractelor de servicii aferente operari infrastructuri. Cate un expert cheie: Manager de Proiect/Coordonator/Team Leader, Expert in ingineria mediului, Expert financiar, Expert analiza institutionala, Expert in achizitii publice. Expretii cheie trebuie sa aiba min. o experienta similara (1 contract finalizat) in domeniul aferent pozitiei/functiei propuse in cadrul contractului. Minim unul dintre expertii de mai sus, va trebui sa prezinte o certificare internationala (PPM/PMD PRO/PRINCE2/M_o_R) sau echivalenta in managmentul de proiecte sau managmentul riscurilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12.347 / 13.12.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2011 12:00
Locul: la sediul autoritatii contractante (P-ta Libertatii nr. 7, 520008, Sf. Gheorghe, Jud. Covasna)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor vor participa membrii comisiei de evaluare si au dreptul sa participe si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Cofinantarea se va face prin Programul operational Sectorial Mediu 2007-2013, Cod CCI: 2007 RO161 PR 015
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala:  Bl. Eroilor nr.5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  603356, Romania, Tel. 0268413741, Email:  [email protected], Fax:  0268413741, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Covasna - Compartiment juridic-contencios si control acte administrative
Adresa postala:  Piata Libertatii, nr.4, Localitatea:  Sfantu Gheorghe, Cod postal:  520008, Romania, Tel. 0267311190, Email:  [email protected], Fax:  0267351228, Adresa internet (URL):  www.kvmt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2010 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer